nedeľa, 15. februára 2015

Čo neznášam na iných blogoch..

Ako si tak prechádzam nástenku som normálne prekvapená a to bohužiaľ nie v dobrom. Som teda v skupinách, kde sa zdieľajú svoje blogy s článkami ... to mi príde šikovné a ľahko sa dá nájsť super blog ktorý zaujme. Čo ma však zaráža je, ako tam dievčatká prosia o sledovanie... " vzájomné sledovanie ? " "comment for comment?"  "like for like?"  ...akože prepáčte ale to čo ? Absolútne som tomu nepochopila a ak mi niekto napíše že či dáme vzájomný follow tak zatváram blog a môže byť akýkoľvek. Čitateľ má sledovať z jeho vlastnej iniciatívy a nie že vzájomné. Potom by som bola zvedavá koľkokrát dotyčný sám od seba otvorí blog. Im ide skôr o to aby rýchlo nabrali komentáre a čitateľov a to vedie k spoluprácam. A tu už sa dostávame k ďalším veciam čo ma mrzia ...

http://blog.theravid.com/wp-content/uploads/2013/03/blog-3.jpg
A to je keď niekto bloguje len kvôli spoluprácam. Samozrejme je to plus keď Vám nejaká firma pošle výrobok a pre nich tiež ak im spravíte reklamu. No ale blogovanie nie len kvôli spoluprácam. Má to byť koníček, má Vás to baviť a robiť to sám od seba pre radosť...

Ďalšia vec ma hnevá, ak niekto nie je schopný napísať negatívnu recenziu na dostanú vec. Samozrejme je to nepríjemné ak Vám niekto niečo pošle a vy to skritizujete, no ale aj to je potrebné k blogovaniu. Nie každému všetko sedí a nie všetko čo daná firma vyrobila musí byť skvelé. Či u tieňoch pigmentácia, výdrž...alebo u šampónoch lupiny, svrbenie pokožky, .. Ak firma nie je schopná prijať kritiku tak s takou firmou by som spolupracovať nechcela. Práveže kritika posúva vpred a cieľ je sa zlepšovať.

Občas ma dokážu zamrzieť malé fotky. Zaujme ma produkt, zaujme ma blog, no na tej fotke nevidím dokopy nič. Malinká, neostrá nič. Nevravím že ja mám dokonalé fotky, no ja sa aspoň snažím ich zväčšiť a hlavne aby to neboli len 4 kocečky. Chápem, nie každý má na zrkadlovku ( ani ja ju nemám ) ale v tejto dobe sa dá zohnať kompakt za naozaj smiešnu cenu a dokonca niektoré telefóny fotia brutálne.

Prečačkaný dizajn. Všade samé motýliky, srdiečka, kvetinky, sneženie na blogoch, pesničky. To ma vie neskutočne vytočiť. Pesničky vypínam a lepšie povedané zatváram ten blog. Vždy keď si pozerám blog chcem mať kľud a nie keď na mňa vybafne pesnička, ktorá sa mi absolútne nepáči.

Ďalšia vec je reklamy v komentároch. Nevadí mi ak niekto normálne okomentuje a pozve ma na daný blog. Ale keď ja si dám námahu s článkom a hlavne sedím za tvorbou skoro non stop, dám si záležať aby bol každý deň článok ( čo nie vždy sa darí pretože nežijem z blogovania ) a niekto to okomentuje dvomi slovami " hm pekné " a odkaz na jeho blog ? Akože nehnevajte sa, ten váš blog ani neotvorím. Hlavne sa to týka jednej osoby, ktorú vidím na každom každom každom blogu ktorý pozriem. Mám chuť si ju zablokovať. Nechcem vyznieť ako keby som si nevážila komentáre, ja som rada za každý ♥, ale nechcem aby môj blog bol reklama na iné blogy.

Gramatika je naša kamarátka. Normálne mi stúpne tlak ak niekde vidím preklep s/z , my /mi, ti / ty, ou/ov ...samozrejme chybička se občas vloudí ale tak snažím sa po sebe si prečítať. Dajte to prečítať aj niekomu inému, predsa len niekto iný by rýchlejšie našiel chybu ako Vy, keď sa na daný článok pozeráte nejaký čas.

Niekedy mi na iných blogoch chýba spätná väzba k čitateľom. Niečo sa spýtam k danej veci a keď sa tam pozriem aj o mesiac tak žiadna odpoveď a to ma tiež dosť odradí. Ja sa snažím každému odpísať aj keď len poďakovať, pretože naozaj to tak cítim a neveríte ako skvele padnú slová " pekný článok " ..." pomohol mi v rozhodovaní " ... :)

Nechcem týmto článkom nikoho uraziť, no vznikol hlavne z toho vzájomného vynúteného sledovania. Ak chcem niekoho sledovať tak ho sledujem a nie za tú cenu že aj on mňa. Ak nechcem tak nebudem.

Prajem krásny zvyšok nedele ☺

Aký máte názor na toto ? Súhlasíte so mnou s niečím?

46 komentárov:

  1. No... môžem len súhlasiť. Niet k tomu čo viac dodať, pretože aj mňa takéto veci vedia vytočiť. Najmä tie reklamy. A nesprávna gramatika v článku. Každý sa občas pomýli, ale mať chybu v každom odseku či vete... rovno odchádzam preč z blogu. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a dnes pozriem na jeden blog, na ktorý dievčatko prosilo o čitateľov a malo iba jeden článok zverejnený a to iba že ma nový blog ...a hľa :D 14 čitateľov vynútených za vzájomné sledovanie :D ja za rok blogovania mám 39 a to je pre mňa úspech :)

      Odstrániť
  2. Jsem asi ve třech takových skupinách a zaráží mě, jak někdo může sdílet článek pětkrát za den a se stejný textem "Pokud sis ještě článek nepřečetl/a, tak se podívej. Komentář oplatím." Často je to článek o ničem, ale kvalitně napsaný článek si s radostí přečtu. Já jsem snad ještě nikdy svůj článek nezveřejnila, protože nebyly na tolik dobré, abych se s nimi pochlubila. S hudbou to mám stejné, mám puštěnou hudbu u sebe na YouTube a najednou na mě vyskočí na plno puštěná písnička z blogu. Nemám ráda hudbu na blocích, protože každý poslouchá jiný žánr a člověk se nemusí trefit do stylu toho druhého.
    Co se týče gramatiky, jsem strašný puntičkář. Někdo napíše slovo špatně a já už nemůžu číst do konce, protože vidím další špatné slovo na obzoru.
    Na komentáře odpovídám dotyčnému na jeho blogu a ne na mém blogu. Samozřejmě přidávám smysluplný komentář k danému článku.

    Musím říct, že je to dobrý článek a u tebe na blogu se mi nějak zalíbilo. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne nevadí zdieľanie, pretože koľkokrát tak nájdem super blog :) no bohužiaľ 95% z nich sú len reklamy na vlastné blogy a mnohokrát zdieľajú ten istý článok ako sama píšeš :) to sú tie 12 ročné blogerky ( nechcem nikoho uraziť ) a myslia si že spolupráce budú len s veľa čitateľmi :) poznám blogy čo majú spolupráce s menej čitateľmi, pretože je dôležitá kvalita článkov a časté prispievanie :)

      ďakujem krásne za tvoj komentár, ani nevieš ako ma potešil ♥

      Odstrániť
  3. V podstate sa v takýchto článkov blogerky väčšinou zhodujú, čo to tak čítam. Mne osobne tiež veľmi prekáža zlá gramatika v článkoch, blogy s pesničkami alebo príšerne tmavým a farebným pozadím neznášam a zásadne neotvára, nech by bol obsah aj ten najlepší na svete. A čo sa týka spolupráce tak si myslím, že články na poskytnuté produkty by mali byť objektívne, teda aj plusy aj mínusy, tak ako keby som si ten produkt kúpila ja sama. Nie je nič horšie ako do neba vychválená reklama na nejaký produkt. Mňa vie ešte zaraziť aj testovanie produktov proti vráskami mladými slečnami, ktoré vrásky nemajú a rovno to do recenzie aj uvedú, že síce ja nemám vrásky, ale ten krém sa mi páči aj tak, objektívnosť recenzie je teda aj tak nulová.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím :) dokonca som čítala u jednej blogerky ako napísala negatívnu recenziu na poskytnutý produkt a firma jej hrozila zažalovaním ... takže to je o čom? :) človek aby sa bál napísať niečo negatívne :) mne keď niečo nevyhovuje to napíšem, lebo potom by mi bolo trápne ak by si človek na moje odporúčanie kúpil daný produkt a jemu by nevyhovoval .... ale pri krémoch a šampónoch je to pochopiteľné, že nie každému všetko sadne, ale pri takých tieňoch je dôležitý objektívny názov na pigmentáciu, výdrž , ..

      Odstrániť
  4. Robím toto isté , tento článok mi otvoril oči. Pochopila som že čitateľ má prísť na blog sám preto že ho blog zaujme. Už to viac nebudem robiť. Ďakujem Ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I shall bow to you.... PRESNE ide mi to na nervy, presne to čo vravíš. Ak niekto chce vidieť môj blog tak naň príde. A nikdy to nechcem robiť len pre money, ktoré z toho aj tak nemám ....... Very nice, very nice....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peniaze majú byť len pozitívum ktoré blog prináša :) niektoré americké blogerky žijú len z peňazí, ktoré im blog prináša :) no na Svk a v Česku sa toho asi nedočkáme :)

      Odstrániť
  6. Super článek a naprosto sdílím mnohé názory. Sama se snažím komentovat tehdy, když mě něco potěší, mám další dotaz nebo prostě považuji za důležité cokoliv sdělit. Taky nemám ráda, když mi někdo napíše jedno slovo a dá odkaz na svůj blog nebo dokonce žádá komentář:) Píšu proto, že mě to baví a že ráda sdílím, zpětná vazba je fajn, ale není to o tom mít co největší čísla, statistiky a lidi, které vlastně ani nezajímá o čem píšu, ale chtějí bod, hlas, sledování:) I tobě hezký zbytek víkendu:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. radšej budem mať na blogu 30 čitateľov, o ktorých viem že naozaj sledujú ako 400 a číta ich tak 10, pretože zvyšok sa pridal za výmenu :)

      Odstrániť
  7. Viem o ktorej dievčine hovoríš s tou reklamou :D to som si všimla už aj ja a je to strašné lebo žiadny jej komentár nepresahuje viac ako tri slová! Veď čo tam po slovách. Hlavný je predsa link na jej blog. Džíííízs. Inak super článok :) Písala som aj ja takýto článoček a bol zatiaľ najúspešnejší v dejinách môjho blogu. :D A inak chválim za časté články, veľmô sa mi to páči. :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zaujímavé je, že ešte tento článok neokomentovala :D ja už normálne nemám silu jej odpovedať na komentáre a na jednom blogu som sa už do nej pustila :D ale asi si to neprečítala, lebo by mi tu nič neokomentovala :D
      Hej hej u teba som to čítala a mnoho názorov zdieľam s tebou :) A u mňa tiež za 3 hodiny čo je publikovaný vystrelila sledovanosť a komentáre :D
      A ďakujem, snažím sa ;)

      Odstrániť
    2. Podle mě to neokomentovala, když ses do ní pustila, protože se na ty blogy prostě nevrací, jenom tam dá svůj odkaz a nazdar.

      Odstrániť
    3. to bolo len v tom zmysle že či jej nie je trápne kopírovať ten istý komentár na xy blogov, ani to nemá význam len robí reklamu svojmu blogu :) a keď už som si pozrela jej blog tak tam nemala nič zmysluplné...len oblečenie posťahované z internetu a poskladané do outfitov, ktoré by nosila :D akže hmm zaujímavé :) ale má dosť veľa čitateľov aj jej to komentujú :D čiže ... :)

      Odstrániť
  8. musím s tebou súhlasiť všetko čo si tu spomenula je pravda a hovoríš mi zo srdca...aj mňa dosť zaráža ak vidím tie dievčatá ako prosíkajú na vzájomné zdieľanie like a podobne...to je podľa mňa dosť ponižujúce a robia si tým zlé meno..s dizajnom tiež súhlasím, ja mám radšej jednoduchý, sama v úvodnej fotke mám srdiečka :D ale tak bol Valentín ...a stále rozmýšľam nad ďalším dizajnom,aj kvetinky mám ale to z jedného dôvodu aj v mene to mám takže sa držím "témy" takže neviem či sem patrím asi nie :D dúfam..:D tie komentáre ma tiež serú...česť výnimkám
    a čo sa týka posledného odstavca tak odpovedám na každý komentár..ale ešte ani nemám toľko komentárov aby som to nestíhala...či už napíšu len toľko že mám tam dobrý obrázok, každý jeden komentár si cením a aj námahu že vôbec klikli na môj blog :) toľko by to bolo z mojej strany

    ❀ Kflori Le Jasmine ❀

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neboj, ty medzi nich nepatríš ako som si teraz obzrela tvoj blog :) nemáš prečačkaný dizajn :) ja nevravím že mi vadí ak má niekto srdiečka alebo kvetinky ...ale keď má niekto bočné strany, hore aj dole všetko premotivované to sa mi nepáči :) ruší ma to od čítania :)

      Odstrániť
    2. chápem ako si to myslela :D také tie úplne gýčové na čo sa nedá vôbec pozerať, lebo človek z toho dostane infarkt :D

      Odstrániť
    3. a hlavne tmavé až čierne pozadie :) to sa tiež dosť blbo číta :)

      Odstrániť
    4. z toho ma bolia oči :/ najlepšie je biele :) alebo niečo svetlučké čo šetrí oči

      inak ešte čo nemám rada sú komentáre ktoré sama potvrdzuje blogerka... mne to príde také povýšenecké alebo ako to napísať...chápem určite je to dobré proti spamu ale neviem príde mi to také nesympatické :/

      a inak chcem sa stať krásnou okrúhlou 40tou čitateľkou a ono mi to nedovolí :(

      Odstrániť
    5. to mi ani nevadí tie kometáre keď ich sama potvrdzuje, mne by sa to nechcelo :) skôr už ma hnevá tie kódiky a číselka či nie som robot :) alebo keď nedovolí prispievať anonymom...hold nie každý má účet ani ja som nemala prednedávnom :) asi sa bojí kritických anonymov :)

      jéééj si zlatá, ďakujem ♥ a keby ťa niekto predbehol, stále by si bola tá štyridsiata :)
      .. ono to niekedy blbne a potom si len skopírujem link blogu a na bloggeri mám nad sledovanými blogmi tlačítko " pridať " a tam šupnem link potvrdím a hotovo :)

      Odstrániť
    6. asi hej ale mne je jedno..nech píšu komentáre aké chcú prezradí to o nich veľa či je to anonym alebo nie ...:D akje niekto drzí to odignorujem a dovidopo ..ale tak každý je iný :)

      hej už som to spravila..nejak sa mi to podarilo :D

      Odstrániť
    7. ale niektoré blogerky nevedia prijať ani názor :) milule jedna si nalakovala nechty a mala 2 nechty zlomené a ďalšie asi 2cm mali ( nepreháňam )...tak som jej slušne napísala že ja by som si opilníkovala tie nechty a hneď sa to mňa pustila aj s inou že sa mám kuknúť na svoje nechty ...akože to som vtedy nepochopila :D

      a ďakujem krásne ♥

      Odstrániť
  9. Kdybych psala podobný článek, napsala bych ho pravděpodobně se stejnými body jako ty :D úplně mi mluvíš z duše! Akorát si mi ještě připomněla, jak moc mě otravují ty písničky, hlavně když si chci na blogu přečíst více než 1 článek. A s tím komentování máš úplnou pravdu, poslední dobou stále častěji narážím na blogerku, která všude píše: ,,Pěkný článek", ,,Hezká barva", ,,Tohle já nemám" a pak odkaz na svůj blog, který podle mě za moc nestojí (pouze stažené fotky, krátké a nicneříkající články s pravopisnými zvěrstvy, když už má vlastní fotku, není tam nic poznat...Já když píšu komentář, snažím se mít k danému tématu co říct a vracím se na blogy i kvůli odpovědi, ale přijde mi, že stále méně blogerek na komentáře odpovídá. Snažím se odpovídat na každý komentář, protože z nich mám vždycky velikou radost, u blogerek, které mají hodně sledujících chápu, že to není možné. A koment za koment, sledování za sledování jsem zatím nikde neviděl, protože nejsem na stránkách, kde se mohou sdílet články (nevím, které to jsou :D)

    Ufff...to jsem ráda, že jsem se z toho mohla někde vypsat :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na také komentáre " zmysluplné " už ani neodpovedám :) a presne je potom vidieť, ktoré komentáre majú u mňa zmysel a ktoré nie :) samozrejme občas keď som na telefóne odháčknem komentár na emaily ako prečítaný a odpoviem až za nejaký čas keď si na to spomeniem ( hups :D ) ... vieš čo stačí si zadať do vyhľadávania na fb ako "Blogy " " Bloggers " a isto ti to nájde také skupinky kde je pár stoviek dievčat :) a 9/10 z nich prosí o čitateľov a keď sa pozriem na blog majú maximálne 5 článkov a aj to o obľúbených celebritách :D

      Odstrániť
    2. A to jsem ještě zapomněla říct, že té dotyčné už bylo nabídnuto ze strany e-shopů několik spoluprací, které bych já nenabídla ani omylem. Taky si občas odmáčknu na mobilu a nechám to na později (až budu na pc) a díky za ty stránky, určitě tam mrknu a pokochám se :)

      Odstrániť
    3. Tiež sa normálne čudujem, na aké rôzne spolupráce prikyvujú dievčatá a dokopy im to nič nedá, len tomu eshopu / tej značke reklamu spravia :) a neni zač :) pokochaj sa tými prosíkajúcími žiadosťami :D

      Odstrániť
  10. Tiež sa mi nepáči keď má niekto blog len pre spoluprácu... dokáže ma to nahnevať alebo niečo také že baby ktoré to naozaj fakt baví nemajú takú veľkú sledovanosť ako tie ktoré majú blog len kvôli spolupráci. A prečačkané blogy tiež nemam rada, som zástanca toho že v jednoduchosti je krása :).
    Pozývam ťa na môj blog :)(teda ak sa chceš prísť nanho pozrieť :)) . http://callmegiraffe.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to zamrzí aj mňa :) pretože poznám dievčatá ktoré to baví a nemajú moc čitateľov a také čo len kopírujú a spamujú majú mnoho :) a to celkom aj dosť odrádza keď je taká "konkurencia " :) občas to odrádza aj mňa, ale idem si za svojím :)

      Odstrániť
  11. Super článek, se vším musím souhlasit. Blog píšu a videa točím proto, protože mě to baví a ne, aby se mi hrnuly spolupráce ze všech stran. Některé blogy mi opravdu přijdou založené jen pro to, aby holky nemusely utrácet. Ale každá podle svého svědomí a vědomí,že...;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to je aj potom poznať kto stojí iba o spolupráce a kto to má ako koníček :)

      Odstrániť
  12. Souhlasím s tebou asi ve všem, pravdivý článek, ale konkrétněji bych se chtěla vyjádřit právě ke spoluprácím. Jelikož se většinou pohybuju na knižních blozích, jde mi o spolupráci s nakladatelstvími apod. Sama jsem se pokoušela několik nakladatelství oslovit, ale někteří mi napsali, že už mají recezantů přespříliš. A když pak vidím některé recenze, kde je jasně vidět, kvůli čemu je bloger píše... Nebo blogy, kde 5 článků ze 7 jsou recenze na recenzní výtisky, protože je onen člověk musí prostě napsat. To si pak říkám, kam to všechno spěje. Když už blogování není pro zábavu a jako koníček, ale proto, abych z toho vytěžila co nejvíc :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ma mrzí, no vždy to tak bolo :) keď vidím ako aj niekto napíše recenziu na 3 riadky a nedozviem sa z toho nič, len že to danej dotyčnej sedí ...ale ja chcem vedieť približnú cenu, kde sa to dá zohnať, na aký typ pleti / vlasov to je určené a atď atď :)

      Odstrániť
  13. Vezmu to od konce, pravopis mi taky někdy rve oči, ale i když si na něj dost potrpím, i mně to někdy v té rychlosti, jakou píšu, ulítne, ani nevím jak. I když si to po sobě čtu a chyby si opravím, pokud to jde, A to se mi ještě zdá, že vy tu slovenštinu máte jednodušší, ale v češtině těch chyb bývá. Mně třeba zas nejvíc vadí tvary "by jste" místo "byste" apod.
    Reklama na blog, koment tipu Pěkný článek a odkaz. :)))) Vsadím se, že myslíš tu samou, co já :))) a zrovna dneska ráno jsem přemýšlela, jestli jde dotyčnou zablokovat, protože se těším nějaký plnohodnotný komentář a hlavně vidím, že ona komentuje snad úplně všechny články, co ten den vyjdou. :)
    Ty výměny like za like, na jednu stranu ty lidi chápu, je těžké začínat a najít čtenáře, protože nejen firmy sledují počet čtenářů (přes GFC? - kde jich mám polovinu než na FB blogu), ale i čtenáři. Setkávám se s tím, že když má blog málo čtenářů, tak hned zavřou. Že firmy chtějí spolupracovat jen s blogerkami, co mají stovky nebo tisíce čtenářů, je asi logické, i když mně se to moc nelíbí, ale asi bych jako firma postupovala bohužel stejně. Já jsem se snažila oslovit firmu, jejíž kosmetiku používám už asi 23 let a nezájem, nejsem pro ně zajímavá, ačkoliv mám zkušenosti a kamarádky, které by to zajímalo atd. A raději posílají kila kosmetiky mladým blogerkám, kterým ovšem chodí 3 balíky týdně.... nebudu dál komentovat. :))))
    Každopádně si také často lámu hlavu tím, kde hledat nové čtenáře, ale už dva roky si říkám: budu psát, ono to přijde. Nedávno jsem zkusila napsat jedné blogerce, o které jsem si myslela, že mě čte, zda by můj blog nemohla dát mezi své oblíbené blogy, které se jí tam zobrazují. Ale napsala že ne a já jsem se pak úplně styděla, že jsem vůbec o něco takového napsala. :D
    Co mě ale štve úplně nejvíc je vychvalování všeho, co dostaly k recenzi. Bože dej mi sílu tohle nikdy nedělat! Vidím to zas a znova, ať jde o serum na růst řas atd. Ale která z nich by si ho koupila doopravdy a pěla na něj ódy? Nevěřím.
    A ještě mi vadí, když některé beauty blogerky točí videa o kosmetice neupravené, s mastnou hlavou a uhrem a 10x se omlouvají, že se nestihly nalíčit. To mi taky hlava nebere.

    Jinak pěkný článek. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár :) ... áno je to síce pravda že firma nedá spoluprácu blogerke s 10 čitateľmi, ale dajme tomu od 100 a vyššie. Mňa to tiež trápilo. Prvé mesiace som prispievala ( síce radšej som tie články vymazala lebo stáli za prd ) a nemala som žiadnych čitateľov a povedala som si že to príde..a prišlo. Nepotrebovala som si meniť žiadne komentáre ani oplácať čitateľov. Mne nejde o spolupráce, ide mi o to že robím to čo ma baví, keď si sadnem za notebook môžem písať článok na to čo chcem a nemusím behať po vonku opitá, nafetovaná,... a myslím si že tie firmy prihliadajú na to aká je kvalita článku, ako často sa prispieva, o čom sa prispieva. Ak si otvoria blog nejakej mladučkej blogerky, tak má xyz čitateľov, ale napísané len 4 články a aj to fotky stiahnuté z internetu a článok o jej celebritách. Určite je to lepšie ak Vám niekto napíše že máte krásny blog, zaujal ho a dá Vám odber, ako keď Vám napíše - už odoberám, teraz si na rade ty ( bohužiaľ toto je realita a sama som sa o nej už x-krát presvedčila ).

      Odstrániť
  14. Ahoj, musím se přiznat, že článek se mi moc líbil. Ve všech bodech bych se s tebou shodla. Možná bych dokonce přidala i jeden svůj.
    Chci říct... Je sice pěkné, že si každý může založit blog a jada jada... Ale k čemu je, že je tu pak stream blogů s recenzemi na Baby Lips? Blogování se stalo tak slavným, a hlavně tak naprosto běžným, že většina blogů není absolutně o ničem.
    Chybí mi nějaké pořádné blogy. Něco, co člověka zaujme. Tipy, jak si poradit s formátováním blogu, články s povídkami, smysluplné recenze filmů, nápady na DIY. Něco z vaší vlastní hlavy, něco, co má nápad.
    Některé blogy dokonce vypadají, jako by je někdo vzal přes kopírku. Kdyby do toho ty blogerky dali větší část duše a hlavně nad tím trochu přemýšleli, tak by si to "sledování" zasloužili a nemuseli by si o to říkat. :/

    Fantasy is my weapon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha priznám sa že aj ja som robila recenziu na Baby lips, no v dobe keď ešte neboli u nás dostupné v drogériách :) .. ja píšem recenzie, pridala som rubriku "tips" kde radím s blogom a tak či tak nemám vysokú sledovanosť :) hold keď si raz niekto pozrie sledovanosť / počet čitateľov občas zavrie blog a neprečíta skoro nič , pretože si myslí že stojí za nič. Ale radšej budem mať pár verných čitateľov ako xy zbytočných :)
      ďakujem za komentár :)

      Odstrániť
    2. Hej tak pokud to teprve začínalo, tak je to ok, ale teď už je zbytečné to psát, když jsou toho všude mraky...
      Ano, právě to myslím! Tvoje tips čtu pravidelně :D
      Ah to znám... Většinou mi můj blog taky nikdo doopravdy nečte. Většina zjistí, že to není nic pro ně a odejde :/
      Nemáš zač ;)

      Odstrániť
    3. tak niekoho viac baví kozmetika, niekoho knihy :) a ďakujem :) zajtra bude ďalší tip taký jednoduchý;)

      Odstrániť
  15. S článkem souhlasím :) přidala bych ještě blogy, které mají sotva 5 odběratelů, ale v menu mají záložku "Spolupráce", kde nabízí recenzování produktů. Co od takového blogu můžu čekat, že?
    My Make-up Store

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne ! :) a najnovšie ma už hnevajú aj značky, ktoré dajú spoluprácu každej bloggerke a za deň z 30 článkov je 25 o tom istom :D to už ani nečítam ...

      Odstrániť
  16. Super názory, taktiež neznášam, keď niekto bloguje iba kvôli spoluprácam a celý blog nieje o ničom inom, len o produktoch, ktoré blogerka dostala, taktiež sa mi nepáči prečačkaný dizajn blogu, zatiaľ o tvoj naozaj krásny!
    free blogger templates

    OdpovedaťOdstrániť
  17. :D ... "keď na mňa vybafne pesnička" súhlasím... a hlavne teraz mimo tohto článku.. musím povedať, že práve vďaka tvojim "blogger tips", ktoré som zakaždým keď som bola v úzkych okamžite naťukala a horlivo čítala..a hltala každé slovo...konečne uzrel svetlo sveta i môj blog, s ktorým som tak dlho predlho otáľala.. no ale každopádne vrelá vďaka.. som tvojou dlžníčkou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani nevieš ako ma veľmi potešil tvoj komentár ♥ a nie si mi žiadnou dlžníčkou, ak viem, tak pomôžem :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks