pondelok, 16. februára 2015

Prekvapenie v podobe clever odličovacích tampónikov

Dnes to bude tip na jedny lacné odličovacie tampóniky. Nikdy by som si nepomyslela že v Bille sa dajú nájsť kvalitné. Už som normálne šla maminke nadávať že aké to kúpila, no keď som ich vyskúšala tak som povedala wau !








Sú zo 100% bavlny, sú obšité po krajoch a netrhajú sa. Nedráždia mi pleť, ani mi nenechávajú vlákienka na nechtoch ak si s nimi odlakovávam lak. Cenu neviem presne, keďže som ich nekupovala ja, ale určite to bude to nízka cena. Do 1€ určite a aj to som predražila. Ak by ste vedeli cenu dajte mi vedieť a ja ju sem hodím. Je ich v balení 120, takže vydržia aj pomerne dlho.

Myslím si že možno nahradia aj tie z Lidlu ( a to už je čo povedať ! ☺ ). Pretože to ružové balenie je teda môjmu oku viac lahodiace ako to Lidlácke modré.

Vyskúšali ste tieto tampóniky ? Aké sú vaše najobľúbenejšie?

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

5 komentárov:

  1. Ja používam Ebelin a nedám na ne dopustiť, ale pre zmenu určite rada vyskúšam aj tieto.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na tie Ebelin počúvam samú chválu, no prídu mi zbytočne drahé :)

      Odstrániť
  2. Ja som fanusikom Lidlackych :) tie nic neprekona :)

    Pozyvam na Valentinsku giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já mám teď nějaký no name, který přinesla domů mamka a to je děs!! Nikdy nevytáhnu jeden celý tampónek...buď je to jeden a k němu přilepená půlka dalšího, nebo jenom půlka předchozího, nebo 2 celé a půlku k tomu...to by mě tak neštvalo, kdyby mi ta vata nezůstávala na obličeji. V Bille se určitě podívám, nerada vyhazuju moc peněz, když jich denně spotřebuju tolik, jinak kvalitou byly podle mě nejlepší odličovací tamponky ze Sephory, ale ty kupuju jen, když mám "rozhazovačnou" náladu a jsou ve slevě.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som malá také linteo, ktoré som zobrala a buď len polku alebo 1 a pol tampóniku :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks