nedeľa, 19. októbra 2014

room tour

Ahojte kočky,

keďže je vonku krásne slnečno a ja mám upratanú izbu ( čo mávam skoro stále, len tie popadané vlasy na zemi :D ) som sa rozhodla, že Vám ukážem môj kútik, kde prežívam ťažké dni na internáte ( ak tu práve som). Ide o novú prerobenú izbu, kde menili nábytky a hlavne nová kúpeľna a wc :) Stará izba bola v katastrofálnom stave, dotrhaná podlaha, matrace, trčiace káble zo steny no des a hrúza. Takže tu je zopár fotiek z môjho kráľovstva. Prajem príjemné pozeranie ♥

ružičky od priateľa na výročie ♥




samozrejme, Feriha musí byť pustená :D 







Mám krásny výhľad z okna na Račianske mýto, Slavín,... veď posúďte :)


Krásny zvyšok dňa prajem ♥

6 komentárov:

  1. Máš to veľmi krásne,na to že je to internát! :) Veľa študentov by ti mohlo len a len závidieť.veľmi útulné ;)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už to aj tak takto nie je :) už bývam s priateľom na tejto izbe a je to úplne poprehadzované :D je to zahádzane milión jeho káblami :D

      Odstrániť
  2. Na internát je to luxus :D
    grapedenc.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale tak platím o 20€ mesačne viac ako na predošlom :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks