nedeľa, 7. septembra 2014

eos vanilla

Nie je to dávno, čo som si zaobstarala môj prvý EOS. Písala som o ňom v tomto článku. Na facebooku bežala súťaž, že máme odfotiť náš EOS a najkrajšia fotka za ten deň vyhrá. A ja som vyhrala ♥ a mohla som si vyskúšať vanilkový EOS v tyčinke.



Prišiel zabalený vo fólii, na ktorej bolo napísané o akú príchuť ide, zloženie, dátum expirácie a hlavne aké zložky neobsahuje.

Vôňa je jednoducho úžasná. Nádherne vonia, sladko a totožne ako vanilkový puding. Myslím, že túto vôňu by si zamiloval naozaj každý. Konzistenciou je o niečo mäkší, ako ten vo vajíčku a zanecháva na perách trošku hrubšiu vrstvu.Po pár použitiach vidím, koľko balzámu už ubudlo, takže príliš dlho nevydrží a z tohto hľadiska uprednostňujem ten vo vajíčku. Pocit hydratácie trvá rovnako ako u vajíčka, takže tu nemám čo vytknúť.


Jediné čo sa mi nepáči je, že rýchlo ubúda a za tú cenu by mohlo pomenej, takže pre mňa lepší vo vajíčku a odporúčam ten.

Máte EOS ? Vyskúšali ste aj tento v tyčinke?

4 komentáre:

  1. Ten musím mít :D Miluji vůni vanilky <3
    http://klarissaaddell.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak toto sa ti bude páčiť :) ale dá sa vanilkový zohnať aj vo vajíčku, ak sa nemýlim :)

      Odstrániť
  2. tento balzam tiež mám a naozaj potvrdzujem, že viac hydratuje a dáva na tie pery viacej:))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento balzam tiež mám a naozaj potvrdzujem, že viac hydratuje a dáva na tie pery viacej:))

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks