nedeľa, 9. marca 2014

rozbitý púder ? žiadny problém!

Prajem krásny nedeľný večer. Opäť je tu koniec týždňa a ja sa teším na piatok, kedy mi zas a znova začne voľno a celý víkend strávim s priateľom, no za knižkami. Ako som tak teraz rozmýšľala aký dám nový príspevok, hneď mi napadlo ako sa dá vyriešiť tragédia rozbitého púdru, bronzéru, či tieňov. Samej mi takto padol bronzér a bolo mi ľúto ho vyhodiť tak som vám aj zdokumentovala postup a tu je :

Budeme potrebovať :
- nejaký alkohol ( ja som použila Alpu)
- špáradlo, alebo niečo s čím zamiešate tú "zmes"
- rozdrvenú vec




Ja som použila aj sáčok aby som nezabrblala stôl, ale zabrblala som ten sáčok. Vedela som prečo ho tam mám dať :D :D 


Alpu alebo akýkoľvek alkohol ( napr. vodku ) začneme postupne liať do bronzéra/ púdru / tieňov a pomocou špáradla miešame, kým nám nevznikne z toho konzistenciou kašička. 



Postupne to zapracujeme do nejakého tvaru a necháme alkohol vypariť. Wualáá máme opäť všetko krásne vcelku. Môže sa naďalej používať. :)

tu už je ten zabrblaný sáčok :D


Snáď som aspoň trošku pomohla a ušetrila pár vyhodených rozdrvených vecičiek :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks