pondelok, 24. marca 2014

nová láska :)

Ešte pár mesiacov dozadu som bola riadne lenivá sa natierať, tobôž nie ešte chodidlá. Veď načo ... Ako som si začala všímať kozmetické blogy, niečo sa vo mne zmenilo a začala som sa o seba pravidelne starať. Pokožku som mávala trošku suchú, nič tragické a neriešila som to. No posledný cca rok mám takú vysušenú pokožku, večer bielu so samými šupinkami, svrbí ma a ja si ju stále škriabem až do krvi. Na pár blogoch mi utkvel do očí krém na nohy s ureou, všade vychválený. Až som teda zašla do DM drogérie, nie kvôli nemu, ale padol mi do oka. Za cenu 1,79€ a 100ml mi hneď padol do košíka.




Najprv som si ho natierala na nohy, veď predsa na ne je určený. Ten pocit po natretí je neopísateľný !!!!! Také nádherné, hebučké, prevoňané nohy som hádam ešte nikdy nemala. Natieranie neostalo len pri chodidlách, ale presunulo sa aj na ruky a na podráždené doškriabané lýtka a suché kolená. Tak super ako na chodidlách funguje všade. Veľké plus dávam, že UREA ( čiže močovina ) sa nachádza hneď na druhom mieste za vodou a bez obsahu akýchkoľvek parabénov. Takto som ho vypotrebovala za týždeň a už teraz viem, že si zájdem aj pre ďalší a pre ďalší pokým ich budú vyrábať, v čo dúfam že dlho ! Takýto zázrak a ľahko dostupný. Obávala som sa vône, ale vonia tak príjemne, čisto. Nemám čo vytknúť.


hneď na druhom mieste :)

Bol aj popis na výrobku po slovensky, ale pravidelným používaním sa zošúchal.


Ale bolo tam písané niečo v takom zmysle, že pravidelným používaním - ráno a večer sa zmäkčí pokožka nôh - čo totálne sedí ! Nepoznám už niečo také ako suché päty.


A čo vy ? vyskúšali ste už niekedy tento krémik??

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks