streda, 4. marca 2015

Novinky N°2

Ani sme sa nenazdali a február ušiel ako voda. Tak teda vitajte u dnešných noviniek za tento mesiac. Trošku som chodila po nákupoch, kde som pomíňala peniaze za veci, ktoré nepotrebujem. Kúpila som si málo na seba a niečo z kozmetiky. Niečo som zabudla vyfotiť lebo to nemám u seba, tak sa to objaví v novinkách za marec.




Pri návšteve Terranovy som nevedela kam skôr, keďže tam mali 70% zľavy. Zaujalo ma viac vecí, no kúpila som si len tento najrozkošnejší sveter, ktorý bol zlacnený z 26€ na 7€. Nie je to žiadna handra, ale je z kvalitného materiálu, takže by mal čo to vydržať. No nie je úžasný?


Po dlhšom čase som si dopriala aj dva laky na nechty pre seba a jeden pre Vás do GA ;) Ide o matný čierny od Rimmelu a druhý taký fialový so zlatými trblietkami značky Manhattan. Oba sú nádherné, matný je pecka, len tam ma sklamala bohužiaľ výdrž.  Rimmel cena okolo 3€ v DMku a ten druhý 0,68€ na Elnine. Do zbierky mi taktiež pribudol priesvitný base /top coat a uvidíme aký bude. Cena bola 1,99€ v DM.




Dopriala som aj telu a to konkrétne tomuto brusinkovému telovému balzámu. A poviem Vám, že to je pecka ! Ľahko ide z tuby, stačí ho malé množstvo, pretože je dosť hutný, prenádherne vonia a ešte lepšie hydratuje! Akože poviem Vám, že naozaj dosť. Cena 2,09€ v DMku.


Ceruzka na obočie od Essence som chcela vyskúšať a div sa vyhovuje mi ! Bola už aj v článku o mojom obočí.


Čistič na štetce bola nutnosť a som rada že som vystihla pravú chvíľu. Brala som posledný, takže je jasné aký je obľúbený a nečudujem sa. Je skvelý ! Cena 3,99€ v DMke.


Tekutý korektor pod oči som chcela, pretože niekedy mi neni dopriaty poriadny spánok, čo sa odráža aj na stave mojej pleti. Aby som vyzerala trošku prijateľnejšie som si kúpila práve tento od Astoru v TMAVŠOM !!!!! odtieni a pritom je ešte stále moc na mňa svetlý. Ten bledší bol skoro až biely, čiže ak ste naozaj bledé až priesvitné, určite sa po ňom mrknite. Cena je super a to 3,99€.


Takže toto boli nákupy za február a už teraz viem, že v marci budú väčšie.

Ďalšia nápoveda- v balíčku GA sa bude nachádzať nejaký lak na nechty ! :)

Čo pekného ste si Vy kúpili ? Dajte mi vedieť a prajem krásny zvyšok dňa ♥

a ak by ste chceli, môžete za mňa hlasovať v slovenskej blogerke roka aby som neskončila posledná :D to by bol pre mňa nepekný úder :)

15 komentárov:

  1. Ten svetr je strašně roztomilý. :) Já jsem si teď udělala objednávku na jednom internetovém obchodě a následně zjistila, že na jejich věci není kladný ohlas. Tak se docela bojím co mi přijde. Ale poučení pro příště, napřed přečíst recenze a potom objednávat. :-D

    vmemzivote

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten korektor mám taky :) Jinak mě zaujal ten černý matný lak - musím se po něm mrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. on je krásny, len dlho nevydrží :( mne vydržia normálne laky cca 7-8 dní a tento ledva 3 :) takže neviem koľko iným vydrží :)

      Odstrániť
  3. Ten korektor mám taky, ale tuším že ten světlejší :) I když nevím jistě :D
    Tady jsou moje novinky :
    http://sprouseandme.blog.cz/1502/novinky-co-jsem-si-koupila-15-kik-dm-vv-gate

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten je pre mňa až moc svetlý, ale plus pre iné :)

      Odstrániť
  4. Ten svetřík je úžasnej :D Pokud máš chuť byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím) :) !! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Svetrík je ňuňuňuňu :) celkom ma zaujal aj ten telový krém od balea :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) ten krém si chválila aj claire z saveonbeauty :) čiže niečo a ňom naozaj bude :)

      Odstrániť
  6. Tělový balzám jsem si také oblíbila, recenze u mě na blogu. :-)
    Recenze kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten čistič je fakt skvelý, skvelá pomoc, ak sa človek líči často ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vidno jeho obľúbenosť v obchodoch :) skoro stále vypredaný :D

      Odstrániť
  8. korektor mám tiež a som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks