streda, 13. septembra 2017

ZOEVA | the basic moment

Krásnu stredu Vám prajem :)

Ešte koncom augusta sa uskutočnil veľký výpredaj Zoevy, nakoľko sa rušil eshop. Všetko so zľavou 40% a dopravou zadarmo. Kým sa táto informácia dostala ku mne, ostalo tam už len minimum produktov, ale táto nádherná paletka, o ktorej básnia samé blogerky a youtuberky tam na mňa čakala a za 9€ som si ju ihneď uchmatla. 

Nádherne studený kontúrovací púder, zlatavý rozjasňovač a matná bledoružová lícenka. Všetko k sebe dokonalo ladí a verím, že by takýto darček potešil nejednu z Vás.


Už len balenie je nádherné, jemné, ženské. Samotná paletka je balená ešte v rovnakej papierovej krabičke a obsah je chránený plastovou fóliou.

Všetky tri odtiene podľa mňa vybrali naozaj skvele, hlavne teda pre bledšie typy žien. Lícenka je naozaj bledá, takže neviem ako by vyzerala na pálenej pokožke, no mojej dodá jemný šmrnc a už len veľmi málo ju vymením za doteraz moju veľmi obľúbenú z tejto paletky. Je jemne namletá, takže trošku práši, ale to mi vôbec nevadí. 

Rozjasňovač ma teplý champagne odtieň a je skôr vhodný pre pleť so žltým podtónom, čo mám aj ja. Nie je moc výrazný, takže to by niektorým mohlo vadiť, ale keďže ja sa nerada lesknem ako disco guľa, je to skvelá alternatíva. 

Kontúrovací púder som sa doteraz stále nenaučila používať pravidelne, resp. skoro vôbec. Nevidím v ňom zmysel, ale zase veľa z Vás naň nedá dopustiť. Odtieň je naozaj studený hnedý, takže žiadna oranžáda a na zimu pre bledulky by bol naozaj vhodný. Opäť ako lícenka a rozjasňovač nie je extrémne pigmentovaný, takže to s ním nepreženiete. 




Takže palec hore pre Zoevu, že prišla s takouto krásnou paletkou a spravila konkurenciu doposiaľ mojej obľúbenej od Makeup revolution.  

Neviem či by som za ňu dala pôvodných 18€, nakoľko kontúrovací púder z nej moc nevyužijem, ale tých 9€ za nádhernú lícenku a rozjasňovač je skvelá cena a ak budete mať šancu niekedy vyskúšať, tak smelo do toho :)


Aké trio paletky sú vaše obľúbené? Vyskúšali ste niekedy túto od Zoevy? :)

8 komentárov:

  1. Paletka je nádherná. Líbí se mi odstíny a škoda, že jsem o tom výprodeji nevěděla.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som to tiež len náhodou zahliadla na fb u niekoho a neuveriteľne rýchlo sa to rozpredávalo, taká akcia nie je každý deň, čo je škoda :)

      Odstrániť
  2. Paletku od Zoevy jsem měla jen vypůjčenou a za mě super :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak tá je nádherná sama o sebe, ale ty si ju aj veľmi pekne nafotila :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no niekedy vie len obal predať, ale v tomto prípade aj samotné vnútro je fakt skvelé :) a ďakujem ;))

      Odstrániť
  4. Vypadá moc hezky, i těch 18€ by i šlo, pokud je to kvalitní paletka:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to hej, existujú aj omnoho drahšie paletky, ktoré si ženy kúpia :) ale nie každá má veľký rozpočet a predsa len ušetriť je super :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks