piatok, 21. marca 2014

DIY : telové maslo 100% prírodné :)

Ahojte. Dnes by som Vám chcela ukázať jednoduchý návod na domáce telové maslo bez akejkoľvek chémie. Ingrediencíí netreba veľa, môžete si dať aké chcete, no prvotné investície sú trošku drahšie. K výrobe vlastnej ma inšpirovali blogy tento a tento. Tak poďme na to čo potrebujeme :)




- 2,5PL bio kokosového oleja
- 40g kakaového masla
- 25g bambuckého masla
- 1ČL ricínového oleja 
- 1ČL panenského olivového oleja ( na fotke nie je )
- vitamín E ( tiež na fotke nie je :) )
- a kto chce, môže pridať nejaký esenciálny olej a kto nie, bude to voňať po kakaovom masle = ako biela čokoládka :)


Do hrnca s vodou, kde mám ďalší kastrólik som do toho kastrólika dala roztopiť obe maslá, pridala kokosový olej, ricínový a olivový. Zamiešala som aby sa nám to všetko spojilo.

masielka sa roztápajú :)

tu už aj s olejčekmi a roztopené všetko :)



Preliala som si to do misky, v ktorej budem mixovať stuhnutú hmotu.

preliate v miske :)


Misku som vložila do chladničky, na takých 30-40 minút. Hmota má mať konzistenciu takú, že nesteká, ale keď do nej ďubneme prstíkom je mäkká, aby sa dala mixovať . :)

táto hmota z toho vzišla :)


Začneme riadne mixovať asi takých 10 minút, kým sa nám všetko krásne spojí. 

mixujeme mixujeme :)

Stierkou vytrieme všetko z krajov, aby sme rozmixovali naozaj všetko. A vložíme do vydezinfikovanej nádobky ( vyvarila som ju v horúcej vode ). A wualáá je z toho domáce telové masielko pre maminku. Cítiť z nej výraznú vôňu kakaového masla, ja si nabudúce pre seba spravím s nejakou vôňou :)


Masielka stačí na natretie veľmi málo, krásne sa topí na pokožke a hydratuje. Som na seba pyšná ! :D
Vyšlo mi to na necelých 200ml.


Vy čo ? :) skúšali ste niekedy výrobu domácej kozmetiky ?? :)






7 komentárov:

  1. Jeee, som rada, že som ťa inšpirovala! :) A domácu kozmetiku si vyrábam, najradšej práve našľahané maslo a pílingy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tieto prírodné DIY priam zbožňujem! Rozhodne musím vyskúšať! Ďakujem za tip ;)
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, můžu se zeptat, jaká byla původní investice? Kamarádka totiž kupovala na nějakých e-shopech větší balení, aby se jí to vyplatilo a koukám, že máš produkty běžně dostupné v drogérii. Jinak je to super nápad, já miluju přírodní věci jako jsou oleje a másla.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neviem či si to budem presne pamätať ale tak približne
      400ml kokosový olej DM (7-8€)
      kakaové maslo ( nejaký Bio Shop tuším 8€)
      bambucké maslo ( tiež ten bio shop tuším 5-6€)
      ricínový olej ( taktiež ten bio shop 4-5€)
      prvotné investície trošku drahšie, ale tak kokosový a ricínový olej sa u mňa nestratí :) bambuckým maslom sa natieram normálne, ak si naň spomeniem a kakaové mi doma stojí, čaká na ďalšiu výrobu masla / niečoho iného :)

      Odstrániť
  4. Vyrábať som ju neskúšala, ale láka ma to, vyzerá to super, hlavne také rôzne telové maslá. Skúšala som len raz masku na vlasy z olivového oleja, medu a vajíčka, ale smrdela mi desne a nebol to vôbec taký zázrak, ako som čakala, takže neviem no, vlasové masky mi nevyšli zatiaľ.
    Bianka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja keď už na vlasy, tak len samotný olivový olej :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks