štvrtok, 6. novembra 2014

môj deň 5.11. ☺

Ahojte,

keďže som Vám dala možnosť na mojom facebookovom profile možnosť si vybrať ktorý článok by ste chceli, rozhodla som sa preto pripraviť tento. Samozrejme každý môj deň nevyzerá rovnako a preto Vám ukážem stredu 5.11. kedy idem do školy len na 5 hodín cvičení ( 3 hodiny programovanie v jazyku C a 2 hodiny kartografická tvorba a reprodukcia ☺ )

8:30
budíček keď sa plánujem nejak "vyfešákovať" čiže vyžehliť vlasy a nejak sa namaľovať :) inak budíček 9:20 ( idem na 10 :D)
Takže vstanem horko ťažko, opláchnem si tvár a zapnem nb, nech mi ide niečo v pozadí (dva a pol chlapa)  kým je priateľ v škole, potom sa rozprávam s ním :)



Vyžehlím si vlasy, čo je takých cca 10-15 minút, záleží od toho, aké rovné a precízne ich chcem mať :)
Vyberiem moju kozmetickú taštičku ( z DM ♥ ) a hodím na seba hydrabio sérum ( ktoré krásne vyhladí pleť), Rimmel match perfection make up, trošku minimálne najmenej ako sa dá dofarbím obočie (teda skôr iba zvýrazním tvar). Hodím na seba riasenku Dermacol Party maniu a keď mám náladu tak lícenku ( čo teda mávam tak 2x za rok ).


cca 9:10
Vytiahnem misku nalejem mlieko a fitnes čokoládové ( áno nie je to moc zdravé, len keď mne to tak chutí) a v pokoji snaraňajkujem. Umyjem zuby a krvopotne rozmýšľam, čo si na seba oblečiem ( čo som v ten daný týždeň ešte nemala a aby mi náhodou nebola v škole zima). Napakujem veci do tašky, obujem sa.

9:40
Vytiahnem päty z izby, idem pre spolužiaka a ide sa do školy. 

10:00
Tri hodiny úmorné tváriť sa že viem čo robím ( čo samozrejme neviem, lebo z programovania som taká, ako ekonómka z geodézie). Medzitým odovzdať zadanie, ktoré bude samozrejme ohodnotené najmenej bodmi ako sa len dá ( díky Peter!!!). Napíšem test zo znalostí programovania ( a áno zase nadávam, aké hlúpe otázky si pre nás pripravil, ako keby som mala odchodených 5rokov na FIITke alebo FEIke a 20 rokov programujem dennodenne vo firme. Ďalej len čosi klikáme, skúšame či nám to program zoberie a čo z toho vznikne. Medzi tým nadávame na učiteľa, zabávame sa, ale hlavne nenápadne. Padne pol 1 a ja som rada, že konečne mám tento hnusný predmet za sebou a nadávam stále, vlastne naňho už dva roky :)

13:00
Začína vcelku fajn predmet so super mladým doktorantom a v pohode učiteľom. Dve hodiny si čosi čarbem do zošita čo nám vysvetľujú, ako sa bude daná mapa robiť. Zvyšok si len robím návrhy mapy a kompozíciu atď ( tým vás nebudem trápiť :) )

14:40
Skončil mi deň a friško utekám na obed si dať môj milovaný vyprážaný encián ( isto ma už kuchárky poznajú a vedia čo chcem :D ). Napapám sa idem hore do izby, kde dám bočana láske. Pustím dva a pol chlapa trošku chillujem a idem si vyzdvihnúť balíček z Dermacolu. Keď som prišla, pustila som sa do učenia na zajtrajší test z Metód zobrazovania ( niečo ako deskriptívna geometria, v podstate 3D rysovanie, reprodukcia fotografických snímok atď.) 

18:00 - 19:00
Monička sa doučila a ide sa navečerať, moja milovaná mozzarella s chlebíkom a šunkou, uvarený čajík a konverzácia s láskou. Po napapaní zase sa ponoriť do učenia. Och už by to chcelo prázdniny.

21:00
Odlíčenie, sprcha, ďalšia večera a samozrejme zase natretie celého tela :) Zase sa pozriem do učenia a hor sa okolo 23:00 spať, pretože štvrtky chodím na 7 ráno :)


Ak by som zrovna nemala vo štvrtok test, tak by som si možno porobila niečo do školy nejaké zadania. Pustila by som si moju milovanú Ferihu, ľahla do postele a potom zase drtila na FB hru Farm Heroes ( som závislák :D ). 

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

1 komentár:

  1. pekne spisane :) a licka zacni pouzivat robia divy!


    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o kozmetiku Bioderma, stylove hodinky a poukaz na 50€! Tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks