utorok, 26. augusta 2014

Weleda- ovsená regeneračná kúra

Budú tomu už dva mesiace, čo mi Weleda poslala dva výrobky. Jedným z nich je aj ovsená regeneračná kúra na vlasy. Na svoje vlásky si potrpím, tak som veľmi chcela vyskúšať ich veľmi vychvaľované ovsené výrobky. Cena tejto kúry sa pohybuje okolo 11€ ak sa nemýlim.




Balenie je rozkošné, pretože žltú milujem. Na prednej strane bola aj nálepka, že o aký produkt ide. Tá sa vplyvom vody zošúchala, čo nevadí. Kúra má vyživovať a hydratovať vlasy, či to tak je sa dozviete nižšie. Hoci nie som chemička, v zložení nevidím nič zlé, ba naopak oleje, bambucké maslo sú super.


Keď sa dostávame k baleniu, to nebudem chváliť. Otváranie je klasické, nevytkla by som mu nič, nebyť takého tuhého obsahu. Je naozaj veľmi tuhý a kým ho vytlačím z tuby, tak si odmakám triceps a biceps. Vôňa je fajn príjemná, nerušivá, taká prírodná.



A k samotným účinkom. Snažila som sa jej dávať ďalšie a ďalšie šance, ktoré trvali mesiac a pol. Mám pocit, že s vlasmi mi to nič nespravilo, ako keby som ani nepoužila kondicionér/masku/kúru. Vlasy boli také drsnejšie, hrubé. Vôbec to nemá na kondicionér, o ktorom som písala tu a to je minimálne 5x lacnejší. Domíňam, ak teda budem mať silu to vydolovať z tej tuby a už nekúpim :/

Máte skúsenosť s touto kúrou? Vyhovuje Vám Weleda na vlasy? :)

4 komentáre:

  1. S kúrou zkušenosti nemám, důvěřuji klasickému kondicionéru.. :-) Vlásky máš ale perfektní!!

    Hezký večer,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj dobre robíš :) a ďakujem krásne :)

      Aj tebe pekný večer :)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. škoda peňazí, ale tak každému môže vyhovovať niečo iné :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks