piatok, 13. marca 2015

Spotrebované N°2 február

Tak po dlhom týždni tu máme ďalší článok a to konkrétne spotrebované produkty. Ten týždeň "voľna" som potrebovala na pouvažovanie nad všetkým a preto je tento článok až v polke marca. No neochudím tentokrát moju spotrebu a máme tu teda dosť kúskov. Spravila som kozmetické upratovanie a konečne som začala vyhadzovať uschnuté riasenky, linky a podobne. Pečujúcej kozmetiky tu bude minimum.



Zase tu máme olejčeky na vlasy. Používam ich ja aj maminka po každom umytí, tak máme spotrebu enormnú. Ten od avonu je moja srdcovka a je to jeden z najlepších olejov ak nie najlepší aký som kedy mala. Ten od gliss kur bol hutnejší a tak sa dlhšie míňal. Mala som pocit, že s mojimi vlasmi nespravil nič. Šampón od Balei bola nutnosť keď som šla ku svokrovcom na víkend a zabudla som si šampón. Voňal krásne, vlasy umyl, ale žeby to bol nejaký zázrak to povedať nemôžem. Vlasy som si musela umývať každý druhý deň a preto už nemám nutnosť si ho zase kúpiť.


Krém na vyrážky od garnier bol skvelý. Bol hutnejší a taká tá ich typická vôňa. Naozaj dokázal urýchliť hojenie po vyrážke a nebránila by som sa ďalšej kúpe keby som ho v obchode niekde zazrela. Dezodorant od Balei je samozrejmosť, iné ani nekupujem ( bránim sa hliníku). Pomer cena a kvalita je super, nakoľko je to len dezodorant no naozaj sa po ňom nepotím. Teraz mám v zásobe ďalšie pootvárané, tak ich musím minúť a určite nabudúce siahnem po ďalšej limitke.


Lesk na pery od oriflame má už pár rokov a skazil sa. Už smrdí a kvalitou nič moc, veľmi lepil. Viem prečo nemám rada lesky na pery :D
Vajíčko v karamelovom prevedení krásne sladko voňalo a používala som ho ( teda ako všetky vajíčka od oriflame) na pery. Večer som si natrela a ráno mäkkučké hydratované pery. Neviem či sa dá ešte zohnať, pretože už má isto ale 5-6 rokov.

Konečne som sa dostala k vyhadzovaniu suchých riaseniek. Gabriella Salvete bola určená na objem, no mne tak neprišla. Čo chválim je to, že rýchlo nevyschla a dokázala pekne oddeliť riasy. Tá čiernobiela bola kupovaná v Londýne niekde v jednolibrovom obchode a to bola katastrofa. Smrdela ako všetky čínske riasenky, tak som si ju tuším ani raz nedala na oči a vyhadzujem. Supershock bla skvelá ako taká suchšia, inak mi solídne zlepovala riasy a ako suchšiu som ju používala na vytočenie rias. Wonderlashky od oriflame je klasika, nepoznám nikoho kto by ich nevyskúšal a sú to jedny z naj riaseniek :) ... očné linky vo fixe od oriflame katastrofa, slabá pigemntácia, katastrofálna výdrž a rýchl uschli.


Tieto laky na nechty sú moje obľúbené, pretože v akcii sa dajú zohnať za pár korún a na nechtoch mi vydržia tak dlho ako miss sporty, čiže nejak 2 týždne neporušené. Len už som bohužiaľ dosiahla dno a začal sa tak nepríjemne ťahať, tak ide papa.



Koľko sa Vám podarí spotrebovať za cca 1 mesiac?? :) Mali ste niečo z mojich spotrebovaných?

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

12 komentárov:

  1. Ahoj super spotřebováno :) ten olej na vlasy od Avonu jsem měla taky :) a je skvělý a taky jsem ho spotřebovala už mrkni ke mě na spotřebováno .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty řasenky a linky mi připomněly, že bych taky měla vyhodit zbytky tužek, řasenky a linky, které už jsou dávno vyschlé. Když jsem to ale šla udělat, zjistila jsem, že by mi tam toho moc nezbylo :D. Pořád si říkám, jak moc toho mám, ale pak něco hledám a zjistím, že je to vyschlé, tak vzhůru na nákupy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. riasenky by sa mali meniť každé 3 mesiace, takže šup šup meniť :D aj keď ich nemením každé 3 mesiace :D

      Odstrániť
    2. :D :D já je měním snad každé 2 měsíce, déle u jedné řasenky nevydržím :D. Ale hromadí se mi tu ty nevypotřebované a zaschlé, které je mi líto vyhodit, když nejsou dopotřebované :D

      Odstrániť
    3. tak povyhadzuj :D a urob miesto pre nové :D

      Odstrániť
  3. Řasenky z Oriflamu mám taky. :-) A ten lak ti vydrží opravdu tak dlouho? :-o

    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej hej :) mne veľa lakov vydrží tak dlho :) ak chceš nalakujem si nechty iným odtieňom a budem fotiť každý deň ako sa správa na nechtoch :)

      Odstrániť
  4. Ja toho za mesiac až tak nespotrebujem :D Inač tiež mám ten lesk od Oriflame aj to vajíčko - najlepší balzam na pery :)

    www.lifeasiva.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som urobila kozmetické upratovanie :) keby som nepovyhadzovala stare vyschnuté veci, tak by som minule 4 veci :D

      Odstrániť
  5. super, ja mením kozmetiku často, zbytočné produkty mi zaberajú veľa miesta :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks