piatok, 7. marca 2014

zamilovala som sa .. ♥

Dnes sme si s mamčou vyrazili na nákupy a samozrejme sme nevynechali ani drogériu. Kúpila som si v akcii 3 laky v sade na francúzsku manikúru za 1.47€, tak som zvedavá čo to bude zač. Skúsim s nimi niečo vyčarovať a potom iné rôzne veci, ktoré uvidíte. :) Ale zašli sme do lekárne, či majú ešte akciu na biodermu micelárky 1+1 a mali, za krásnych 16.80€. Milý pracovník mi hneď dal aj biodermu kartu a vzorky, konkrétne masku sebium a pore refiner.

Maska mala 8ml, čiže 1/5 z plnej veľkosti a vyšla na celú pleť mne aj maminke ( tiež som ju nabažila na biodermu :D ). Naniesla som si ju na pleť, jemne mi pleť akoby sťahovala, mamču štipkala. Po uplynutí 5 minút ( ako píšu ) som začala krúživými pohybmi po pleti dávať dole masku. Šla jednoducho dole, opláchla som si pleť a potom ?????? Nevedela som sa vynadívať :). Láska na prvý pohľad. Takú pleť som ešte nemala, jemnú ako bábatkova riťka, krásne stiahnuté póry, ba až žiadne. Dokonca aj ruky ostali jemné a zamilovala sa do nej aj maminka. Klasika dočistenie pleti micelárkou sébium a následne vzorka pore refiner, ktorá vyšla tiež na dve použitia a to má len 2ml. Zamatovo jemná, zmatnená pleť, jemnučká, vyčistená. Stále by som sa jej len dotýkala. Začervenané miesta po akné pomaly miznú a to naozaj ! :). Pre mňa naozajstná láska a ostanem verná veru dlho.


Masky netreba nanášať zbytočne veľa. Mali sme obe hrubé vrstvy na celej pleti a to bolo 8ml a plné balenie je 40ml. Čiže na nejaký čas to vydrží. Odporúča sa ju používať 1-2x týždenne a naozaj ju odporúčam všetkými 10! :)


Už ju aj ideme objednávať :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks