štvrtok, 21. augusta 2014

cesnakové zemiakové placky


Hoci som štíhla ako vyžla, zato milujem varenie a jedenie ♥ Nie je nadto, keď si spravíte niečo, na čo máte v danom momente chuť a u mňa sú to dosť často slané jedlá. Poslednou dobou vyhľadávam jedlá, kde ide veľa cesnaku. Milujem tú chuť, vôňu, hoci bozkávať sa po jeho konzumácii neodporúčam :)



Dnes vám ukážem, ako som robila zemiakové placky ja :)

Budeme potrebovať
- zemiaky ( záleží od množstva placiek koľko chcete, mne z tohto vyšlo cca 8 placiek )
- štipku soli
- 1 vajce
- majoránku na dochutenie
- cesnak ( ja som dala až 3 hlavičky :D hoci na fotke je jedna :) )
- polohrubá múka na dohustenie

Zemiaky ošúpeme, umyjeme a nastrúhame na strúhadle. Pridáme vajíčko, soľ a majoránku ( radšej viac, ono sa to tam aj tak stratí :) ). Očistíme cesnak a prelisujeme ho do misky so zemiakmi. Všetko poriadne pomiešame a podľa potreby zahusťujeme polohrubou múkou ( od oka ). Následne už len rozohriať olej na panvici a lyžicou naberáme a "utláčame" na panvici.


Prajem dobrú chuť !! :)

1 komentár:

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks