piatok, 13. februára 2015

Tip: ako si vytvoriť menu/ stránky

Dnes Vám ukážem ako si vytvoriť vlastné menu / stránky. Nazvite si to ako už chcete. Ide o lepšiu orientáciu na blogu, kde sa chce čitateľ dobre orientovať. Napr. tagy, diy a podobne. Už som to párkrát čítala ako si dievčatá prosili o rady, tak hádam budem dnes užitočná :)




Začnete písať nový článok ako som ja začala tento a vpravo kliknete na menovky a vpíšete tam akúkoľvek menovku ( napr. DIY, FASHION, TAGS, proste akúkoľvek chcete ) a dáte hotovo. Dopíšete celý článok a publikujete ho.


Po publikovaní článku si ho otvoríte a niekde v tom poli by ste mali mať názov tej menovky ktorú ste si zadali. Ja ju mám pod názvom článku. Následne na tú menovku kliknete.


Otvorí sa vám stránka s danými článkami, ktoré majú rovnakú menovku. Skopírujte link. Čiže ja som to mala "http://notes-personnelles.blogspot.sk/search/label/TIPS


Idete do rozloženia a pridáte si gadget stránky ( je už na Vás či chcete na bočný panel alebo hore ako mám ja ). 

Kliknete na pridať externý odkaz. Do názov stránky napíšete názov, čiže ja som dala TIPS. Vy si už dajte to, aby to vystihovalo dané príspevky s rovnakou menovkou. Do webovej stránky skopírujte ten daný link čiže ja som dala "http://notes-personnelles.blogspot.sk/search/label/TIPS" . Dáte všetko uložiť a máte !


Spravte tento istý postup koľkokrát chcete s inými článkami zameranými tým istým smerom. Čiže všetky DIY budú spadať pod DIY, outfity budú pod OUTFIT a podobne.

Snáď som pomohla a ak by ste mali ešte nejaké otázky alebo iné prosby na takéto tipy určite mi dajte vedieť. Ak budem vedieť pomôžem ! :)

Dávajte si pozor na dnešný piatok 13. :) Inak ste poverčivé? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

8 komentárov:

  1. Super rada pre začiatočníkov... určite užitočná :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kvôli tomu to robím :) sama som niekedy začínala a zháňala kade tade :) snáď pomôžu moje rady :)

      Odstrániť
  2. Rozhodne dobrý nápad, šikovný návod, ktorý nepochybne mnohým pomôže :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak jsem to zkoušela ale když dám "přidat gadget", tak tam nikde nevidím "přidat externí odkaz"
    Ale jinak super článek!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten gadget sú "stránky " :) nie "pridať externý odkaz" :) až v tych stránkach je ten odkaz ako na tej fotke :)

      Odstrániť
  4. dakujem velmi si mi pomohla absolutne som nevedela ako to spravit :)

    http://nikadanova.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks