sobota, 18. októbra 2014

Garnier fructis fruity passion

Ahojte,

po dlhšej dobe znova píšem článok. Bola som chorá, veľmi unavená, akosi bez nálady. Nemala som na nič čas, na nič chuť. V škole som až od rána do večera (7.00-19.00) a nestíham ani kedy zájsť na poštu. Keď mám chvíľku čas rýchlo robím zadania do školy, aby sa mi to nenakopilo. Dnes oslavujem s priateľom výročie a akosi sme to ani neoslávili. Miesto toho trčíme doma a každý si robí svoje veci do školy. No našla som si pár minútiek času a ukážem Vám môj šampón, s ktorým som moc spokojná. Ide o šampón Garnier Fructis.







Primárne je určený na normálne až suché vlasy a neobsahuje žiadne silikóny, čo moje vlasy len privítali. Má nádhernú exotickú vôňu,  vďaka ktorej ma šampón zaujal a skončil v košíku za cenu okolo 1€, no nekúp to! Nečakala som nejaké extra zázraky no tie sa konali. Po umytí vlasov s iným šampónom sú akoby také matné a akoby medzi prstami vŕzgali. S týmto šampónom teda nie. Po umytí sú krásne lesklé, hebké. Samozrejme po každom umytí použijem aj kondicionér ( taktiež z rady Fructis ale goodbye damage! a je to jedna báseň). Keďže sa onedlho chystám na svadbu, plánujem si svoje ombré vlasy prefarbiť na tmavo a siahnem po jeho kolegovi, určenom na farbené vlasy ( ten s acai a uvidíme). Jediné čo ma hnevá je otváranie, občas ťažšie ide otvoriť no aj tak mu dávam plný počet bodov z možných všetkých.

Každpádne šampón chválim a odporúčam s čistým svedomím, hoci nie každému všetko sadne ( však atopici :) )

Vyskúšali ste už tento šampón? Aký je váš naj z radu fructis?? :)

Krásny zvyšok dňa ♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks