pondelok, 2. marca 2015

vitamínové doplnky

Často dostávam pochvaly aké mám pevné a dlhé nechty alebo ako mi rýchlo rastú vlasy. Vždy si v duchu pomyslím že za to vďačím práve týmto vitamínom. Boli časy keď sa mi nechty lámali a štiepili stále. Vlasy boli na rovnakej dĺžke a nič im nepomáhalo aby rástli. Povedala som si stop a začala s tým niečo robiť. Nabehla do lekárne a zobrala pár vitamínkov. 



Betakarotén zväčša užívam od jari do jesene, kedy slnko naozaj páli. Od jari preto, lebo chcem pokožku pripraviť na slnečné lúče a vraj trošku pokožka zhnedne ( čo som si nevšimla ). Som nositeľkou dioptrických okuliarov ( teda mala by som ich nosiť), tak betakarotén prispieva aj k ich zdraviu. Dá sa kúpiť aj forte, to má väčší obsah vitamínu A tuším až 25 000IU. Samozrejme všetkého s mierou a nepreháňam dávkovanie ( zväčša 1 tabletka denne, občas som pozabudla tak som vynechala ). Cenu neviem, pretože to brala maminka za nejaké nazbierané body.




Vitamín B je tiež veľmi dôležitý pre naše telo. Sú ich rôzne druhy (??? ) cez vitamín B1 až po xyz... Tieto tabletky boli také moje detstvo, pretože sú malé hnedé a také sladučké, čiže žiadna nepríjemná chuť. Často trpím na prasknuté kútiky alebo opary a pri užívaní vitamínu B som už dlho nemala žiadnu "nehodu" na ústach. Stojí pár korún a isto nájdete v každej lekárni.


A tu je môj svätý, pretože po ňom sa mi krásne spevnili nechty, rastú dlhé a pevné ( na nich mi laky vydržia rekordnú dobu ... predtým skoro nič ). Vlasy rastú ako divé, dokonca si nik nevšimne že som ostrihaná a za pár týždňov dorastú a rastú a rastú. Tieto sú také maličké, čiže sa ľahko zapíjajú a ani neviem, že niečo do seba dávam. Užívam 1 tabletku denne.



Čo sa týka tej plodnosti snáď to je pravda, raz chcem mať zdravé detičky.

Užívate nejaké vitamíny Vy ? Ako si udržujete pevné nechty ? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

4 komentáre:

  1. Kdysi jsem si taky kupovala vitamin B, ale teď už nekupuju. S nehty problém nemám, mám je pevné. Ale když jsem chodila do práce, kde se hodně "odírali", tak jsem používala zpevňovač od Rimmel London, nehty byly pevné, hezky lesklé a byla jsem spokojená. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. laky to je druhá skupina :) nie som si istá, či laky nejak zvnútra posilňujú nechty :) skôr si dám vitamínky :)

      Odstrániť
  2. Všetky tri vitamíny dobre poznám, sama nedám na zinok dopustiť, ale skôr mi pomohol na rast nových vlasov ako na dĺžku, na nechty nemal u mňa žiaden efekt. Betakarotén som brala minulé leto po tom, ako som sa opálila a fakt to dosť predlžilo ten opálený efekt na mojej pokožke, na oči to asi nemalo žiaden účinok, okuliare nosím stále, ale to som ani nečakala. Vitamín B používam skôr v období, ked som chorá a beriem ho k antibiotikám, aby ich môj žalúdok lepšie zniesol.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne a mojim spolubývajúcim sa pred pár rokmi osvedčili na nechty tabletky equivita :) mala som po nich aj lepšie vlásky :) a na ten žalúdok to používam probiotiká ( neviem na akom princípe to je založené :) )

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks