nedeľa, 12. apríla 2015

Dokonalá výdrž laku za malý peniaz ?

Ako už niektoré viete, nemám problém s lakmi. Väčšina z nich mi vydrží ten týždeň a potom sa začne jemne odlupovať. Bohužiaľ nesadol mi lak rimmel, čo ma veľmi sklamalo, no s ostatnými v poslednej dobe tvoríme super dvojku. Či už oriflame, avon, miss sporty, ... a najnovšie aj Sally Hansen.



Dostal sa ku mne náhodou. Sally Hansen posielala darčeky za komentáre ku MDŽ a mňa potešili (okrem iného) aj týmto lakom v tom nakrajšom odtieni ! Nádherná ružová, ktorá sa miestami tvári až do červena a trošku do krikľavého odtieňa nesie názov 540 Frutti Petutie. Prvotne keď som otvorila lak som s ním nevedela lakovať, pretože má na môj vkus až moc široký štetček a preto nie sú nechty dokonalo nalakované. Ale po pár lakovaniach som chytila grif a nechty sa lakujú takmer samé a stačia dva ťahy. Tento lak patrí do rady complete salon manicure, ktorá sľubuje až 7 benefitov: 
- základný lak 
- posilňovač
- podpora rastu
- farba
- vrchný lak
- ochrana proti olupovaniu 
- lesk ako u gélových nechtov
- 10 dňovú výdrž

No a teraz k mojim pocitom. Na ľavú ruku som naniesla môj podkladový lak od eveline a na pravú ruku nie. Chcela som zistiť aký je rozdiel vo výdrži. Vykonávala som všetky práce ako zvyčajne + navyše umývanie okien. Takže drhnutie kúpeľne, umývanie podláh, prach, riad, dlhé sprchovanie, neustále hrabanie sa vo vlasoch. Na pravej ruke som si všimla maličké odlupnutie laku asi na 6. až 7. deň ( bez podkladového laku a nadlaku). Ľavá ruka je stále bezchybná a ja sa radujem. Je aj pravda že pravú ruku používam viac, predsa len som praváčka. Prešiel skoro ďalší týždeň a na 13. deň po hraní volejbalu som si všimla malé odlupnutie a na ľavej ruke. 10 dní vydržal bezchybný, no len s použitím podkladového laku a nadlaku. 


tesne po nalakovaní ( preto to nie je dokonalé ☺ )

 Aby som len nevravela ódy, hnevá ma dlhé schnutie laku. Niekedy ani po hodine ho nemám dokonalo suchý a preto som asi 4x lakovala ten istý prst, čo vždy som niekde zabrdla a mohla ho odlakovať a zas nalakovať. Veľkým mínusom je aj cena v DMke a to až 7,99€ !!!!!!!!!!!!!!! Ja som si objednávala ďalšie odtiene a dala som za ne 1,71€ na Elnine a maximálne sú tam tuším za 3,5€ čo je neporovnateľná cena s tou, čo je v DM drogérii. Majú na výber naozaj veľa odtieňov, takže si vyberie naozaj každá. Dokonca mám pocit že až zbytočne veľa, pretože mnohé odtiene sú takmer totožné.

13 dní po lakovaní

 Aby bolo vidno moju spokojnosť, ulakomila som sa na ďalšie odtiene, ktoré budú viac ako vhodné na prichádzajúcu jar.


Takže ďakujem Sally za možnosť vyskúšať ich úžasné laky a už teraz viem, že postupne vyradím všetky ktoré mi vydržia 7 dní a nahradím ich týmito lakmi, ktoré dajú viac ako 10 dní a sú poriadne otestované v ťažkých podmienkach. Je mi jasné že nie každá môže byť s nimi spokojná, no ja s mojimi nechtíkmi žiarime šťastím a už teraz si idem dať odtieň 416 a dva týždne sa radovať s krásnymi nechtíkmi.

Máte laky Sally Hansen ?? Ako ste s nimi spokojné??

Prajem krásny zvyšok nedele a ešte krajší štart do nového týždňa ♥ 

P.S. nezabudnite na GA, ktorá trvá už len do piatka ! ☺

20 komentárov:

  1. Wow, tak to je super. S delším schnutím mívám taky problém. Posledně jsem si palec lakovala 4x. :-D Laky od Sally Hansen mám moc ráda a určitě se po něm podívám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež ma hnevá tá výdrž, ale aspoň si popri schnutí pozriem nejaké videá :D

      Odstrániť
  2. Mne vyhovujú Rimmel laky, tie držia dosť schopne, mám tie Salon Lycra Pro, inak používam hlavne Essence a tuším už nemám nič iné, Miss Sporty sa mi zdá, že oproti Essence držia kratšie. Schnutie laku to je tragédia, ja si už kupujem len tieto značky u ktorých viem, že mi lak zaschne v normálnom čase, minule som si kúpila jeden z Kotonu a ten kým uschne tak zaspím.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. od essence mám iba jeden a to len taký glitrový top coat, lebo celkovo som na ne čítala len zlé recenzie :)

      Odstrániť
  3. U fotky, kde máš nehty čerstvě nalakované jsem tě podezřívala, že máš gelové nehty :D hlavně kvůli tomu dokonalému tvaru. Já si zrovna včera zapilovala nehty do kulata a když tu vidím u tebe, tak jsem na sebe pěkně naštvaná, že jsem to udělala :D :D. Jinak se mi moc líbí ta barva a na Elnino určitě kouknu, protože jsem tyhle laky viděla v DM a vím, že jsou dražší, proto mě dost překvapil název článku Výdrž laku za maly peniaz a viděla pod tím Sally Hansen :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oj ja som gelové nechty mala naposledy asi 4 roky dozadu na stužkovej a odvtedy radšej nie, lebo mi dosť zničili moje nechty :) a taký tvar nechtov mám normálne, len na ukazovákoch mi rastú do guľata, tak tie musím zapilovávať :D Elnino riadne prekvapuje nízkymi cenami a robím tam objednávku cca každý druhý týždeň :D

      Odstrániť
    2. Já je měla jednou a byla to katastrofa. Kamarádka se učila na kosmetičku a potřebovala si to na někom zkusit. Udělala mi takový lopaty, že jsem jela domů s rukama v kapsách a když jsem přijela, všechny jsem je strhala :D

      Odstrániť
    3. :D :D :D tak každý raz nejako začínal, ale tie lopaty by som nechcela mať na nechtoch :D

      Odstrániť
  4. Mne sa ho podarilo raz vyhrať, a odkedy som ich vyskúšala nekupujem žiadne iné. Som s nimi veľmi spokojná

    OdpovedaťOdstrániť
  5. laky Selly Hansen jsou krásné a dlouho vydrží, mám zatím jen jeden a to hnědý,
    ale plánuji si koupit další odstíny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. za tú cenu nepoznám lepšie a dajú sa zohnať lacnejšie ako miss sporty :)

      Odstrániť
  6. Tieto laky mám veľmi rada, no aj napriek tomu mi nikdy nevydržali na nechtoch 7 dní, nie to ešte 10, no aj napriek tomu mi vydržal viac, ako u iných značiek. Moje nechty sú však kapitola sama o sebe a málo čo na nich vydrži viac ako 4 dni (a to sa vtedy už vytešujem :D). Cena je vyššia, ale produktu je v balení naozaj veľa a tento ružový mám doma už vyše dvoch rokov a je stále rovnaký, vôbec nehustne, takže za mňa palec hore.
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čím ďalej tým viac nechápem, prečo som si doteraz nekúpila žiadny lak od nich :D teraz už len ich laky :D

      Odstrániť
  7. Ahoj, od Sally Hansen lak nemám ani 1 :D (Asi bych to měla napravit) Jinak mám moc ráda laky Rimmel ale nepoužívám žádný podklad ani nadlak tak mi dlouho nevydrží a ani mě nebaví to čekání než pěkně zaschnou vždy se někde otřu :D :-/ Nojo copak lakování nehtů a já to nejde k sobě :) Jinak barvička laku je moc pěkná!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čakať kým zaschne nebaví ani mňa moc :) ale keď chcem krásne nechtíky pretrpím :) a ďakujem! :)

      Odstrániť
    2. Není zaco :) Měly by vymyslet nějaký sprej po kterém jsou okamžitě suché :D To by mě pak možná i bavilo je lakovat :D

      Odstrániť
    3. ono také je :) pozri sem :) http://navlastnikuzi.blogspot.com/2015/03/objev-roku-sprej-pro-rychlejsi-schnuti.html

      Odstrániť
  8. Ty barvy jsou naprosto kouzelné :) ty poslední tři jsou akorát na tyto jarní dny :) Frutti Petutie má zase nádhernou letní barvičku, moc se mi líbí takovéto barvy. Značku Sally Hansen vůbec nemám, a mám pocit, že se ani u nás v drogeriích neprodává. SH prodává pouze laky na nehty, nebo i jiné produkty? :)
    http://janetsonrisa.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. má aj nejaké krémy na ruky pokiaľ sa nemýlim :) a potom len také ako pinzetu, klieštičky na nechty, tónovací krém na nohy ( niečo ako samoopalovák :) )

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks