štvrtok, 4. júna 2015

essence lipliner

Možno ste už postrehli moju závislosť na rúžoch, balzámoch a po novom už aj leskoch. Či nude alebo trošku výrazné farby, všetko beriem. Pred rokom by som si nedala žiadnu ružovú ani červenú na pery, no teraz preferujem ľahko nalíčené oči ( riasenka a občas linka ) a poriadne to vypeckujem perami. Za posledný mesiac som si obľúbila práve túto ceruzku na pery ( resp. kontúrku ), ale ja ju používam na celé pery.







Tým že to je kontúrka precízne vykreslíte tvar pier a nikde nič neprečnieva. Ja som si ju zamilovala hneď po prvom ráze a teraz ju nosím kedy sa len dá :)) Cena bola tuším 1,39€ , čiže smiešna cena. Na perách vydrží pomerne dlho, akoby sa vpila do nich a aj po jedle a pití ostane jemne nádych farby. Privítala by som viac odtieňov nech mám zase z čoho vyberať :)

Používate kontúrky na celé pery?? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

17 komentárov:

  1. Od essence sú tieto kontúrky skvelé :) Rovnako ich používam na celé pery pretože sa mi páči ten ich matný efekt, ktorý poprípade vylepším balzamom na pery.
    Super článok :)

    www.danycuks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zrovna nedávno jsem si dvě Essence konturky koupila a taky je používám na celé rty.. Jsou to moje lásky a vím, že si je určitě koupím znovu :-) Mám je v odstínu 06 SATIN MAUVE a 11 IN THE NUDE :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka za tip, popozerám sa po tých odtieňoch :)

      Odstrániť
  3. Já občas používám :) Ale tohle je teda pěkná barvička :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po prvotnom vyskúšaní som vedela že musí byť moja :)

      Odstrániť
  4. Já občas používám :) Ale tohle je teda pěkná barvička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja si idem len na balzamoch na pery :) no toto je skvelá farbička fakt :) pristane ti veľmi :) giveaway s YR

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Od essence konturky mám moc ráda používám je snad každý den :-)
    LuxureGirl

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len keby mali širšiu škálu odtieňov :) tu ich je len 9 :(

      Odstrániť
  7. Opravdu pěkný odstín. Konturky moc nepoužívám.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Presne, keby z toho spravili napr. také nejaké jumbo tužky na pery, bol by to podľa mňa božský produkt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale ani nemusia :) aspoň sa to dobre nanáša a precízne :)

      Odstrániť
  9. Ta barva je vážně skvělá :). Já konturky moc nepoužívám, ale je fakt, že občas tou rtěnkou přetáhnu. Teď jsem narazila na jednu rtěnku, která se docela rozpíjí, takže je na čase k závislosti na rtěnkách pořídit i konturky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kontúrky sú super :) lacná náhrada rúžov :D

      Odstrániť
  10. Asi si ji pořídím, protože je krásná na rtech :)

    Life by Peggie

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks