piatok, 20. marca 2015

Giveaway- vyber si :)

Ahojte,

dnes Vám prinášam ďalšiu súťaž pretože som sľúbila GA, ak vás bude 50 a viac. Dnešná GA bude trošku tematická do červena a snáď si vyberie každá. Rozhodla som sa, že táto rozdávačka bude trošku iná a to taká, že si každá vyberiete príchuť EOSu a vôňu či už spreja alebo telového mlieka Victorie secret ( tie dva eosy a victorka sú moje a a pre víťazku objednám ďalšie po skončení ga :) a pošlem jej to  )


Z eosov máte na výber príchute :
Summer fruit               Blueberry acai             Strawberry sorbet               Sweet mint                Passion fruit              Lemon drop               Pomegranate raspberry                 Orange blossom          Strawberry kiwi            Vanilla mint              Coconut milk                Fresh watermelon ( a ten je pecka!! )

Z parfumovaných sprejov máte na výber tieto a z telových mliek tieto. Nezabudnite, buď telové mlieko alebo sprej.

Ďalej sa súťaží o moju naj pastelku rimmel v krásnom červenom odtieni the redder, the better a lak na nechty vo vínovom odtieni.

Podmienky opäť jednoduché:
1. povinné: odoberať môj blog cez gfc, komu nejde tak klik sem
2. nepovinné za komentár navyše : dať like mojej fb stránke
3. nepovinné za komentár navyše : sledovať ma na instagrame  --> nový instagram :)
4. nepovinné za komentár navyše : akékoľvek zdieľanie a potom dole do komentára odkaz :)
 nepovinné za vďaku : podporiť ma na bloggerke roka :)

Emaily mi písať nemusíte :) do komentára mi napíšte o akú príchuť a vôňu máte záujem ! :)

Žrebovanie necháme zase na randoma alebo ručne vyžrebujem z papierikov a uvidíme na koho sa usmeje šťastie :)

Súťaž bude trvať do 17.4.2015 20:00 (piatok), ešte večer vyhlásim víťazku a bude mať víkend na to, aby mi poslala adresu a ja som to mohla objednať a jej to poslať :)


Prajem každej veľa šťastia ! ♥


202 komentárov:

  1. takze sledujem ta cez GFC ako Tinky Rinky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. a do stvorice tuto skvelu sutaz zdielam aj na G+ (https://plus.google.com/u/0/108924461221744857077/posts)
    z EOSov si vyberam - Orange blossom
    a co sa tyka teloveho spreju - nemam vobec sajnu, ze ktory, pretoze vsetky vyzeraju a urcite aj vonaju bozsky :-) ak by som nahodou vyhrala, potom sa rozhodnem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. FB Kajuš Zámečníková
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. GFC- Nikol Rose
    FB- Nikola Růžičková
    ig- Rossie969

    Tak dám na tebe a kdybych vyhrála, tak si vybírám Fresh Watermelon :)
    A toaletku True Escape.

    rossie.nikol.rose@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. GFC- Nikol Rose
    FB- Nikola Růžičková
    ig- Rossie969

    Tak dám na tebe a kdybych vyhrála, tak si vybírám Fresh Watermelon :)
    A toaletku True Escape.

    rossie.nikol.rose@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. GFC- Nikol Rose
    FB- Nikola Růžičková
    ig- Rossie969

    Tak dám na tebe a kdybych vyhrála, tak si vybírám Fresh Watermelon :)
    A toaletku True Escape.

    rossie.nikol.rose@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tak ráda bych vyzkoušela Eos, třeba právě fresh watermelon a vůně Midnight dare musí vonět božsky. Na Google + tě sleduji jako Siraelxy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neeee, jako Michaela Vaňková....já se spletla:-(

      Odstrániť
  8. Tak GFC: Ľúbezná Ľúbezná :)
    a vybrala by som si Summer fruit EOS, Victoria's Secret Mango Temptation telové mlieko :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  9. fb: Ľúbezná
    a vybrala by som si Summer fruit EOS, Victoria's Secret Mango Temptation telové mlieko :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  10. insta: lubezna_
    a vybrala by som si Summer fruit EOS, Victoria's Secret Mango Temptation telové mlieko :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  11. zdieľam tu: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=330938187116099&id=323233554553229
    a vybrala by som si Summer fruit EOS, Victoria's Secret Mango Temptation telové mlieko :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Velmi pěkná giveaway. Přes GFC sleduju jako Genevra. Vybrala jsem si EOS summer fruit a tělový sprej strawberry champagne.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na FB stránce like už z dřívějška Lesová Martina. Vybrala jsem si EOS summer fruit a tělový sprej strawberry champagne.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Na instagramu taky sleduji z dřívějška jako majtulik. Vybrala jsem si EOS summer fruit a tělový sprej strawberry champagne.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. A poslední koment, sdílela jsem na FB
    https://www.facebook.com/martina.lesova/posts/10200478609885466?pnref=story
    Vybrala jsem si EOS summer fruit a tělový sprej strawberry champagne.
    Na blogerkách jsem ti dala like.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásná giveaway Sleduji jako Kleer B
    a vybrala bych si Fresh watermelon, a od VS Mango Temptation sprej

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Na FB: Klára Brymová
    a vybrala bych si Fresh watermelon, a od VS Mango Temptation sprej

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Na instagramu jako Klariisaa
    a vybrala bych si Fresh watermelon, a od VS Mango Temptation sprej

    OdpovedaťOdstrániť
  19. A sdílím zde: https://www.facebook.com/pages/KlarissAddell/590401431082949?ref=hl

    a vybrala bych si Fresh watermelon, a od VS Mango Temptation sprej

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Moc krásná GA :) Po tom spreji od VS už toužím dlouho, naposled zkusím štěstí, a jak se na mě neusměje, pořídím si ho sama :D :D
    EOS, bych brala tu pecku Fresh watermelon :) :D a tělový sprej: LOVE SPELL. ♥

    Sleduji všude :)
    FB: Adéla Průchová
    Instagram: Adellheidis
    GFC: Adel Heidis

    Měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. EOS, bych brala tu pecku Fresh watermelon :) :D a tělový sprej: LOVE SPELL. ♥

    Sleduji všude :)
    FB: Adéla Průchová
    Instagram: Adellheidis
    GFC: Adel Heidis

    Měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. EOS, bych brala tu pecku Fresh watermelon :) :D a tělový sprej: LOVE SPELL. ♥

    Sleduji všude :)
    FB: Adéla Průchová
    Instagram: Adellheidis
    GFC: Adel Heidis

    Měj se krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  23. gfc ervulenka
    EOS summer fruit a tělový sprej strawberry champagne

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Sledujem cez GFC ako Janka Bianka.
    EOS by som si zvolila asi Vanilla mint.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Tělový sprej ani Eos jsem neměla, ale ráda bych vyzkoušela. :) Tím pádem VS bych nechala čistě na tobě a EOS bych zkusila...no, přemýšlím Vanilla mint, ale když Fresh watermelon je tak super, tak jasná možnost tedy :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sdílím - https://plus.google.com/u/0/114038359467541295997/posts/QEAPxiqPFrW

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Cez GFC sledujem ako Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    IG NIKKOLENKA
    zdieľam tu: https://twitter.com/Nikky_33/status/579068657956884481
    Eosik by som si vybrala Strawberry kiwi a sprej Strawberry & Champagne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Cez GFC sledujem ako Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    IG NIKKOLENKA
    zdieľam tu: https://twitter.com/Nikky_33/status/579068657956884481
    Eosik by som si vybrala Strawberry kiwi a sprej Strawberry & Champagne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Cez GFC sledujem ako Nikola Guzmicka
    FB Nikolka Guzmická
    IG NIKKOLENKA
    zdieľam tu: https://twitter.com/Nikky_33/status/579068657956884481
    Eosik by som si vybrala Strawberry kiwi a sprej Strawberry & Champagne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. sleduji pod tímto jménem
    na fb jako Petra K ... (když tak pak napíšu)
    na Instagrame sleduji jako petra_k
    já bych si vybrala také melounový eos a secret craving sprej

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Odpovede
    1. a hlasovaa som aj na blogerke roku :)

      Odstrániť
    2. a mam záujem o Victoria's secret-sheer love (telový sprej) a EOS- Orange blossom :)

      Odstrániť
  32. Přes GFC a FB tě sleduji jako Janet Sonrisa a přes Instagram jako zanetheider :)
    Z EOSu by mě zajímal Blueberry acai :) a z tělového spreje od Victoria's secret - Mango Temptation :)

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Na GFC sledujem ako Zuzanka
    páčil by sa mi eos Pomegranate Raspberry a telové mlieko Mango Temptation :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Na FB sledujem ako Zuzana Chrumka Kudasová
    páčil by sa mi eos Pomegranate Raspberry a telové mlieko Mango Temptation :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  35. gfc-Jana Svobodová
    vybrala bych si asi eos watermelon a Mango Temptation telový sprej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Také se zúčastním :). Přes GFC sleduju jako hairOCD, FB se mi líbí (Markéta Smolíková). EOS bych brala Passion fruit a tělový sprej bych prostudovala časem, protože se v nich nevyznám :D. Jinak si nenárokuji komenty navíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A do bloger roka jsem samozřejmě taky hlasovala, na to jsem zapomněla :D

      Odstrániť
    2. aj tak dostaneš komentár naviac lebo to vidím :D a viem, ďakujem ♥

      Odstrániť
  37. Krásna giveaway ;)
    Sledujem na GFC aj Instagrame (plus hlas do bloger roka ;)
    Brala by som Eos v príchuti melón (ak už ho teda odporúčaš) a VS vo vôni Endless Love, pretože mám telové mliečko a táto vôňa mi hrozne sedí ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. GFC: beatka tothova
    FB: Beat Tóthová
    IG: beattoth

    Měla bych zájem o EOS - Summer Fruit a VS sprej - Such a Flirt

    OdpovedaťOdstrániť
  39. GFC: beatka tothova
    FB: Beat Tóthová
    IG: beattoth

    Měla bych zájem o EOS - Summer Fruit a VS sprej - Such a Flirt

    OdpovedaťOdstrániť
  40. GFC: beatka tothova
    FB: Beat Tóthová
    IG: beattoth

    Měla bych zájem o EOS - Summer Fruit a VS sprej - Such a Flirt

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Super giveaway! :) sledujem pod týmto menom :)
    eos by som chcela passion fruit a VS sprej http://www.parfums.sk/victorias-secret/pure-seduction-telovy-sprej-pre-zeny/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. Na fb taktiež sledujem ako Veronika Hubinská :)

    OdpovedaťOdstrániť
  43. A na insta sledujem ako veronika_hub :)

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Eos: Coconut milk
    Vůně: Secret Craving

    GFC: Mickezz
    FB: Markéta Myšková
    IG: w0lfieee

    OdpovedaťOdstrániť
  45. GFC Denisa Slobodová
    Tak eos a tieto telové spreje mám veľmi rada. Bola by som rada aj za ďalšie :D
    Sprej som vybrala True Escape a EOS Passion fruit

    OdpovedaťOdstrániť
  46. Ahoj :)
    EOS bzch si na tvé doporučení vybrala Fresh watermelon :)
    A vůni spreje.. tam opravdu nevím :D Všechny musí vonět skvěle ale já jesm si vybrala Secret Charm :)
    Sledování atd... ti napíšu do jednoho komentáře ať v tom nemáš zmatek.
    Jo a řekla jsem i pár kamarádkám ať se stají čtenářkami :)

    GFC: Car Max
    Fb: Karolína Teslová
    Insta: karolinateslova
    A na blogerce jsem tě podpořila už předtím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  47. Krásná giveaway! Eosky miluji, ráda bych si vysoutěžila Fresh watermelon a vůně spreje ... no po dlouhém uvažování zvítězila Love Spell! Takovou giveaway, že si výherce může vybrat výhru jsem tedy ještě neviděla - moc hezké gesto :-)
    Sleduji přes GFC pod jménem Klára Komrsová

    OdpovedaťOdstrániť
  48. Nic mi neunikne ani na facebooku - taktéž pod jménem Klára Komrsová

    OdpovedaťOdstrániť
  49. A nově sleduji i na instagramu - pod jménem clarkens29

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Super giveaway!
    GFC: Nellyy Bellová

    Z Eosov by som chcela Sweet Mint a telový sprej by som chcela Strawberry&Champange. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  51. FB: Nelly Bellová

    Z Eosov by som chcela Sweet Mint a telový sprej by som chcela Strawberry&Champange. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  52. Zdieľam tu: https://www.facebook.com/pages/Nellysas-world/800556719982092

    Z Eosov by som chcela Sweet Mint a telový sprej by som chcela Strawberry&Champange. :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková :)
    Z Eosů by se mi nejvíc líbil asi Fresh watermelon a od Victoria's secret bych si vybrala tělové mléko Simply Breathless :)

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Na fb sleduju taky pod jménem Iveta Skutková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  55. GFC: Mycakestyle1
    Z Eosu bych ráda vyzkoušela Fresh watermelon a VS Endes Love. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  56. SDÍLENO: https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Veľmi pekná GA, a som rada, že som vďaka nej objavila tvoj blog :) je super, že si dala followerkám na výber :)
    sledujem ťa cez GFC ako Niki, môj mail nikoleta.rebrova@gmail.com
    a vybrala by som si VS Sheer love a eos Fresh watermelon

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Krásna giveaway :)
    Sledujem cez GFC ako Barborka :)
    Z eosov si vyberám pomegranate raspberry a VS Pure Seduction :)

    OdpovedaťOdstrániť
  59. No teda, ty jsi opravdu štědrá, úžasná giveaway! :-)
    Od EOS by se mi líbila příchuť Blueberry acai a sprej VS mě zaujal tento: http://www.parfums.sk/victorias-secret/sheer-love-telovy-sprej-pre-zeny/ :-)

    GFC : Whatever

    OdpovedaťOdstrániť
  60. IG : zanetkov77 (těším se na fotky! :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Sdílím : https://plus.google.com/+%C5%BDanetKov%C3%A1%C5%99ov%C3%A1/posts/fdMHmgWnM37

    OdpovedaťOdstrániť
  62. GFC: Janinka K.
    EOS: Fresh watermelon
    Sprej: Victoria's Secret Midnight Dare

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Sdíleno: https://plus.google.com/u/0/110817391474014451148/posts

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Victoria's Secret Strawberry & Champagne telový sprej :) a eos summer fruit :)
    GFC Nikola Orechovská

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Toto je naozaj božská giveaway ♥
    gfc: patty nightdream
    →odo mňa máš aj like za blogerku roka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  66. fb: Patty Crazybooks

    P.S.: kľudne by som ťa followla aj na insta, ale ja ho nemám ani vytvorený...

    OdpovedaťOdstrániť
  67. zdieľam: https://twitter.com/xeniaPatt/status/581515758330580992

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Vybrala by som si eos summer fruit a vic. sprej Pure Daydream :)

    OdpovedaťOdstrániť
  69. Z EOSov by som si vybrala príchuť Strawberry kiwi a od VS spej Love spell :) Sledujem cez GFC ako Gabriela Minarovičová.

    OdpovedaťOdstrániť
  70. GFC: Patrícia Klimentová
    EOS- Summer Fruit, Sprej- Love Spell
    :) :) aj som za teba hlasovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  71. GFC: Patrícia Klimentová
    EOS- Summer Fruit, Sprej- Love Spell
    :) :) aj som za teba hlasovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  72. GFC: Karolína Furmánková
    eos bych brala Blueberry acai a tělový sprej Secret Craving:)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. sleduji pod tímto účtem :)
    vybrala bych si Pomegranate raspberry a Lemon drop :)
    a vůni http://www.parfums.sk/victorias-secret/such-a-flirt-telovy-sprej-pre-zeny/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. GFC: Elle Voyagers
    EOS: orange blossom a sprej Love Spell :))

    OdpovedaťOdstrániť
  75. GFC: Nechvatalova9
    Eos: Coconut milk
    Vůně: Victoria's Secret Coconut Passion tělový sprej pro ženy - zkusím tento sprej, neboť se v tom moc neorientuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  76. GFC: Nechvatalova9
    FB: Lenka Nechvátalová
    Eos: Coconut milk
    Vůně: Victoria's Secret Coconut Passion tělový sprej pro ženy - zkusím tento sprej, neboť se v tom moc neorientuji :)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. GFC: ZuZu
    a vybrala som si EOS: Fresh watermelon a sprej: Strawberry &Champagne
    ZuZu

    OdpovedaťOdstrániť
  78. FB: ZuZu Predaj
    a mimochodom naozaj perfektná súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Skvelá súťaž! Dám na teba a vybrala by som si Fresh Watermelon a zo sprejov Love Addict :-)
    Sledujem cez GFC ako Nat.

    OdpovedaťOdstrániť
  80. A instagram natygaz. Môj výber vyššie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  81. EOS: Summer fruit
    Sprej: Coconut Passion
    GFC: Julis Nemcová

    OdpovedaťOdstrániť
  82. 1. Odebírám
    2. Dala jsem lajk .)
    4. Podpořila jsem tě ;)

    EOS: Coconut milk :)
    A sprej: Victoria's Secret Passionate Kisses :)

    Muj emal: eliis.mall@email.cz

    Ps. Máš moc super blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  83. GFC: Martina Gardoňová
    FB: Martina Gardoňová
    Instagram: queen_of_twirl :)
    Ze sprejů bych si vybrala asi Secret Charm a z eosů Pomegranate raspberry :)
    Jinak super blog a ještě lepší GA!! :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
  84. Ahoj :) Musím povedať, že do giveaway si vybrala naozaj skvelé veci. Z eosov by ma najviac potešila príchuť Coconut milk a zo sprejov (naozaj od VS?!) by to bol Secret Charm. Tvoj blog pôsobí príjemne, preto som ho podporila aj v súťaži a určite sa pozriem aj na ďalšie články.
    GFC: Kristy Mignonne

    OdpovedaťOdstrániť
  85. Like na FB stránku som dala pod menom Kristína Tonková.

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Tvoj blog som tiež zdieľala na mojej stránke: https://www.facebook.com/pages/199x-Kids/268813989986816?ref=hl

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Eos: Strawberry kiwi
    sprej: Strawberry &Champagne

    OdpovedaťOdstrániť
  88. GFC: Peťka W
    eos: summer fruit
    telove mlieko: mango temptation

    OdpovedaťOdstrániť
  89. GFC: Lucia Balintová
    EOS sweet mint
    telové mlieko Such a Flirt

    OdpovedaťOdstrániť
  90. FB: Lucia Balintová
    EOS sweet mint
    telové mlieko Such a Flirt

    OdpovedaťOdstrániť
  91. sleduju na insta a hlasovala jsem na blogerce roku :) z eos - pomegranate rasperry, z tělových spreju vanilla lace :) GFC: Adush Louky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  92. sleduju jako Barča Dočkalová
    fb : Barča dočkalová
    like na fb
    e-mail : dockalova.barca@seznam.cz
    eos : summer fruit
    sprej :Victoria's Secret Aqua Kiss
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  93. GFC odebírám pod tímto jménem (Carol Kašparová) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  94. Mám tě na blogu v "Blogy které navštěvuji" :)
    http://theworldthroughmyeyes-ellie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  95. A protože se vážně chovám jako beran,zůstanu u svého vysněného Passion fruit (maracuja) a tělového mléka Victoria's Secret Coconut Passion :) .Follow na instagramu dám hned co si můj počítač přestane vymýšlet a budu se moct přihlásit.

    OdpovedaťOdstrániť
  96. GFC: Lenka Ďurčeková
    Eos Summer fruit a sprej Sheer Love :)

    OdpovedaťOdstrániť
  97. GFC: ZdeňkaM
    Eos Strawberry sorbet
    Sprej: Mango Temptation

    OdpovedaťOdstrániť
  98. Sdílím zde:) https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1419495745022796&id=100008871519564

    OdpovedaťOdstrániť
  99. GFC: Andrea Zuravcikova
    EOS: Fresh watermelon
    Sprej: Love spell

    OdpovedaťOdstrániť
  100. GFC: Kristýna S.
    eos: Fresh Watermelon
    body spray: Aqua Kiss

    OdpovedaťOdstrániť
  101. Sprej: Coconut passion EOS: Vanilla mint, Coconut milk
    gfc, fb- Veronika Tomášková :)

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Sledujem cez GFC ako Lea M.
    EOS: Fresh watermelon
    Sprej: Forever Pink :)

    leuslifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  103. GFC - Ivana Vancova
    EOS: Fresh watermelon
    Sprej: Strawberry & Champagne

    OdpovedaťOdstrániť
  104. Zdielam: https://twitter.com/IvanaVancova/status/583671978944552960

    OdpovedaťOdstrániť
  105. Ahoj :) tak jsem vše odklikala :)
    gfc a FB Terez Foldynová
    instagram terez.f
    blog sdílím na svém fb :)
    Kdybych měla to štěstí a vyhrála přála bych si EOS s příchutí fresh watermelon a sprej od VS Strawberry & Champagne.

    OdpovedaťOdstrániť
  106. sledujem cez GFC - Oľga Hudecová
    vybrala by som si EOS - summer fruit a VS - mango temptation

    OdpovedaťOdstrániť
  107. na FB - Oľga Hudecová
    vybrala by som si EOS- summer fruit a VS - mango temptation

    OdpovedaťOdstrániť
  108. GFC: Katii
    líbil by se mi sprej od VS Strawberry & Champagne a EOS s příchutí coconut milk

    OdpovedaťOdstrániť
  109. instagram: xkatii
    líbil by se mi sprej od VS Strawberry & Champagne a EOS s příchutí coconut milk

    OdpovedaťOdstrániť
  110. FB: Katka Bílková
    líbil by se mi sprej od VS Strawberry & Champagne a EOS s příchutí coconut milk

    OdpovedaťOdstrániť
  111. 1.Hotovo
    2.Hotovo
    3.hotovo
    4.Hotovo(posílala jsem to kamarádům na fb) a hlasovala jsem
    Eos : Sweet mint
    sprej :Victoria's Secret Secret Craving

    OdpovedaťOdstrániť
  112. GFC: Zuzana Nováková
    Eos- fresh watermelon a sprej VS Mango temptation :)

    OdpovedaťOdstrániť
  113. FB: Zuzčá Nováková
    Eos- fresh watermelon a sprej VS Mango temptation :)

    OdpovedaťOdstrániť
  114. Ahoj, sleduji přes GFC jako Easy on the Eye.
    Eos bych si asi vybrala ve vůni Sweet Mint a od Victoria's Secret by se mi líbil tělový sprej True Escape.

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Coconut passion - sprej, summer fruit - eos :)

    OdpovedaťOdstrániť
  116. Cez GFC sledujem ako Dany Čuks
    Vybrala som si sprej Strawberry & Champagne a EOS Fresh watermelon :)

    Chcem to všetko vyhrať :D :(

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Na FB sledujem ako Daniela Čukylová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  118. https://www.facebook.com/pages/Giveaway-SKCZ/723421241025612?ref=hl
    tu zdielam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a chcela by som strawberry sorbet a strawberry and champagne

      Odstrániť
  119. GFC: claire clairmont, EOS vanilla mint a telový sprej Aqua Kiss :)

    OdpovedaťOdstrániť
  120. Sledujem na GFC (Olivia Zerili) aj fb (Karolína Kolenčíková)
    Ak by sa mi pošťastilo tak eos by sa mi páčilo Orange blossom a sprej by som si asi ešte vybrala :).

    OdpovedaťOdstrániť
  121. GFC: Michaela Kunešová
    Jako příchuť EOS by se mi líbila Strawberry sorbet a tělový sprej od VS Secret charm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  122. FB: Míša Kunešová
    Jako příchuť EOS by se mi líbila Strawberry sorbet a tělový sprej od VS Secret charm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  123. instagram: misa.kunesova
    Jako příchuť EOS by se mi líbila Strawberry sorbet a tělový sprej od VS Secret charm :)

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Promiň za ty komentáře předtím ,ale měla jsem tam hodně chyb :)
    vše mám splněno a eos se mi moc líbí ten Fresh watermelon
    a parfém Victoria's Secret Love Spell telový sprej pre ženy

    255stankova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  125. FB: Lufi Meluzínová
    EOS bych chtěla Summer Fruit a tělový sprej Strawberry & Champagne

    OdpovedaťOdstrániť
  126. GFC: Veru
    Eos: Fresh watermelon
    Tělový sprej: Endless Love

    Díky za skvělou soutěž! :) Měj se hezky!

    OdpovedaťOdstrániť
  127. Aká perfiš GA, kde som doteraz bola, že som si ju všimla až teraz.
    Sledujem cez GFC pod týmto menom

    OdpovedaťOdstrániť
  128. Zdieľam u mňa na FB :)
    https://www.facebook.com/pages/Blog-o-tom-%C4%8Do-my-%C5%BEeny-m%C3%A1me-najrad%C5%A1ej/497718773708109?ref=bookmarks

    OdpovedaťOdstrániť
  129. http://www.parfums.sk/victorias-secret/mango-temptation-telovy-sprej-pre-zeny/ a fresh watermelon eos
    skušala som si ta pridat aj cez blogger.com ale neviem či mi ťa uložilo :/ Barbora Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  130. http://www.parfums.sk/victorias-secret/mango-temptation-telovy-sprej-pre-zeny/ a fresh watermelon eos
    skušala som si ta pridat aj cez blogger.com ale neviem či mi ťa uložilo :/ Barbora Perháčová
    sledujem aj fb Barborka Perháčová

    OdpovedaťOdstrániť
  131. EOS: melónový, keď ho teda odporúčaš :)
    Victoria's Secret Mango Temptation

    GFC sledujem pod týmto menom.

    OdpovedaťOdstrániť
  132. EOS: melónový, keď ho teda odporúčaš :)
    telový sprej Victoria's Secret Mango Temptation

    FB som lajkla ako Júlia Pavlíková

    OdpovedaťOdstrániť
  133. EOS: melónový, keď ho teda odporúčaš :)
    telový sprej Victoria's Secret Mango Temptation

    instagram - sledujem ako jayis_

    OdpovedaťOdstrániť
  134. EOS: melónový, keď ho teda odporúčaš :)
    telový sprej Victoria's Secret Mango Temptation

    odkaz som zdieľala u mňa na blogu v hornej lište, alebo ako to nazvať. :D (http://drearyway.blogspot.com/)

    OdpovedaťOdstrániť
  135. Moc pěkná soutěž :)

    EOS bych si vybrala v příchuti fresh watermelon.

    My Make-up Store

    OdpovedaťOdstrániť
  136. GFC: Diary of a Girly Things

    EOS - Coconut milk
    Sprej - Strawberry & Champagne

    OdpovedaťOdstrániť
  137. FB: Jana Pelíšková

    EOS - Coconut milk
    Sprej - Strawberry & Champagne

    OdpovedaťOdstrániť
  138. Instagram: janapeliskova

    EOS - Coconut milk
    Sprej - Strawberry & Champagne

    OdpovedaťOdstrániť
  139. Ahoj, mě teda z eosů nejvíc zaujal Coconut Milk :) a tělové mléko to Secret Crush :)
    Přes GFC sleduji jako Denny Canton :)

    OdpovedaťOdstrániť
  140. Ahoj, mě teda z eosů nejvíc zaujal Coconut Milk :) a tělové mléko to Secret Crush :)
    Přes GFC sleduji jako Denny Canton :)
    +na FB sleduji jako Denny Kouřílková

    OdpovedaťOdstrániť
  141. Ahoj, mě teda z eosů nejvíc zaujal Coconut Milk :) a tělové mléko to Secret Crush :)
    Přes GFC sleduji jako Denny Canton :)
    +na IG sleduju jako denny_canton :)

    OdpovedaťOdstrániť
  142. Z eosů mě nejvíce zaujal blueberry acai a tělové mléko bych nechala na tvém výběru, ráda budu mít nějaké překvapení :-)
    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková

    OdpovedaťOdstrániť
  143. Komentář navíc :-) Z eosů mě nejvíce zaujal blueberry acai a tělové mléko bych nechala na tvém výběru, ráda budu mít nějaké překvapení :-)
    Sleduji přes GFC jako Dagmar Horáková
    A také přes FB jako Dáša Horáková

    OdpovedaťOdstrániť
  144. Krasna giveaway:) EOS Coconut Milk a telovy sprej Coconut Passion:)
    FB:Lucia Pentíková

    OdpovedaťOdstrániť
  145. Krasna giveaway:) EOS Coconut Milk a telovy sprej Coconut Passion:)
    GFC:Lucia Pentíková:) spravila som to,co sa písalo v článku o nefunkčnom pripojeni na GFC tak duufam ze to plati:)

    OdpovedaťOdstrániť
  146. GFC: aleachim15
    Eos Passion fruit a tělový sprej Dare má krásný flakon
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  147. 2. komentář
    FB: Michaela Loffler
    Eos Passion fruit a tělový sprej Dare má krásný flakon
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks