utorok, 7. apríla 2015

a zase raz aussie

Vlasová kozmetika Aussie je v blogerskom svete tak premnožená, že hádam už každý mal od tejto značky niečo. Môj prvý výrobok bol sprej, ktorý som získala ako výzvu pre bloggerky niekedy v júli. Miniatúrky šampónu a 3 minútová maska sa ku mne dostali v januári ako darčeky k časopisu Elle.


Sprej mám teda rok a riadne otestovaný. Nepoužívam ho po každom umytí, pretože by to bolo zbytočné. Nič mi s vlasmi nespravil iba trošku prevoňal. Dokonca som mala pocit že som ich mala také bez života splasnuté a rýchlejšie boli mastné. Bohužiaľ nič pre mňa a za 6€ nie ďakujem neprosím :))



Šampón a maska dopadli trošku lepšie, ale žeby to bolo niečo čo nutne potrebujem to nie je. Šampón má perleťovú farbu, dobre pení a na umytie ho stačí pomenej a preto mi táto 75ml flaštička vystačila na cca 3-4 týždne. Vlasy umyl a trošku prevoňal, no musela som po ňom použiť buď masku alebo kondicionér ...

Tak som použila masku a nechala ju na vlasoch tie 3 minúty pôsobiť. Samozrejme len v dĺžkach nie pri korienkoch. Vlasy ostali mäkšie, hebkejšie a voňavé, ale toto mi spraví akýkoľvek kondicionér ( garnier fructis bol lepší a 3x lacnejší). Vlasy boli také normálne a žiaden wau efekt sa nedostavil. Nemám nutkanie si z vlastnej vôle kupovať niečo od Aussie, kde za tú cenu môžem mať omnoho lepšie produkty.




Ako ste na tom s touto značkou Vy? Ste s nejakým výrobkom od Aussie spokojné? :)

13 komentárov:

  1. Já od Aussie ještě nic neměla a podle tvého hodnocení asi ani mít nebudu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechápem prečo to stoji až cca 6€ :/ keby to stálo 2-3 dobre ok možno by som si ich kúpila, ale takto nie :)

      Odstrániť
  2. PRESNE! mám na ne rovnaký názor ako ty, nie je to vôbec žiadny zázrak. Pred pár týždňami som si kúpila
    tú miniatúrku, a bolo som z nej viac než sklamaná. Kde je ten wau efekt o ktorom všetky blogerky píšu?
    LifeAsIva
    ♥GIVEAWAY♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak niekomu niečo vyhovuje a iným zase nie :) každá máme inú pokožku hlavy a iný typ vlasov :) nevravím že je to zlé, len že žiaden wau efekt nebol aby som sa k nim vrátila v plnom balení :)

      Odstrániť
  3. Já jsem od Aussie zatím nic neměla ale láká mě ta vůně produktů jediné co mě odrazuje je cena za tu mohu mít lepší produkty a tahle recenze mě v tom utvrdila :)
    Ráda bych tě pozvala k nám na jarní GIVEAWAY o paletku Sleek a Tělový sprej Diamond Collection.
    KlarissAddell

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no mne v prvom momente vôňa nepripadala žuvačková :) tak isto vonia aj šampón proti všiam :D :D

      Odstrániť
    2. Tak šampon na vši jsem ještě neočuchala :D Ale nějaké jsem očichala v Dm a voněli pěkně. Ale ne všecky! :)

      Odstrániť
  4. O přípravcích od Aussie jsem toho četla už hodně, vesměs kladně recenze, ale musím říct, že mě to moc neoslovilo, chvíli jsem sice uvažovala nad koupí, ale zůstanu věrná svému šampónu od Loreal. Garnier Fructis jsem taky zkoušela a ten se opravdu osvědčil, byla jsem spokojená se šampónem i s kondicionérem :).
    BE YOU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. garnier fructis sedí aj mne a vyskúšala som už viacero ich výrobkov a všetky boli super :)

      Odstrániť
  5. Možná se budeš divit, ale já od Aussie ještě nic nezkoušela :D :D. Ani po tom úplně netoužím...teda kdyby to bylo ve slevě, tak po tom asi hned skočím, ale to se mi ještě nestalo. Hodně se o tom mluví v souvislosti se zázraky, ale přijde mi to jako dost chemický koktejl, což u trošku dražší kosmetiky než je klasická drogérková moc neočekávám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som sa na zloženie radšej ani nepozerala, pretože by som si to na vlasy asi nedala :D ale tak chcela som vyskúšať :)

      Odstrániť
  6. Ja som aussie neskúšala ešte, ja som žgrlavá dať 8 za šampón keď za tie peniaze môžem mať aj lepší šampón dokonca aj s kondicionérom :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks