piatok, 29. mája 2015

longlasting lipstick essence

Ak by mi niekto pred nejakým časom spomenul značku essence, povedala by som si fajn, lacná drogérková značka, všetko čo som od nich doteraz mala stálo za prd. Stále som chodila okolo ich stojanu s rúžami, na ktoré som čítala veľa chvál. Za 2,50€ super rúž? Skončil u mňa v košíku v odtieni 07 natural beauty hoc nebol kupovaný pre mňa. Po prvotnom vyskúšaní som si ho zamilovala. Konzistenciu, obal, vôňu a odtieň.




Pri takýchto odtieňoch závisí pigmentácia na perách od ich sfarbenia. Niekto má mŕtvolne biele a niekto naopak červené pery prirodzeno. Ja mám cez zimu a na jar bledo ružové pery, tak na mne vynikne každý odtieň rúžu. Tento je taký staroružový by som povedala a na perách sa mi veľmi páči. Pery nevysušuje, je taký krémový a príjemne aj hydratuje. Tým sa dostávame k výdrži.

Čo sa týka výdrže, za 2.50€ nemôžem čakať závrate, no keď len rozprávam a niečo si vypijem tak drží normálne. Po papaní bohužiaľ treba ho natrieť znova, čo nie je vôbec ťažké a zvládnete to aj bez kontúrky. Drží na svojom mieste kde má a nerozlieza sa kade tade.


Obal je pevný, nezadŕha sa a páči sa mi aj "vyryté" E na obale aj na rúži. Plusom vidím aj prúžok v odtieni, takže keby som ich mala viac nemusím ich otvárať a prehrabávať sa v nich ktorý je ktorý.



Ak niekde natrafím na ďalšie odtiene ktoré ma nenechajú chladnou, určite si nejaký kúpim, hoci som sa teraz nechala zlákať na ďalšie 2 a moja zbierka "patlátok na pery" ( ako by to nazvala Claire Clairmont) sa pekne rozrastá a potrebujem nové a nové úložné priestory.

Máte nejaký rúž od Essence? Aký odtieň by ste mi odporúčili?? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

10 komentárov:

  1. Moc pěkný odstín. Já mám rtěnku od Essence v odstínu 01 frosted, ale moc spokojená nejsem. Tak si asi taky zajdu pro nějakou v tomto černém obalu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mňa napr. nelákajú ani tie nude, ten obal sa mi nepáči, hoci je zmenená len farba :D

      Odstrániť
  2. Prekrásne vyzerá na tvojich perách a fakt sa ti hodí :) ja tiež pokukujem po nejakom essence rúži, len mám pocit, že sú v nich trblietky a to sa mne na mne nepáči, tak neviem :)
    enjoy little cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooo ďakujem krásne :) tento trblietky nemá a nemá ich napr. ani 01 coral calling ani 14 adorable matt :) určite nejaký skús, za 2,50€ je to pecka :)

      Odstrániť
  3. Ja mám tento rúž v nude odtieni a som tiež spokojná :) :).
    http://zerilicosmetic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dneska jsem jí zkoušela sehnat, ale měli tam asi 3 podobný odstíny a já si vůbec nemohla vzpomenout, který to byl :D :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks