pondelok, 1. decembra 2014

lak Miss Sporty v hlavnej úlohe :)

Ahojte krásky :),


dnes si dáme taký oddychový článok a dám Vám tip na lacný lak na nechty, ktorý ma náramne prekvapil. Ide o lacný Miss Sporty v krásnom odtieni. Vždy som si myslela, že mi skôr svedčia ružové a červené odtiene na nechtoch, no tento mi hneď padol do oka a za super cenu okolo 1€ som si ho ihneď kúpila a toľko chvál som naň už dostala.





V prvom rade nádherná farba. Má hustý širší štetček, s ktorým sa pomerne dobre lakuje, len v prvej vrstve akoby pruhoval. No po dvoch vrstvách nádherná sýta farba. Schne rýchlo, takže nemám žiadne ryhy ani otlačky. A výdrž ! Pre ukážku, toto je foto na šiesty deň :)



a toto je prosím pekne na 13. deň !! :)



Mne pomaly rastú nechtíky, takže odrasty minimálne a len jemne ošúchaný lak :) najviac sa prejavil na prostredníku na úvodnej fotke :/

Určite odporúčam a sama sa popozerám po iných odtieňoch. Veľmi milo ma prekvapil :)

A čo vy ? :) Máte nejaké laky od tejto značky ? Ktoré laky sú vaše obľúbené? :)

4 komentáre:

  1. Aj ja mám od tejto značky niektoré laky a som s nimi spokojná :)
    janesworldblog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásná barva, ale já teď jedu na podzimní tmavší vlně :)

    Radu Konad Nail Care giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento mam taky a jsem spokojena.

    Www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nádherný je :) ja som ho dala mojej sestre a tiež si ho chváli :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks