štvrtok, 27. februára 2014

Nezaspím ak ...

Dnešný článok ma akosi napadol pri sprchovaní, kde som rozmýšľala, čo musím ešte stihnúť v ten večer. Keďže chodievam do školy skoro ráno ( na 7, na 8 a na 9 -> áno, pre mňa to je moc skoro :D ) tak sa snažím vždy večer poponáhľať, nech môžem ísť čím skôr spať, no aj tak sa mi to podarí až nejak okolo polnoci a potom spím v škole.

No pár mojich každodenných povinností, bez ktorých by som jednoducho nezaspala sú:


  • Odlíčenie- samozrejme pred sprchou, pretože v sprche si púšťam horúcu vodu, parí sa, póry sa otvoria, nechcem mať preto špinavú tvár. Tento týždeň som začala používať odličovacie navlhčené utierky od Essence, bude na ne recenzia, ale des a hrúza :/ . 
  • Sprcha- nezaspím, ak nie som umytá. Pocit špiny, čo sa na mne za celý ten deň nahromadil musím jednoducho zo mňa dať dole. Pri výbere sprchových gélov nie som náročná, teraz mám môjho favorita od Balea  ♥ ( bude recenzia ). Šampóny sa snažím vyberať bez silikónov, tiež vám ukážem pár mojich obľúbencov.
  • Rozčesanie, sprej na vlasy alebo olejček na vlasy ( mám od Gliss Kur, ale viac mi vyhovoval z Avonu taký modro žltý, bohužiaľ už ho nemám)
  • Nasleduje dočistenie pleti. Mám zmiešanú pleť, občas " normálnu" že sa nehanbím chodíť bez make upu a občas ako nejaká pubertiačka ( a to mi ťahá na 21). Preto používam gél moussant  od Biodermy ( zelená rada ) a na dočistenie micelárku zelené od Biodermy ( kto by to bol povedal :D ) 
  • Vyčistenie mojich zúbkov. Najobľúbenejšia kefka Curaprox extra soft ( najlepšia ! :) ) a zubná pasta to mi je jedno, ale nie nejaká za pár centov, ale klasika vademecum, signal, elmex, lacalut,... 
  • Samozrejme nakrémovanie tváre, aj keď nenatieram poctivo každý deň , ale tak 5x do týždňa, lebo inak by som sa moc vyhádzala.
  • Nakrémovanie celého tela, buď klasika kokosový olej alebo telové maslo od Ziaja s kozím mliekom ( milujem ho ♥ )
  • Naposledy pery. Milujem pocit, keď sa ráno zobudím a mám na nich ešte taký jemnú vrstvu a tú mi zabezpečí hojivý zázrak od Oriflame ( čierne ríbezle ♥ a tá vôňa olaláá :) )

Máte aj vy nejaké návyky, ktoré robíte pred spaním?? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks