nedeľa, 22. februára 2015

Rimmel lasting finish colour rush - pastelka na pery

Pastelky na pery sú veľmi obľúbené v tomto svete. Či už od Astor, Bourjois, Clinique, ..ale počuli ste o Rimmel pastelke? Ja moc teda nie. Napriek tomu som sa rozhodla si ju objednať a cena bola viac než dobrá ( 2,02€ a teraz za 2,23€ presne tu). V drogérii som ich ešte nevidela, tak neviem či sú to novinky, alebo už len dopredaje ( ale snáď novinky ! ♥ ). Ale pekne postupne.




Tyčinka sa nachádza v úzkej tube ako sme zvyknuté u iných, dole sa otáča a postupne sa vysúva von. Konzistencia je taká maslovitá a vôňa dokonalá. Sladučká, nevtieravá, no naozaj úžasná. Mne pripomína vanilkový cukor. Ja ju mám v odtieni drive me nude a myslela som si že je to len taká bledučko hnedá. No po nanesení som si ju zamilovala, nanášala asi každých 5 minút a nepozerala sa do zrkadla. Potom som hneď šla za spolužiakom niečo zobrať a sa usmial že kde som sa tak nahodila a ja som samozrejme nechápala. Pozrela som sa do zrkadla a ja totálne krikľavo ružové pery :D ... ou :)



Odvtedy nanášam menej a ostane mi len jemne ružová až nude farba na perách. Pery mi nevysušuje, nezvýrazňuje šupinky a príjemne hydratuje. Výdrž má super, pretože aj po umytí tváre mi ostanú jemne ružové pery, čiže akoby sa mi to jemne vpilo do pier. Má 2,5g a mám pocit že sa vôbec nemíňa. Obľúbenosť u tejto pastelky môžem potvrdiť aj u mojej maminky, pretože málo čo si dáva na pery a toto mi hneď schmatla a mne neostáva nič iné, len zaobstarať si iné odtiene.


Jedna vec ma na nej trošku hneva a to je olupujúce sa nápisy. Dokonca som už ani nevedela aký mám odtieň a musela som ho hľadať na internete. Ale tak to má aj astor pastelka a táto mi príde lepšia :)


Aká je vaša najobľúbenejšia pastelka na pery ? Vyskúšali ste túto?
P.S. v GA sa nachádza aj niečo na pery ;)

Prajem krásny zvyšok nedele ♥

11 komentárov:

  1. Tyhle me moc nezaujali.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto som v drogérii zatiaľ nevidela, dúfam, že ide o novinku, vyzerá to totiž fakt dobre.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám pastelky na pery celkom rada, hoci doma mám len Chubby od Clinique. Určite rada vyskúšam nejakú inú značku (dostupnejšiu).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja by som zase rada vyskúšala čubinu, že v čom je taká vynimočná alebo je len zbytočne drahá :)

      Odstrániť
  4. Také teď spíš koukám po těchto pastelkách než po rtěnkách, teď měli v Rossmannu slevy na kosmetiku NYC, tak jsem si řekla, že za 70 Kč vyzkouším něco odvážnějšího a sáhla jsem po odstínu 041 Balroom Blush, je to na mě teda celkem divoká barva, ale už s ní začínám vycházet i ven a líbí se mi. Ty Rimmel jsem zatím ještě nepotkala, ale také doufám, že je to novinka, protože na rtech vypadá ten tvůj odstín opravdu suprově, tak doufám, že jsem něco nepropásla.

    (Jinak z náhledu v bloggeru jsem si myslela, že sis koupila nějakou čokoládově hnědou rtěnku, tak jsem se trošku lekla :D)

    hairOCD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pastelky majú čoraz väčšiu obľubu a o chvíľku ich bude mať každá značka ( ako aj BB krém, micelárky a pod. ) ...jóóój ja hnedé odtiene nenosím, nehodí sa mi to a ani výrazné barbie ružové ( hlavne také mrtvolne bledo ružové ) ... toto zanechá slabučko ružovú a je teda fakt, že to záleží od pigmentu pier ako chytia odtiene :)

      Odstrániť
    2. Nevím, jestli mám špatné barvy na notebooku, ale ta barva obalu mi přišla v barvě Nutelly :D, na rtech vypadá úplně suprově přirozeně :).

      Odstrániť
    3. máš dobre nastavené farby :) naozaj vyzerá byť tmavá, ale nie je :) a tú sú všetky odtiene a chcem všetky ! :D http://us.rimmellondon.com/products/lips/lasting-finish-colour-rush-intense-colour-balm

      Odstrániť
  5. Já zatím žádnou nemám, protože mám ráda klasické rtěnky kvůli obalům. :) Ale když říkáš, že voní po vanilce, tak se po ní asi podívám. Ať už taky nějakou zkusím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ju u nás nikde v drogérii nevidela, tak snáď aspoň u vás bude :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks