sobota, 22. marca 2014

DIY : bath balls ako rafaelo ♥

Ahojte, prinášam Vám opäť DIY inšpiráciu na šumivé guličky do vane. Nejako ma to vlastné vyrábanie chytilo a isto si vyrobím ešte iné vecičky. Ako som spomínala v tomto článku , inšpirovali ma rôzne blogy. Na tieto bath balls je to špeciálne Miškin blog. Na ingredience tento recept nie je náročný, vystačia klasické veci z potravín.

prepáčte, omylom som odfotila aj hnedý cukor, ktorý ide do pílingu :D
P.S. prepáčte za menej kvalitnú foto, fotená večer bez blesku :)

ja som použila:

- 160g sódy bikarbóny
- 80g kyseliny citrónovej
- 80g zemiakového škrobu
- 10g nastrúhaného kakaového masla
- pár kvapiek ricínového oleja
- 2 lyžice kokosového oleja
- 2 lyžice vody
- pár kvapiek vanilkovej arómy


Do misky dáme kyselinu citrónovú, zemiakový škrob, nastrúhané kakaové maslo. Vodu zmiešame s olejmi a nalejeme do misky. Čo sa týka sódy bikarbóny tu sypeme pomalšie a hneď miešame, aby nám to moc nevyšumelo. pridáme nejakú arómu ( dobrovoľné ).Krásne by sa nám to malo spojiť v hmotu, ako je nižšie na fotke.



Tvarujeme guličky a odkladáme ich na vyschnutie. Treba trošku rýchlejšie robiť tie guličky, lebo potom sa to grčkuje a je z toho akoby tvaroh tak som pridávala postupne olej a rýchlejšie robila guličky. Jednu guličku som spravila aj so soľou do kúpela pre maminku, aby to vyzeralo krajšie :D. Dávala som ich do košíčkov ako má rafaelo. Spravila som 6 veľkých a 2 menšie na skúšku pre mňa a pre kamarátku. Už mi krásne schnú a som zvedavá ako mi vyšumia vo vani a vraj sa nebudem musieť natierať, keďže tam je kakaové masielko. Po pridaní arómy vanilkovej voňajú v spojení s tým kokosovým olejom ako rafaelo ♥ 


Vyskúšajte aj vy :) Celé ma to vyšlo asi na 1,70€ :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks