sobota, 28. februára 2015

obľúbenci za február

Február nám ušiel ako voda a je na čase priniesť nejaké zhrnutie. Za február mi pribudlo vskutku dosť vecí, ale to uvidíte všetko v nákupoch. Nič mi nepribudlo čo sa týka bižutérie, ale len kozmetické a preto budú obľúbenci len z tejto kategórie.


Tekutý korektor pod oči som potrebovala ako soľ a dala som šancu tomuto od astoru. Mám odtieň 002 sand, čo je aj tak na mňa dosť svetlý a mierne mi rozjasní očné okolie. Jediné čo ma hnevá je to, že má ružový podtón a ja som v zime riade žltá. Korektor chvalabohu trošku stlmí ružový nádych a všetko je v poriadku. Vydrží mi celý deň, no keď mám suchšie očné okolie tak sa trošku zlieva. Preto treba ráno naniesť krém a ani sa nehne.



v DMke som stála a rozmýšľala som čo zobrať. Či ten nový telový olej, toto telové mlieko alebo moje top to mangové. Nakoniec som siahla po tomto ( ale vrátim sa aj po tie dve veci zvyšné :D ) a teda nebanujem. Je krásne hutné, nádherne nevtieravo vonia, dobre sa vsakuje ( stačí ho menej ) a nádherne mám hydratovanú pokožku ešte na na druhý deň.

Čistič štetcov je kráľ sám o sebe. Poslednú dobu som ho videla skoro u každej blogerky, takže obľúbenosť je na mieste. Krásne vonia a super vyčistí. Mohli ste ho vidieť v akcii v tomto článku.


Očné linky sú u mňa tragédia, pretože mám padnuté viečka a nájsť linky, ktoré by sa neotláčali a držali kde majú bol veľký boj. Nakoniec som začala používať tieto a vcelku som si ich obľúbila. Držia celý deň kde majú a na konci dňa mám len trošku obtisknutú farbu na viečku, no nie je to vidieť keďže je padnuté. Boli kupované v 25% zľave ešte v októbri a ľahko sa s nimi kreslí a ešte mi ani nevyschli.


Aký sú vaši obľúbenci za február? Vyskúšali ste niečo z mojich? :)

22 komentárov:

  1. ten korektor mám aj ja a som s ním spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj z Moravy, já svoji tužku na oči značka ideal stale hledám. Oční linky jaké máš ty, prostě neumím používat ⚡️A můj objev za únor je kokosové máslo na tělo z Lidlu....brzy budu mít v recenzich na blogu 🌺

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zdravím :) vôbec nie je ťažké ich používať. Sama sa čudujem, že si linky spraví za pár sekúnd s nimi a držia super :) ... ja som ešte nikde v Lidli nevidela tie telové maslá joooj a tak sú vychvaľované

      Odstrániť
  3. očná linka raz som ju mala no nebola som moc spokojnáá :/ ale inak pekný článok ! :))
    ggeek.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma mrzí :/ ...mne tiež prvé asi dva razy nevyhovovala, tak som na ňu zanevrela a teraz znovu objavila a je to teda objav pozitívny :) skús po čase ju použiť keď trošku vyschne a uvidíš ( teda ak ju ešte máš :) )

      Odstrániť
  4. Ja si ten korektor od Astoru si plánujem kúpiť vypadá veľmi dobre. A môžem sa spýtať koľko stojí ten čistič štetcov? Inak máš krásny blog. :-)

    Nellysa's world

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stoji 3,99€ a mala by si ho nájsť pri odlakovačoch ( aspoň v každej DMke som ich práve tam videla :) ) ...a ďakujem krásne :)

      Odstrániť
  5. Pekný post :) Ten korektor od Astoru chcem tiež vyskúšať.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ak vyskúšaš, daj mi vedieť či ti vyhovuje :) a ďakujem :)

      Odstrániť
  6. čistič na štetce som vyskúšala aj ja, no veľké nadšenie nebolo, čoskoro o ňom budem písať recenziu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ou to si asi jediná :) no to som zvedavá že prečo :)

      Odstrániť
  7. tá linka vyzerá veľmi dobre! :)

    pokiaľ maš záujem budem veľmi rada ak sa zapojíš do mojej giveawey o dva narhdelniky Giveaway!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velmi pěkní oblíbenci. :-)
    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Velmi lákavě vypadá ta linka na oči a čistič štětců. :) Snad u všech blogerek na něj čtu samou chválu. Fakt si ho asi budu muset pořídit. :D
    www.besimplyfantastic.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite vyskúšaj :) keď neni čas každý deň umývať štetce, tak s týmto to ide jedna radosť :)

      Odstrániť
  10. Korektor mám taky a jsem celkem spokojená. Linky jsem už také měla a byly to ty nejlepší co jsem zatím vyzkoušela;) Ten čistič štětců vypadá úžasně. Už po něm delší dobu koukám a asi si ho co nejdřív koupím. Myslím si, že je to určitě rychlejší než to mýt vodou a šamponem, dlouho to zasychá a tak. Krásný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to určite rýchlejšie tým čističom, no nenahradí to celkové umytie štetcov :) takže raz za čas poriadne umyť treba :) a ďakujem krásne :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks