nedeľa, 22. júna 2014

21. narodeniny :)

Ahojtee :) Pred pár dňami som oslávila svoje 21. narodeniny a poviem vám, že už to nie je ako kedysi. Netešila som sa na ne ( nejako rýchlo to ubieha a ja si uvedomujem že starnem ! :D ) a vôbec si neužívam života. Stále som zavretá doma, nad knihami, nad zadaniami do školy a jediné čo mi spestruje život, je môj priateľ. Už to ani tak nevnímam " juchúú darčeky ". Radšej strávim pekný deň s rodinou a mojou láskou. S rodinou som to oslávila už o pár dní skôr a s priateľom popri učení na skúšky len tak na hodinku sme vybehli sa napapať a tak. Takže ukážem vám pár úlovkov, ktoré som dostala a ktoré som si zaobstarala, lebo som ich nutne nepotrebovala.





Takže tento balzám na pery s faktorom som dostala od priateľa, pretože som háklivá na slnko a nezaobídem sa bez natretých perí.


Tento lak som si zaobstarala sama, neodolala som mu v DMke. Krásna svieža farba, trošku ide až do neonky jemnej, na nechtoch drží dlho ( mám ho už 4. deň a bez jediného odlupnutia! ). Kúpila som dva, jeden máte v prebiehajúcej giveaway ☺


Nejaký deodorant som potrebovala a do očí mi padol tento. Cena viac než prívetivá 1.49€, krásna vôňa, nespotím sa s ním a neobsahuje hliník. Určite kúpim znova, aj keď možno skúsim iné vône.


Opäť od priateľa na osvieženie voda v spreji. Taktiež je v prebiehajúcej GA ( nie táto moja, ale nová kúpená ☺ ). Pekne osvieži a žiadne mínus v nej nevidím ( možno iba v cene za čistú vodu ?? )


Tieto šatičky sa mi páčili už na prvý pohľad. Jemné, ženské, čipkované. Je k nim ešte aj opasok. Nevýhodou je, že dosť presvitajú a to naozaj všade! Cena bola 20€, ale aj tak sú nádherné a super sa nosia.


Tieto sandálky som si vybrala sama, ale maminka ich zaplatila ( ďakujem ♥ ). Stáli 13€, sú pohodlné, neotláčajú a keďže sú čierne idú ku všetkému. Teraz v týchto teplách hádam ani nič iné nenosím ☺


Nezabudnite na letnú narodeninovú prebiehajúcu giveaway !! :)

A čo vy ? Ako prežívate svoje narodeniny ? Ešte sa na ne tešíte, či už ani nie? ☺

3 komentáre:

  1. super :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. gratulujem :) odkiaľ sú tie krásne šaty a sandálky ? :)
    ja som oslavovala tiež pred pár dňami narodeniny a máš pravdu, už to nie je ako kedysi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sandále sú z CCC ( Centrál BA ) a šatičky sú z internetu, nájdeš aj na ebay za 30% ceny, ktorú som za ne dala :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks