piatok, 30. januára 2015

3x Bioderma

 Dnes som si pre vás pripravila článok o 3 veciach, ktoré by nemali nikomu v zime chýbať a to sú  balzám na pery, krém na ruky a telové mlieko. Všetky tieto tri veci sú od Biodermy z rady Atoderm.



Balzám na pery


Priehľadný, voňavý a hydratujúci. Cenovo taktiež primeraný cca okolo 4€. Na perách nezanecháva žiadne biele šmuhy ani nánosy, len sa jemne lesknú pery a chránia pred mrazom. Mne už párkrát padol a praskol vrchnáčik, no stále ako tak drží a samovoľne sa neotvára. Isto kúpim znovu keď sa mi minie, hoci mám na pery len balzámov vyše 20

Krém na ruky

takto dopadol po nosení v kabelkách :D

Úprimne sa priznávam, že som nemala lepší krém na ruky ako je tento a to som už vyskúšala krémy cez oriflame, avon, balea ( nerátam ten s ureou na nohy J ). Krém ma príjemnú ľahkú vôňu ako všetky Atoderm produkty. Krém sa rýchlo vsiakne a zanechá ich vláčne a hebké. Nemám vôbec pocit mastných rúk a viac ľudí si ho chválilo. Nevýhodu vidím len v objeme 50ml, čo sa rýchlo míňa. Isto sa k nemu raz vrátim, no chcem vyskúšať aj nejaký krém od Essence keď sú toľko vychvaľované.

Telové mlieko

 Toto telové mlieko je také všelijaké. Na moju suchú pokožku je nedostačujúce, no mnohým z Vás bude vyhovovať a je chválený. Mne skôr postačuje len na pokožku rúk a oblasti hrudníka. Nohy sú bohužiaľ silná káva na tentokrémik. Každopádne kúpite ho v partnerských lekárňach za cenu cca do 20€ a bývajú naň často aj akcie, kedy je v 0,5l balení s pumpičkou. Ešte mám doma pár balení z akcie bioderma for everyone a potom sa k nemu bohužiaľ už nevrátim.


Samozrejme moje zimné produkty sú aj krém na pleť, na vlasy rôzne prípravky, no toto som chcela ukázať atoderm trio J

Aké produkty sú pre Vás nenahraditeľné behom zimy? 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks