piatok, 4. júla 2014

"za málo peňazí veľa muziky" 1. časť :)

Už dávno neplatí, že čo je lacné to je zlé a pri značke Balea to platí 100násobne. Ide o značku, ktorá sa predáva výlučne v drogériách DM a neverím, že by ju niekto nepoznal. Táto značka si ma natoľko získala, že pravidelne navštevujem práve zmieňované drogérie a "očuchávam" sprchové gély a šampóny. Ak sa mám priznať, kedysi som o nej pochybovala a kupovala si výlučne overené značky ako Palmolive, Dove,...
Začínala som sprchovými gélmi, postupne som prešla na krémy a vlasovú kozmetiku. Teraz vám ukážem pár výrobkov, s ktorými som nadmieru spokojná! ☺





Keďže nastalo leto, prišla nadmerná spotreba dezodorantov. Odmietam platiť za nejaký v akcii 3€, keď môžem mať tieto za cenu cca 1,50€. Na výber je viacero vôní, sú bez obsahu hliníka čo je pre mňa veľké plus. Nie som z tých, čo sa nadmerne potia, takže mne absolútne stačí pár streknutí tohto nádherne malinového s citrónovou trávou. Aj keď sa náhodou spotím, nesmrdím :D 





Druhým obľúbeným výrobkom sú šampóny, momentálne má u mňa miestečko tento kokosový z limitovanej edície ( ale vidno ho v regáloch už hádam aj vyše roka ). Má jemnú kokosovú vôňu, je tiež bez obsahu silikónov a zbytočne mi nezaťažuje vlasy. Nemastia sa mi rýchlejšie a ani nevysušuje. Za tú cenu 1,19€ je to veľmi výhodná kúpa, no nie vždy musí každému vyhovovať. Čo sa týka balenia, je to trošku z lacnejšieho plastu a ľahko sa ohýba a môže sa zlomiť ( mne sa to ešte nestalo ☺ )



Tento krém bol u mňa stálicou, teda kým sa neprestal vyrábať. Písala som o ňom samostatný článok, ktorý nájdete práve tu


Mala som aj sprchové gély, tie som všetky vypotrebovala, hoci ma trošku vysušovali, už len kvôli tej vôni to bol zážitok sa sprchovať. Ale čo mi veľmi vyhovuje a nevysušuje to sú práve sprchové pílingy. DM nám ponúka rôzne limitované edície vôní, momentálne je jablko+ škorica a druhá varianta je tuším citrusový. Jablko+ škorica je super, ale teraz doma využívam predošlú limitku a to indický čaj. Voňa je taka orientálna, príjemná, zrniečka sú akurát a obrúsia pokožku bez dráždenia. Vytkla by som jedine obal, ktorý je veľmi mäkký a ťažko sa z neho ten píling vytláča. Cena cca 1,69€




Keď som nemala na internáte žiadne telové mlieko ( ale samozrejme doma asi 10 :D ) tak som rýchlo zavítala som drogérie a schmatla práve toto telové mlieko s vôňou manga. Vôňa to je niečo úžasné, konzistencia ani hustý, ani riedky. Vsakuje sa ihneď a nezanecháva ju mastnú, ale mierne lesklú. Natierala som sa večer a aj ráno, keď som si v tých teplách dávala šaty a rozžiarilo mi to nôžky. Hydratácia je na veľmi slušnej úrovni, samozrejme nie ako nejaké telové maslá, ale za cenu 1,69€ je to veľmi výhodná kúpa a verím, že ho rýchlo spotrebujem! :)




Keďže mám tých obľúbených výrobkov viac, určite čakajte pokračovanie už čoskoro :)

A čo vy ? máte niečo svoje obľúbené, práve od Balei / Sundance ? :)

1 komentár:

  1. Měla jsme pouze ten peeling a byla jsem velmi spokojená. Za ty peníze určitě super záležitost. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks