nedeľa, 24. augusta 2014

Bioderma sensibio eye

Ahojte ☺,

na dnes som si pripravila nejakú kratšiu recenziu na očný krém Sensibio od Biodermy. Ide o krém, ktorý pomáha redukovať opuchy, minimalizovať jemné vrásky, zvyšuje prah tolerancie pokožky. Stáva sa odolnejšia, lepšie chránená pred vonkajšími vplyvmi. Jeho odporúčaná cena je 15,79€ ; čo sa mi zdá dosť za 15ml. Ja som ho kúpila za 4€, keď bol ako produkt mesiaca Bioderma for everyone, čo mi príde adekvátne obsahu.



Ide o malú úzku tubu, z ktorej sa krém ľahko vytláča a "nevyšprtnete" príliš veľa. Krém je ľahkej textúry a stačí ho naozaj malá ďubka. Ľahko sa vstrebáva a očné okolie nelepí, len sa trošku leskne. Čo musím pochváliť je, že neštípe a naozaj mi zredukoval jemné očné vrásky. Keďže ja múdra nenosím slnečné okuliare ( lebo žiadne sa mi nehodia ). Ráno po prebudení nemám opuchnuté vačky a kruhy pod očami mám miernejšie, pretože občas naspím málo hodín.


Keby stál menej peňazí, určite by som sa k nemu vrátila, ale vzhľadom k cene skúsim očné krémy od Ziaji, ktoré si PetraLovelyHair tak veľmi vychvaľuje a uvidíme, ktorý očný krém mi sadne viac.

Ktorý očný krém Vám vyhovuje ? Ktorý by ste mi odporučili?

Prajem krásny zvyšok dňa ♥

2 komentáre:

  1. Já bych za něj víc než 4 eura nedala, byl hned pryč a efekt za mě taky žádný neměl....:(.
    LenaČerge

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám ho od mája, používam ho cca každý druhý deň a stále v ňom mám :) mne teda vyzmizikoval pár očných vrások ale nič extra, aby som si bežala po ďalší :) vyskúšam iný :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks