piatok, 6. februára 2015

jahodové smoothie

Ako začínate deň?

Najlepšie by to bolo riadnou dávkou vitamínov. Preto som si ráno pripravila najúžasnejšie sladké jahodové smoothie, ktoré pozostáva len z troch vecí.


Jahody ( najlepšie by boli domáce čerstvé, no keď nie sú, použite aj kúpené )
Med ( môže byť aj agávový sirup ) - to už podľa chuti, či chcete viac sladké alebo nie
Mlieko ( najlepšie by bolo Alpro, no to doma momentálne nemám, takže som musela dať kravské )

Pokojne môžete do smoothie dať aj maliny, banány, pomaranče, mandarinky, špenát, jablká, mrkvu, cviklu...čokoľvek vás napadne.


Všetko spolu rozmixujeme a prelejeme do pohára. Dala som si doň ešte pokrájanú jahodu, navrch jahodu a hotovo. Čerstvé zdravé jahodové smoothie ja na svete.

Máte rady smoothie tak ako ja ? Privítali by ste nejaké zdravé rýchle recepty? Dajte mi určite do komentára vedieť ♥

6 komentárov:

  1. mňam mňam mňam <3 milujem jahody všetko čo je jahodové milujem :) (okrem umelích )

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja :) a preto pestujeme celoročné jahody že ich máme od nejakého apríla do polky októbra :) a mrazničku plnú jahôdok :)

      Odstrániť
  2. vypadá suprově! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som to hádam ešte asi nejedla resp.nepila, vypadá to hodne moc dobre <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks