utorok, 18. februára 2014

moje veľké plány :)

Ahojte :). V najbližších dňoch mám naplánovaných pár vecí čo by som určite chcela stihnúť a to sú domáci balzam na pery ( viem čo doňho dám a môžem si nakombinovať vôňu, veľkosť chuť) - ak by ste chceli vedieť postup dajte vedieť :) Určite chcem si sama vytvoriť aj stojan na sviečku ( svietnik ?? ) neviem ako to nazvať,keby aj na to chcete postup dajte vedieť, ale ak sa k tomu dostanem určite napíšem a pofotím postup čo a ako :). Tiež mám v nabližšej dobe chuť si spraviť bath ball ( praskajúcu guličku do vane) s nejakou peknou vôňou po náročnom týždni v škole.

Ale ako sa poznám ja som vždy taká plánovačka a nikdy mi nič nevyjde :D Vždy naplánujem skúšky a predtermíny a nič sa nekoná, všetko sa popresúva, všetko spravím inak ako som chcela :D.
Asi by som mala zmeniť prístup, lebo takto ďaleko nezájdem. Ale musím si spraviť nejaký normálny plán, ako pozvládať tento semester so zadaniami na predmety, lebo vraj toto mám najťažší semester za celé bakalárske štúdium. Jóój ako sa to špatne píše :/

A ešte navyše prehra v hokeji, celé zle, ale aspoň posledná tretina bola napínavá, že som držala a stískala všetko čo sa dalo. Ale tak čo už, nie vždy všetko môže výjsť. Kľudne môžte zanechať v komentároch či by ste chceli nejaký DIY návod na niečo, čo mám v pláne na najbližšiu dobu. Páá :)

Inak prosím, ak by niekto z Vás vedel, kde zoženiem za dobrú cenu 100% kakaové alebo bambucké maslo, dajte mi do komentára vedieť.ĎAKUJEM !! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks