sobota, 8. marca 2014

moje prvé rande so značkou Astor

Ešte som nemala skúsenosť s touto značkou, nech sa to týka akéhokoľvek produktu, ale takých značiek je viac ( :D ) . Po návšteve 101 drogérie sme akosi ukotvili už po valentínskej zľave - voňavka Heidi Klum a táto riasenka na objem.






Cena za túto sadu bola 7,99€ a samostatne riasenka stojí 8,99€ a voňavka by vyšla na 15€ , lenže mi nevonia, taká divná. Ale idem si poklebetiť o špirálke. Má krásny zlatý obal, pôsobí to na mňa dosť luxusne. Dobre sa drží v rukách. Kefku má veľkú, také mám najradšej .



Čo ma veľmi zarazilo je ako mi maľuje mihalnice. Farby naberie moc no ako sa snažím tak sa snažím vôbec mi ju nenanesie na mihalnice. Musím asi 30x !! po nich prejsť aby boli trošku čierne a zvýraznené, následne mi ich zlepí a vytvorí efekt " muších nožičiek" . Za takú cenu, tú originál 9€ by som si vedela predstaviť aj omnoho lepšiu špirálu. Neviem, snáď po čase sa trošku polepší, inak taký failík pre mňa. Posúďte sami, ako mi ich namalovalo :)



ľavé oko bez riasenky
už výsledný efekt

Za 9€ by som si ju vôbec nekúpila a vôbec to nemá na moju top riasenku, o ktorej som písala v tomto článku.

Pekný večer :)


1 komentár:

  1. Úplne s tebou súhlasím, tieto Asotrky majú krásny obal ale to je asi tak všetko, čierne je strašne slabá, riasy po nalíčení nevýrazne, neviem, skrátka zbytočne vyhodené peniaze a naviac je pomerne drahá, ja som verná už istý čas Rimmel Scandaleyes a tie dodajú krásny objem a sú sýto čierne.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks