streda, 11. júna 2014

# new in #

Ahojte kočky :) . Prišlo k nám leto a ja začínam pociťovať čoraz väčšiu chuť si užívať a bohužiaľ aj nakupovať, čo sa nepáči mojej peňaženke a bankovému účtu. Ale o pár týždňov končí aj skúškové, začínajú prázdniny a tým aj brigáda. Mala by som pracovať od 6.00 ráno za 1,80€ na hodinu :/ . Čo už, v našom (k)raji toho veľa nie je a keď chcem peniaze, tak musím. No ale vráťme sa k pointe článku a to nákupom. Po úspešných skúškach som si dopriala menšie nákupy v DM drogérii a v Tescu. Skončilo to asi takto


Kabelka je kupovaná v Tescu v 30% zľave z 20€ na 13€. Mám ju už teda asi od polky mája, ale stále akosi nebola príležitosť sa s ňou pochváliť. Tak isto ako aj béžovú, mám aj čiernu, ktorá bola kupovaná ešte v apríli za plnú sumu 20€. Kabelka je pevná a vyzerá byť aj kvalitná. Nikde sa netrhá, ak sa zašpiní jednoducho sa len navlhčenou utierkou utrie a je opäť čistá. Obsahuje predný vačok, kde nosím kapesníčky, balzám na pery a vajíčko od Oriflamu. Dno ma pevné, neprepadáva sa a vo vnútri nájdete priečinok na zips a priečinok na telefón. Jediná nevýhoda tejto kabelky spočíva v tom, že keď do nej len veci nahádžem, dlhšie mi trvá kým nájdem to, čo potrebujem.

Mojou ďalšou " životu potrebnou "  vecou bola pena na holenie. Som veľmi nerozhodný človek v živote a pochopiteľne aj v drogérii. Pri regále s gélmi a penami na holenie som strávila asi 5 minút. Na výber bola klasická ružová pena / gél ( neviem čo to bolo), s vôňou kokosu ( tuším nejaká limitovaná edícia) a práve táto moja zelená. Prvotne som siahla po tej ružovej, pretože ružová je moja. Po preštudovaní zloženia som sa rozhodla pre túto. Neobsahuje žiadne parabény, silikóny, minerálne oleje, farbivá. Dokonca až 95% je prírodného zloženia a obsahuje arganový olej. Mimochodom prekrásne vonia.





Ako ďalšie "must have" som si zaobstarala tento korektor od Catrice v odtieni 010 Ivory. Po xy úspešných recenziách mi to nedalo a skončil aj u mňa. Na môj vkus mohol byť aj trošku tmavší, ale vyzerá byť fajn. Kryciu schopnosť má super a na také menšie nedostatky bude super.



Chcela som si spraviť extra radosť tak som zašla k stojanu Maybelline. V najvrchnejšom regáli sa na mňa "usmievali" colorama laky na nechty. Keďže sa blíži leto a ružových lakov nikdy nie je málo, ležal už aj v košíku s penou na holenie a korektorom. Výdrž má obstojnú, na rukách 3-4 dni, potom som ho odlakovala a na nohách drží už 4. deň bež akéhokoľvek odrenia, olupnutia a podobne. Čiže za cenu cca 1,80 palec hore! 



Samozrejme som nezabudla na akciu " Bioderma for everyone " a zaobstarala som si telové mlieko Atoderm Lait 200ml za 4€. Momentálne sa s ním natieram pravidelne, tak v blízkej dobe bude recenzia a vopred prezradím, že bude teda kladná. Ďalej som si kúpila aj dajaké prípravky na opalovanie a po opalovaní, čo uvidíte v blízkej dobe, nebudem viac prezrádzať.


Čo vy ? Čo ste si v poslednej dobe krásneho kúpili? Ako trávite tieto krásne slnečné dni? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks