pondelok, 24. februára 2014

top špirála ♥

Ahojte. Dnes bude recenzia o mojej najobľúbenejšej špirále od menej známej značky. Ani by som vôbec o nej nevedela, keby kamarátka nepracovala s touto značkou. Ide o značku Deborah . Ako aj Oriflame či Avon má/ mala katalógy na online objednávanie prostredníctvom dám ( možno aj pánov :D ). Ceny sa pohybovali vo vyššej úrovni, no zapátrala som k tejto špirále. Je to už asi 3 roky dozadu. Kefku ma takú neohrabanú, nič zvláštne. Mala som vtedy svoje obľúbené tak táto stála bokom. Áno 3 roky som ju nepoužívala, bola otvorená a nevyschla !!!.





Po prvom použití si ma ihneď získala. Nanesie farby akurát, čisto krásnej čiernej, nezlepuje, nerobí dojem " muších nožiek" počas dňa drží ako má, neopadáva, neotláča sa, dá sa pekne vrstviť. Riasy mi zviditeľní, predĺži, vytočí.


ľavé oko nenamalované


pravé oko namaľované


Ja tam vidím radikálny rozdiel a sorry za to obočie :D Nebol akosi čas na vytrhanie a dotvarovanie.

cena tejto špirálky bola okolo 8,50€ a objem má 9ml :)
Máte aj vy skúsenosti s touto značkou ?? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks