streda, 7. januára 2015

Victoria´s secret telový sprej

Ako každá žena aj ja mám potrebu si niečím spraviť radosť, zvlášť tým čo dlho chcem. Pri prezeraní stránky parfums moje oči zablúdili aj na výrobky Victoria´s secret. Vedela som že chcem telový sprej, pretože mliek mám doma až až. Chýbalo si už len vybrať tú správnu vôňu, tak som prehľadávala xy recenzií, xy článkov o nich, ktorý sprej aké vône obsahuje....




až som narazila na Secret craving. Hlavné zložky sú tam čierne ríbezle a vanilka čo ja môžem! Doma mám penu do kúpeľa od Avonu s tou vôňou a hoci sú si trošku odlišné, vonia fantasticky! Najprv som si myslela, že ho dám maminke, no predsa som si ho nechala lebo maminka sa zásobila dvomi parfúmami novými :)


Zakúpila som ho presne tu za 9.90€, ale ako teraz pozerám už stoji 10.50€ a včera, bol ešte o 10 centov lacnejší! Neviem podľa čoho menia ceny. Ovšem čo ma trošku sklamalo je výdrž vône. Podľa hodnotení som čakala, že sa aspoň hodinku dve udrží, ale bola som naivná. Párkrát streknem, vonia nádherne intenzívne, ale asi len tak 10 minút a potom necítim. Musím si hodne ovoňať oblečenie/ telo aby som aspoň nejakú vôňu cítila.




Ako plus beriem objem a estetickú stránku. Zlatočierny obal je naozaj luxusný a k tomu ešte samostatná červenoružová farba dodáva šmrnc. Je to krásna ozdoba medzi ostatnými kozmetickými výrobkami a 10 minútová ozdoba na mne. Neviem či sú všetky také "dlhotrvajúce" alebo len táto konkrétna vôňa. Budem rada ak mi napíšete či nejakú vlastníte a ako dlho Vám vydrží :)

Prajem krásny zvyšok dňa a držte mi päste, zajtra mám ťažkú skúšku ♥ Ahojte :)

2 komentáre:

  1. Vyzerá to parádne :)

    www.korytna.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vyzerá aj vonia parádne, len tá vydrž nie je parádna :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks