nedeľa, 2. novembra 2014

TAG : jedno slovo

Ahojte :),

dlho tu nebol žiaden TAG a hoci to nepatrí medzi moc sledované články, ja si rada občas nejaký TAG prečítam aby som sa niečo dozvedela o konkrétnej osobe. Odpovedať jedným slovom nie je až také jednoduché, pretože pri danej otázke ma toho napadne viac a mám vybrať len jednu vec, no teda poďme na to :)



Tvoje vlasy? 
- otrasné

Obľúbená vec? 
- mobil

Sen z minulej noci?
- nepamätám

Obľúbený nápoj?
- čaj

Vysnívané auto?
- luxusné

Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš?
- kuchyňa

Tvoj strach?
- hmyz

Ty za 10 rokov?
- geodetka

S kým si trávila včerajší večer?
- sama

Čo nie si?
- pekná

Posledné, čo si robila?
- objednávala

Čo máš na sebe?
- tepláky

Obľúbená knižka?
- Sila prítomného okamihu ( to sa jedným slovom nedalo :) )

Posledné, čo si jedla?
- chlieb

Tvoj život?
- najviac ♥

Tvoja nálada?
- akúrát :D

Tvoje leto?
- krátke

Kedy si sa naposledy smiala?
- včera

Najobľúbenejšia víkendová činnosť?
- leňošenie

Tvoj počítač?
- dosluhuje

Pivo?
- bléé

Zima?
- neznášam

Dovolenka?
- luxusná

Na tvojej posteli?
- bordel

Láska?
- moja ♥


a teraz keby som to mala rozpísať tak ako by som chcela by to bolo takto :)


Tvoje vlasy? 
- nepoddajné, dlhé, tmavé, zavadzajú mi :D

Obľúbená vec? 
- mobil hoci ma riadne sere, takže by to chcelo nový :)

Sen z minulej noci?
- nepamätám, ale tuším niečo sa stalo mojej láske :(

Obľúbený nápoj?
- čaj,sirupová voda, kofola, vinea, rajec

Vysnívané auto?
- luxusné, v ktorom ma bude niekto voziť :D

Miestnosť, v ktorej sa nachádzaš?
- kuchyňa, to len preto že som pred chvíľou raňajkovala :D

Tvoj strach?
- hmyz, hady, že stratím lásku a svojich blízkych

Ty za 10 rokov?
- geodetka hoci ma to nebaví, možno niekde na katastri :) uvidíme kam ma vítr zavane :)

S kým si trávila včerajší večer?
- sama, chvíľku s ocinom pri TV :)

Čo nie si?
- pekná, tučná, inteligentná so sedliackym rozumom, ale ani nie hlúpa :)

Posledné, čo si robila?
- objednávala EOSík ♥

Čo máš na sebe?
- tepláky,XXL tričko, huňaté ponožky

Obľúbená knižka?
- Sila prítomného okamihu ( to sa jedným slovom nedalo :) )

Posledné, čo si jedla?
- chlieb so šunkou a salámou :)

Tvoj život?
- najviac si ho vážim ♥

Tvoja nálada?
- som sama doma, čiže sa nejak nezabávam :)

Tvoje leto?
- krátke, bohužiaľ rýchlo prešlo a bolo so zlým počasím

Kedy si sa naposledy smiala?
- včera tuším :) samej sa mi akosi nechce :D ( hoci som sa teraz usmiala :D )

Najobľúbenejšia víkendová činnosť?
- leňošenie ( kiež by som mohla ) ale bohužiaľ škola zamestnáva

Tvoj počítač?
- dosluhuje chudiatko ( 4 roky )

Pivo?
- bléé nechutí mi :)

Zima?
- neznášam, hoci keď som zababušená v teplúčku s čajíkom,s mojou láskou a pri filme, to je najviac ♥

Dovolenka?
- luxusná s mojou láskou a rodinou :)

Na tvojej posteli?
- bordel ( šaty, ktoré skúšam na svadbu :) ), periny, plyšáky

Láska?
- moja ♥

1 komentár:

  1. Tento tag mám asi nejradějí.. Čte se rychle a závoeň se člověk neco doví :-) super :)

    Skills of Art

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks