nedeľa, 21. júna 2015

Letné nezbytnosti

Odo dnes máme oficiálne leto, hoci posledné dni tomu nenasvedčujú. Zamračené, fúka studený vietor a vyťahujeme svetríky alebo mikiny. No snáď sa počasie umúdri a opäť sa budeme tešiť z čo najmenšieho počtu oblečenia. Pre mňa sú potrebné tieto veci

 Nepochybne treba začať/ skončiť deň čistý a k tomu mi dopomáha sprchový gél od Dermacolu. Svieža letná sladká, miestami trošku korenistá vôňa je priam ideálna. Na tele sa mi udrží dlhšie a večer sa neviem nabažiť tej vône. Netreba zabúdať na krémovanie a už druhým rokom som zamilovaná práve do tohto telového mliečka taktiež s vôňou manga. Nie sú totožné, každá je iná a výnimočná. Hydratáciou mlieka si nemôžem sťažovať a navyše sa mi po nakrémovaní krásne lesknú nôžky a do šiat/sukní/kraťasov to je pecka! Nesmieme zabúdať ani na nôžky a opäť omielaný ureový krém od Balei, ktorý je dokonalý a po opílovaní a vyhladení pokožky nôh s PediSpinom si užívam detsky jemnú pokožku. Nie je nič horšie ako tvrdá popraskaná pokožka na nohách.


Keď prichádza leto, odchádza ťažké krytie makeupov a využívam len silu slniečka. No nezabúdam na zvýraznenie očí aspoň riasenkou, ktorá dodá riasam dĺžku, objem, čiernočiernu farbu a krásne ich rozčeše. Na pery už len mätový babylips, ktorý nádherne chladí alebo carmex, ktorý o pery nie len pečuje, ale taktiež ich aj schladí vďaka mentolu. (Samozrejme používam aj EOSy, rúže, pastelky, lesky, ... ). Nechtíky sú pripravené na svieže bláznivé farby ako ružová, červená, oranžová a v poslednej dobe som si práve obľúbila nádhernú farbu tohto gellaku od essence. A líčka jemne zvýrazním oranžovým očným tieňom od catrice, ktorý im dodá šťavu.

Samozrejme nezbytnosti sú aj opaľovacie krémy, spreje, termálne/dermálne vody a podobne, ale to už bolo v inom článku :)


Čo sú vaše must have produkty cez leto?
Prajem krásny zvyšok víkendu ♥

24 komentárov:

  1. Tuhle řasenku od Maybelline miluji. Mangové tělové mléko taky, ta vůně je super letní:-) A krém na nohy Balea je můj top:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podobný post mám nachystaný aj ja, ale na starostlivosť o nohy som zabudla, ale je to určite nezbytné, keďže nohy najviac ukazujeme teraz :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mango mám taky nejvíce spojené s létem :)

    Zvu tě na giveaway :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/06/giveaway-2-v-1.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vonia mi, ale paradoxom je, že mi nechutí :D

      Odstrániť
  4. Lak od essence mam take. Sprchac od dermacolu tuto vuni jsem v cesku uz bohuzel nestihla, museka jsem uz odjet.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. táto vôňa nie je novinka, to je ešte od minulého roka tuším

      Odstrániť
  5. Všetky veci sú super :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Bez dermacol Aroma ritual už nemůžu být.. <3

    Corculum♥

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten mangový sprcháč je nejvíc!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ten kávový :) vlastne všetky okrem pomaranča :D

      Odstrániť
  8. Pěkný článek. :-) Tu řasenku od Maybeline mám taky a je výborná. Přes teplejší dny taky volím jen zvýraznění očí řasenkou a na rty nějaký balzám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pěkný článek :) Zbožňuju sprcháče od Dermacolu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) už aj ja som sa na ne namotala :)

      Odstrániť
  10. Telové mlieko od Balei si musím kúpiť, mám krém na ruky a tiež má krásnu vôňu a super hydratuje :) A tiež začínam s lakmy od Essence a tie farby sú úžasné :3 Veľmi pekný článok :)
    GlitterCircus

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú na výber naozaj veľa a krásnych farieb :) ak ich pár miniem kúpim nejaký ďalší :)

      Odstrániť
  11. S lakmi od Essence ie som spokojná, hneď na druhý deň sa mi ošúchajú. Tebe držia v pohode?
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. klasické som neskúšala a tento gellak mi dá tak 4-6 dní na pravej ruke a na ľavej drží v pohode dlhšie aj bez top coatu :) ale tak ja celkovo nemám problémy s výdržou :)

      Odstrániť
  12. Miluju mango, takže se asi budu muset podívat i po sprcháči i po tělovém mléku :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. S mentolovým Baby Lipsom súhlasím, ten je fakt podarený.. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks