utorok, 27. januára 2015

micelárka Loreal

Už pretieklo dosť vody odkedy sa práve táto micelárna voda dostala na pulty našich predajní. Mnohé ju minujú, mnohé ju hania. Práve ona bola mojou prvou, vďaka ktorej som sa naučila sa pravidelne odličovať. Bola kupovaná za cenu okolo 4€, čo je slušné za 250ml. Vôňu teda nemá ( teda nemala, ale k tomu sa dostaneme). Odličovanie bolo jedna báseň, všetko dalo dole tak ako malo. Pleť neštípala, nebola ulepkaná, nesvrbela a ani nebola červená.




Tak som si myslela že nemá cenu skúšať ďalej micelárky, keď mi táto lacná vyhovuje nie? ... Veľmi sa mi páči obal. Kombinácia bielej s ružovou sa mi nesmierne páči ! :) Čo ma hnevá je dávkovanie. Má len takú dieročku, cez ktorú mi vytečie vždy viac akoby malo a preto sa rýchlo míňa. Ako som sa dostala k jej dnu, zaobstarala som si druhé balenie, no tu prišiel zlom. Pleť ma svrbela, štípala, nechutne lepkavá a nedalo sa to zniesť na tvári a nie ešte na očiach. Nechutne aj zapáchala, ako keby pleseň? Alebo ako to prirovnať...Na 100% som si kúpila tú istú, žiadne iné vydanie, tak nechápem či to bol nejaký vadný kus, alebo sa odvtedy zmenilo zloženie.






Každopádne už mi v nej ostáva len tretina a hádam sa na niečo minie ( na utieranie prachu, alebo SOS odličovanie pre niekoho iného )....Ja som rada že som našla micelárky, ktoré mi vyhovujú omnoho viac takže sa k tejto už nikdy radšej nevrátim.

A čo Vy ? Máte skúsenosť s touto micelárkou? Vyhovovala Vám? Ktorá je Vaša najobľúbenejšia?

2 komentáre:

  1. Také jsem z ní cítila plíseň, nikdy víc!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už som to viackrát čítala ako z nej cítili pleseň :/ ...škoda jej no

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks