utorok, 2. septembra 2014

random august

Ahojte ,

tak čo ? Aký bol prvý deň školy ? Viac menej Vám aj závidím a viac menej nie. Dnes som sa rozhodla na taký ľahší článok, tak som len pridala pár fotiek, čo som robila a papala v auguste. Niektoré fotky sú menej kvalitné, pretože sú fotené mobilom a posielané na instagram :) Prajem krásny zvyšok dňa ♥
moje malé koťátko ♥ sme sa vetrali keď bolo ešte slniečko a teplo :)



takto sa Fiškus usalašil u priateľa v rozkroku :D

môj prvý a nie posledný.. hoci stojí cca 1,50€ je super ( už len tá fľaša ako ozdoba :D )

nákupné maniačky ..

jemná farbička, do ktorej som sa zamilovala ♥

mastné vlasy z olivového oleja..
papaníčko ♥

čerstvé jahódky zo záhradky :)

lúštime sudoku :)

kocúrik mi robí spoločnosť :)

cesnak, pašteka :) ale cesnak základ :D

nechtíkujeme...


zásielka z USA... môj prvý EOS a nie posledný! :)

maskujeme... a "pekne" stekala :D

3 komentáre:

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks