streda, 25. februára 2015

Čistenie štetcov

Neviem ako Vy, ale ja sa celkom vyžívam v čistení štetcov. To ako z nich ide všetka špina ma nejako napĺňa a robí šťastnou ( :D ). Odvtedy ako prišla DMka s čističom štetcov umývam svoje štetce ešte radšej ! Tú krásnu vôňu ktorú zanechá po vyprchaní alkoholu je priam nádherná. Taká sladká a trošku výrazná, čiže nie každému musí vyhovovať.




Po každom líčení ( čo je párkrát za týždeň - nelíčim sa každý deň ) len jemne nastriekam 2 streky na štetce, pár sekúnd počkám a následne krúživými pohybmi do servítky obtláčam štetce. Naozaj sa dajú pekne vyčistiť, no nenahradí to klasické umývanie šampónom. Štetce o chvíľu uschnú a sú pripravené na ďalšie použitia. Tým, že čistič obsahuje alkohol sa môžu štetce trošku ničiť, resp. vlákienka.



Keď mám čas a náladu sa pustím do celkového vymývania špiny zo štetcov. Na to mi poslúži tento detský šampón. Na vlasy mi nevyhovuje, ale štetcom očividne áno. Štetinky navlhčím, votriem do nich šampón a krúživými pohybmi na ruke otáčam štetec a sledujem ako z neho vyteká špina. Nedávam horúcu vodu, pretože tá by mohla uvolniť lepidlo a štetce by sa rozpadli. Pokojne im postačí vlažná. Následne už ich len nechám bežne vyschnúť na uteráčiku, hoci najlepšie by bolo aby štetinky boli nasmerované dole. Po vyschnutí sú čistučké, jemnučké a voňavé --> pripravené na použitie.




Nezabudnúť čistiť štetce. Koľko baktérii obsahujú ani nechcite vedieť. A predsa nechceme na pleti akné, čierne bodky, nedajbože nejakú alergiu.

Aký šampón by ste mi poradili na štetce, keďže tento sa mi míňa? Ďakujem za každý tip :)

a nezabudnite sa zapojiť do prebiehajúcej GA o super veci :)

Krásny zvyšok dňa ♥


9 komentárov:

  1. Ahoj, nechcem aby to pôsobilo ako nejaká reklama alebo tak, ale Mia na svojom blogu o tom dobre rozpísala v týchto článkoch, tak prečo by som neporadila, keď môžem :))
    1. link
    2. link

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda pýtala si sa na šampón, takže hlavne ten druhý článok pre teba bude prínosom, ale dala som ti sem oba, keďže spolu súvisia :D.

      Odstrániť
    2. ja mám Miu preštudovanú, čiže článok som isto videla, ale ďakujem :)

      Odstrániť
  2. Ja sa líčim každý deň, cez víkendy niekedy nie, ale inak do práce vždy a preto si štetec na make-up umývam každý deň pod vlažnou tečúcou vodou a používam na to zvyčajne detský alebo nejaký iný jemný šampón na vlasy, silikónové šampóny na tento účel nefungujú, pretože štetce umyjú nedostatočne. A niekedy výnimočne nanášam aj kondicionér pre výživu, robila som to tak aj s clip-in vlasmi a myslím, že toto sú tiež istým spôsobom vlasy, takže im to určite neuškodí.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. isto neuškodí :) doprajem im kondicionér teda aj ja :)

      Odstrániť
  3. Také jsem úchylná na mytí štětců :D, vždycky mě hrozně baví, jak při šamponování vytékají ty zbytky makeupu, pudru, tvářenky atd. A když z nich konečně začne téct čistá voda - to jsem v sedmém nebi. Šampon používám balea 2IN1 after sun s kondicionérem (bez silikonů). Ten jsem si původně koupila k moři a byl fakt super, ale mám ho tam ještě spoustu a jak se znám, tak letos si k moři pořídím zase něco jiného, abych to mohla otestovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to poznám keď človek niečo používa, potom sa kúpi nové a to staré odloží :D :D :D

      Odstrániť
  4. Taky mě strašně baví si uklízet ve svých šminkách, takže ten pocit velmi dobře poznám a i štětce se potřebují pravidelně čistit. :-)

    http://www.vmemzivote.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. niet nad to, keď je všetko čisté a má to svoje miesto :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks