utorok, 16. júna 2015

novinky N°4 a N°5

Po trošku menšej aktivite sem prinášam opäť článok z rubriky novinky a tentokrát za apríl a máj. Bolo by toho omnoho viac, ak by som časť nemala stratenú ( hlavne balzámy na pery :D ), časť doma u rodičov ( výhra od Markétky) a podobne. Toto som nahrabala u mňa a poďme sa pozrieť, čomu všetkému som musela nájsť miestečko.



Sprchové gély sú u mňa povinnosť a mať ich aspoň x v zásobe. Keďže sa mi zásoby minuli, opäť som sa vybrala a zrovna mali v Bille všetky palmolive za 1€. Tie sú moje naj, nevysušujú ma, krásne voňajú. Ten naľavo je s obsahom oleja a má voňať po mangu a ten napravo je s vôňou dračieho ovocia a je trošku pílingový. Obsah mangového sa už blíži ku dnu a musím skonštatovať, je super! :) Bohužiaľ ten balea je presný opak, vonia krásne, ale to je tak jediné pozitívum. Blbo sa vytláča z tuby a nesmierne ma vysušuje, že som sa opäť škriabala až do krvi. Nie ďakujem neprosím. Toto bola posledná bodka za sprcháčmi balea.


Laky na nechty to je kapitola sama o sebe. Ten horný ružový som dostala od Sally Hansen a zvyšné 3 som si ihneď musela kúpiť. ( ten zelený pastelový, to je nádhera ♥) ... dolný miss sporty + s modrým ( ten je inde) som vyhrala u Elišky na blogu.

Už som spomínala že som závislá na produktoch určených na pery? Do zbierky mi pribudli 3 eosy ( ďalší zelený je neviem kde :D ), revo balzám, carmer, rúž dermacol a kontúrka na pery od essence, o ktorej už bola zmienka tu.

Kúpila som si paletku hnedých tieňov od NYC na popud Petronely, pretože písala že tá báza na oči je skvelá. No bohužiaľ u mňa stoji za veľké prd. Dlhšie mi vydržia tiene bez akejkoľvek bázy ako s touto. V momente, ale naozaj behom pár sekúnd až minút mám celé tiene v čiarke. Ešte aj predavačka v Elnine sa ma pýtala, čo ma to napadlo si túto paletku objednať :D ... mono tiene od catrice som si kúpila z výpredajového košíka za 1€ a používam to ako lícenku, pretože má dokonalý odtieň práve teraz pre mňa. Riasenku, linky a tiene od miss sporty mám taktiež od Elišky. Riasenka maybelline to je moja srdcovka a podarilo sa mi vyhrať ďalšie 3, takže bude GA, aby sa mi doma zbytočne nepokazili. Vodeodolné linky od essence som si kúpila na základe chvály snáď u všetkých, no tiež sú riadne naprd a nie vodeodolné. Na očiach mi nič nevydržia, ľahko sa dajú zmazať a otláčajú sa mi. Už asi radšej skončím s hľadaním poriadnych liniek, pretože takto 3€ sem 3€ tam a už to je xy€ čo som vyhodila za nefunkčné linky. Štetec je z parfums a hneď na začiatku ma sklamal, pretože len púšťa a púšťa štetinky a ťažko sa s ním líči. Pinzetka je ňuňu chutná a asi najlepšia akú som kedy mala. Taktiež z parfums.

Odličovacie tampóny boli potreba a siahla som po týchto vychvaľovaných, no lepšie sú z billy, aspoň pre mňa. Tieto nie sú zošité a tým pádom sa oddeľujú. Balea krém na nohy klasika a srdcovka. Krém na tvár od biodermy potreba na leto. Píling Himalaya na obrúsenie pokožky. Hydrabio brume na osvieženie, pásiky na nos, čelo a bradu prepadák. Nič to nerobí iba štípe. Dermacol je skôr na mastnú pleť s poriadnym podtónom do ružova. Nesadol mi podtónom a ani tým, že mi zvýrazňuje suché miesta na tvári. Škoda 13€.

Objednávka z ebaya sa nezaobišla bez hodiniek a tieto ma vyšli cca okolo 1€. Objednala som si k tomu dva náramky, jeden strieborný love a druhý zlatý s nekonečnom, no ten sa niekde zatúlal.


Čo pekného ste si kúpili Vy a spravilo Vám to radosť?? :)

9 komentárov:

  1. Laky od SH vypadaji uzasne.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paletku od NYC jsem také měla, ale hodně prášila. EOSků mám doma tunu, tak jsem ráda že Summer fruit máš taky! Tužku od E-style mám v bílé a je perfektní, tak myslím, že i černá bude tak dokonalá. Řasenku můžu taky vychválit do nebe, stejně tak jako konturky od Essence :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je melónový eos :) a škoda že nie je u nás estyle :(

      Odstrániť
  3. Ta pinzeta je opravdu roztomilá. Řasenku Lash sensational mám také a jsem s ní velmi spokojená. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten Dermacol by mi asi sedel, pre mňa je všetko vždy príliš oranžové, žlté podtóny na mne oxidujú, preto potrebujem ružové make-upuy, ja používam od Dermacolu ten druhý 24h Control make-up a je skvelý, som s ním spokojná, nie som po ňom suchá, vydrží celý deň a kryje. Ja mám však pleť mastnú takže mňa len tak hocičo nevysuší. Pásiky na nos som nikdy neskúšala, ale počula som, že sú slabé. Naopak Ebelin odličovacie tampóny považujem za tie najlepšie na svete, tie z Lidlu som ja neskúšala.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. potom by ťa možno zaujímala táto akcia :)
      http://www.parfemy-elnino.sk/darkova-sada-dermacol-24h-control-make-up-30ml-24h-control-make-up-15ml-pearl-energy-make-up-base-61032.html

      mne naopak sedia veľmi rimmel make upy a preto nechápem, prečo som sa dala na drahší dermacol :D

      Odstrániť
  5. Pekný článok :) :3 všetky veci vyzerajú úžasne :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten s dračím ovocím musím mať, vyzerá perfektne! Snáď bude dobrý :)

    katkaink.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks