pondelok, 8. júna 2015

DM box leto

Tak nastal deň, kedy bolo možné si ísť vyzdvihnúť DM box do predajní. Keďže dnes mám ako tak voľno, utekala som si ho vziať hneď ráno, pretože som bola riadne nedočkavá. Po ceste som ho už otvárala a nakúkala čo by tam mohlo byť. No ale pekne po poriadku. Teraz nechám vypovedať len obrázky. Za cenu 5€ som tam mala všetko toto:





Všetko krásne zabalené som zvedavá, ako využijem tú krásnu zlatú krabicu :)


Moje top najobľúbenejšie žiletky ♥ ... trafili klinček po hlavičke :)


Olej na strie a suchú pokožku. Ja síce suchú pokožku mám riadne, ale teraz je už v norme ako prichádza leto. Nechám na zimu pretože vtedy som suchá a škriabem si to až do krvi.



Šampón pre mužov, to veru neviem kto využije. Moja drahá polovička používa 3v1 od adidasu a predstava, že by tam mal mať až dve flašky ho desí :D ( a popri mojich veciach by si ju nemal kam dať ehm). A ocino ten len head & shoulders. Uvidíme čo s ním bude.

Šampóny a kondicionéry od garnier fructis milujem a zrovna mi došiel môj Dove, takže prišiel v pravý čas a uvidíme aký bude :)

Sprcháče Dove miluje moja maminka, takže k nej poputuje asi aj tento, lebo ja mám v zásobe xy sprcháčov.


Gellak od essence ma potešil, pretože som bola naň zvedavá a zrovna krásna letná farbička.


Riaseniek mám plnú skrinku, ešte som ju ani neotvárala, takže neviem akú má kefku a preto možno poputuje ku Vám do ga :)

Taktiež mi došla zubná pasta a na túto som teda zvedavá :) Snáď mi vybieli hryzáky aby som si už mohla dovoliť naozaj každý rúž :D


Celá kôpka spolu :))



Potešil by Vás tento DM box ? :) Ja z neho využijem možno tak polovicu a ostatné podarujem, no so rada že som mala možnosť ho vyhrať a zakúpiť si ho. Čakala som že tam bude niečo na opaľovanie keďže ide leto a nejaký dezodorant/ antiperspirant. Taktiež som si myslela že tam bude nový baby lips electro a sprcháč od Dermacolu :D ... nenašla som tam z tohto nič, takže ma prekvapili :)

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

18 komentárov:

  1. A kde je možno si to koupit? V obchodě nebo na netu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To na facebooku občas prebehne taká výzva na zapojenie sa. Potom zo všetkých zapojených vylosujú 2000 ľudí, ktorí si to môžu ísť vyzdvihnúť za 5€ a obsah je utajený :)

      Odstrániť
  2. Moc pěkný box, já tentokrát štěstí neměla. Líbí se mi nejvíce asi ta bělící zubní pasta, řasenka a šampon. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ta riasenka pôjde na 90% do GA, tak potom budem držať palce :)

      Odstrániť
  3. Strašne som box chcela, ale keď vidím obsah, neľutujem. Využila by som asi len sprcháč, takže som fakt rada :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. podľa mňa tie predtým boli lepšie, ale tak čo čítam názory iných žien sú prevelice spokojné :) nedá sa každému trafiť do noty a ja využijem väčšiu polku :) len tie žiletky stoja 4€ a ja som dala za celé 5€ :D

      Odstrániť
    2. Ako veci sú určite využiteľné, ale nič z toho by som si osobne asi v obchode nevybrala :)

      Odstrániť
  4. Dove sprcháče já miluji :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kdybych měla fb, tak taky zkusím štěstí, vypadá to zajímavě :D
    P.S.: Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zapojíš :).
    GIVEAWAY TADY

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne teda pride omnoho lepsi ako posledny cesky :) uz sa tesim az si ho vyzdvihnem. ale rozdelim sa o veci so segrou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. V DMboxu byly opravdu skvělé věci! :) Hodně mě zaujal ten šampon, sice moc nevěřím této značce a dávám přednost jiným, ale musím uznat, že teď nevypadá až tak špatně :)
    Taky se mi líbí lak od essence :) má hodně pěknou barvu :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lepsi box jsem asi nevidela, vyhovovalo by mi snad vsechno! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jako bol super :D ale vaše české sú lepšie! :D najmä ten za 200b :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks