piatok, 11. júla 2014

nový začiatok ...

Občas príde v živote zlom a vy si uvedomíte, že už nechcete byť takí, ako doteraz. Teda aspoň u mňa. V živote som sa dosť podceňovala, neverila si a bola som šedá myška v kúte. Nikde som sa nechodila zabávať, keď už som aj niekde šla, vždy som bola bokom. Veľmi som si brala k srdcu čo si kto o mne myslí a to bola chyba...

Veľa ľudí je odsudzovaných za to, ako vyzerajú, koľko vážia, s kým sa stretávajú... A ja som jednou z nich. Idem cez mesto a veľa ľudí sa na mňa díva ako vyzerám, pretože som štíhla ( čítaj chudá ). Od malička som bola taká a vždy mi vraveli papaj, priber. Nie je príjemné to počúvať zo všetkých strán, pretože nikto nevie príčinu. Chodila som po vyšetreniach u lekárov, cez endokrinológa ( štítna žľaza) a mala som istý čas zvýšený nejaký hormón, obvodnej lekárky,... Papala som už aj nejaké drinky na pribratie, čo sa dáva dôchodcom miesto normálnej stravy, brala som tabletky rôzne a nič, stále sa mi drží moja váha a keď príde hektické obdobie ( skúškové ) tak váha ide ešte dole...


Hanbím sa prejsť po meste v sukni, tielku, kraťasoch a nebodaj ešte plavky, to ani nepripadá do úvahy, pretože by som nezniesla pohľad na moje telo, kde mi trčia kľúčne kosti, občas panva a moje nohy sú tiež riadne chudé a ruky ako špajdličky. Vo veľkých horkách nosím dlhé rifle a legíny ( tie som sa naučila nosiť, aj keď mi riadne obopínajú nohy). Doma alebo na záhrade samozrejme nosím kraťase a krátke tričká. Moja výška je 165/166cm a aktuálna váha asi 45kg :( sakramensky málo. Aj keď nemám totálne žiaden pohyb ( a to som športovala stále a chodila na reprezentácie ) som jednoducho odstavila všetky aktivity a prestala sa hýbať a len papám. A stále nič váha. Jediné čo mi je vidieť keď sa napapám je brucho, všetko mi ide do brucha a potom zase nič a je ploché s náznakom tehličiek ( ale tie sú mi ukradnuté). Možno si niekto bude myslieť, že keď sa nehýbem je blbosť, lebo tým len naberám tukovú hmotu a nie svalstvo. No áno je to pravda, ale momentálne mi je to jedno, ale chcem nabrať. Jednoducho som si povedala DOSŤ !!!!! urobila som hrubú čiaru za mojím životom doteraz. Bude mi to postupne asi dlhšie trvať, kým sa naučím ignorovať to, čo si iní myslia o mne a o mojej postave. Zabudnúť na to, ako ma na základnej škole nazývali vyžlou... Naučiť sa mať sa rada takú, aká som...

Začala som aktívne papať, ale naozaj aktívne. Odkedy ráno vstanem vždy niekto žujem. Proste na raňajky dva chleby veľké, na obed celá pizza ( domáca ), potom vzápätí 5 chlebov, medzi normálnym jedlom buď nejaké tyčinky, cereálie Fitness, horalky,... Stále niečo jednoducho musím do seba mačgať, aby so naozaj pribrala a bola so sebou spokojná a druhým ukázala cha ! teraz viete, kam mi môžete ísť... Táto cesta bude ešte dlhá, no ja verím že to zvládnem a dostanem sa aspoň na tých min. 50kg. Jediný môj cieľ, kam sa chcem dostať. Držte mi palce a občas vás budem informovať, ako mi to s hmotnosťou ide a mojím sebavedomím. 


Prajem dobrú noc ;)

3 komentáre:

  1. Držím palce teda :) a druhých si nevšímaj ľudia sú už takí ja som dlhé roky počúvala o tom aká som malá a škriatok :D prestala som si to všímať a som spokojná :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. držím palce :) pokiaľ ty chceš tak to zvládneš určite :) treba myslieť hlavne pozitívne a nebrať do úvahy názory a škaredé pohľady od ľudí na ktorých ti nezáleží .. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj ja teda držím palce! Verím, že sa ti to podarí. Potom budú závidieť! ;)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks