sobota, 14. februára 2015

random fotky N°1

Zhromaždilo sa mi tu pár fotiek tak ich sem priložím. Nie každý ma sleduje na instagrame, tak toto je taká menšia ochutnávka fotiek :) Ako prežívate Valentín? Či neobľubujete tento sviatok? :)



Čo sa týka ELLE absolútne ma nezaujal.... za tú cenu sa neoplatí a nabudúce radšej ostanem pri Eve. Jediná fajn vec boli veľké "miniatúry" Aussie.


30.1.2015 - zasnežené Račianske mýto v Bratislave a veľká kalamita :D


 Najlepšie smoothie aké môže byť ! Jahôdkové ♥


Cheesecake s lesným ovocím. Aj takéto dobrôtky máme v internátnej jedálni :)


Skúšam matné nechtíky lakom od Rimmelu....čakala som že bude lepšia výdrž keďže stojí toľko a ani ma moc neohúril výzorom. Na fotkách z netu vyzeral omnoho krajšie :)



Môj typický skoro každodenný make up spočíva v použití týchto lásiek :) Maslo od astor len keď chcem výraznú farbičku :)



Naše krásne srnečky, ktoré sú tam každý deň :) Občas ich je tam vyše 30 a je to také zlaté :) Všimnite si tie čo ležia a trčia im len ušká ( napravo :D )


Raňajky na Valentína :) Sama som si dopriala, keďže ho netrávime s priateľom spolu :) Prajem každému krásny deň ♥

13 komentárov:

  1. Toto vydanie Elle tentokrát nezaujalo ani mňa, a Aussie miniatúrky som dala mamine, takže u mňa prepadák :D
    Tento rok prvýkrát oslavujeme Valentína (predtým sme neoslavovali), chystáme sa na večeru a potom snáď pozrieme nejaký film :)

    Pozývam ťa ku mne na GA http://onestepclosertomylife.blogspot.sk/2015/02/zamilovana-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zdravím sousedku na Slevensku ze slunné Moravy:-) hezké fotečky. Já své valentynské maličkosti právě naservírovala mému drahému....a foto na blog dám za chviličku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj susedka :) ja Moravu vidím z okna takže si blízka suseda :) pozriem sa na tvoj blog :)

      Odstrániť
  3. Krásne fotky :) Srnky často tiež vidím z okna :D
    Pozývam ťa na moju MINI GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. srnečky sú veľmi podarené :) občas sa k nim pridajú aj bažanty a prasiatka :D

      Odstrániť
  4. Pěkná sněhová kalamita, já jsem si ji užívala minulý víkend u nás doma ;) A ta valentýnská snídaně? Hezky jsi sladila hrneček se svátkem zamilovaných, i když ho neslavíš s přítelem ;) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oslávime dodatočne aj keď darček mi už dal :) my sa ľúbime a dokazujeme si lásku celý rok ♥

      Odstrániť
  5. to si neviem predstavit ze by som z okna videla srnky :) wow! ja vidim akurat tak 4 prudovku :/ Inak Elle je podla mna dost hrozny casopis, ako pises zlata Eva :)

    Pozyvam na valentinsku giveaway tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je výhoda dediny :) to môžem čokoľvek robiť a nikto ma nevidí nič, keďže okolo mňa sú len 3 domy :) ...čo sa týka ELLE nechala som sa zlákať na darčeky ale ten časopis je samá reklama a žiadne čítanie...škoda vyše 3€

      Odstrániť
  6. Oh nádherné fotky :)
    ~~~~
    Budu ráda když navštívíš můj nový blog a zanecháš nějaký milý komentář :') ♥
    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks