sobota, 3. januára 2015

random pic

Ahojte, dnes to bude len také kratšie a viac fotkové. Niektoré ste mi písali že takýto typ článkov Vás baví a mne pribudlo pár fotiek, tak ich ukazujem. Za kvalitu niektorých fotiek ďakujem instagramu, ktorý nejak tak pokazí. Príjemné pozeranie :) ...


Top raňajky, mozzarela, rajčinka, šunka a kukuričné pagáčiky. Zapíjať ovocným čajíkom pri dobrom filme a niet krajšieho rána :)


Špecialitka od miláčika. Vanilkový puding s piškótkami a ovocím ♥


Poznáte niekoho kto by nemiloval zemiakové placky? Ja teda nie.


Cestovinový šalátik s marinovaným kuracím mäsom v kari. Mňaaam.


Tak trochu selfíčko o zrkadlo cestou do školy musí byť :D


Mimoň ! Síce nie je môj, ale hneď by som nejakého brala. Hlavne tento má až 0,5m...to by bol spoločník v posteli :)


Fotka zo Silvestrovskej túry na Veľkú Javorinu. Poriadne vymrznutí a unavení sme boli. A toľko národa čo tam bolo !

Prajem krásny zvyšok dňa ! ♥

2 komentáre:

  1. To jsou super fotky. :) To je jídlo, děláš mi trošku chutě. :D

    http://my-little-boring-me.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chute robím nielen tebe ale aj sebe :D slintám ako pes :D

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks