sobota, 14. marca 2015

suede nail ( semišové nechty)

Tak po dvojdňovej pauze som opäť tu s novým článkom a dnes Vám ukážem lak, ktorý vytvára na nechtoch semišový efekt. S efektovými lakmi sa poslednú dobu roztrhlo vrece a už nájdete pieskové, glitrové, cukrové, kožené a aj semišové. Priznám sa, že tento lak mi doma sedí na poličke už asi 2 roky a teraz si zaslúži svoje miestečko aj u mňa na blogu.



Lak je z Avonu a patrí do tej lacnejšej kategórie(?) COLORTREND. Vlastím ho vo fialovom odtieni, má 8ml a cena bola cca 1€. Obal nie je nič zaujímavé a keby som si mala vyberať laky podľa obalu, tento by mi asi v košíku neskončil. No zaujala ma tá sľubovaná textúra.




Má pomerne malé štetinky, tak sa ním trošku horšie lakuje, no aspoň sa dostanete aj na nedostupné miesta. Sú potrebné minimálne dve vrstvy, no aj tak Vám kde tam ostane priesvitný necht na svetle ( snáď chápete ako to myslim). Ten semišový efekt som nezaznamenala, aspoň mne to nepríde že by bol taký. A teraz najväčšie sklamanie. Výdrž. Nevydržal ani pol dňa a už zliezal z nechtov. A to mi iné laky vydržia aj 14 dní a tie zlé cca 2-3 dni. Tento nedal ani len to minimum, takže sa ním budem musieť asi rozlúčiť.



Fotené po pár hodinách. Ešte sa mi to nestalo so žiadnym lakom, aby mi takto katastrofálne opadával z nechtov. Takže bohužiaľ nedoporučujem.

Vyskúšali ste tento lak ? Príde Vám ten efekt ako semišový ?

Krásny zvyšok víkendu prajem ♥

13 komentárov:

  1. Barva je krásná, ale škoda že se tak rychle loupe. :-(
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej, neviem celkovo mi nejak avon laky nevyhovujú :/

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. len škoda tej kvality :) lebo aj cena je super :)

      Odstrániť
  3. Vypadá celkem pěkně. Líbí se mi takové laky. Jen ta výdrž je opravdu příšerná.

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vôbec nemá na miss sporty, čo sú v rovnakej cenovej kategórii :)

      Odstrániť
  4. Já snad od Avonu nikdy lak neměla. Líbí se mi ta barva i efekt, ale semišový mi moc nepřijde. Jsem ale zvyklá, že ty laky s efektem vydrží fakt dlouho a pak mám i problém je odlakovat. Teď jsou u mě novinkou černý latexový lak od Essence a pak crush on you od Miss Sporty a hrozně je miluju :D. Úplně vím, o čem mluvíš v případě toho prosvítání :D Vždycky mám pocit, jak mám sexy drápky, dokonale nalakované a pak vyjdu na světlo a zjistím, že je to průsvitné!!! :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tak zbožňujem tvoje komentáre :) ... tento nemá žiadny "efekt " je na nechtoch hladký takže sa aj ľahko odlakováva :) tie pieskové mi vydržia dlho :) oj na ten latexový sa kuknem, mať zvrhlý lak je super :D

      Odstrániť
    2. :D to jsem ráda, já ty tvoje taky :). Jinak ten latex lak se skvěle odlakovává, myslela jsem, že je to normální matný lak, ale když na něj dám odlakovač, stáhnu ho pak skoro jako samolepku. Prostě latex no, připadám si v něm taková zvrhlejší :D

      Odstrániť
    3. aj matný lak ide dobre :) zle idú len pieskáče a trblietkové :D

      Odstrániť
  5. nádherná farba, ale teda tá výdrž je vtipná :D
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte že sa ľahko odlakoval a už si ho na nechty nedám :D

      Odstrániť
  6. mrzí má tá výdrž, ale farba je pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks