pondelok, 11. septembra 2017

nákupy a novinky | júl - september

Krásny začiatok týždňa prajem! :)

Už sú to dva mesiace od posledného článku s novinkami u mňa doma a za ten čas sa mi nazbieralo viac nových produktov, ako by som možno chcela. Niektoré novinky som zabudla odfotiť (2x kokosový olej, kontúrovacia paletka od Zoevy, jahodová pena na opaľovanie a krém na opaľovanie,...), ale zvyšné prírastky sú tu v článku.  


Prvými novinkami u mňa doma sú náhradné hlavice na čistiacu kefku od Braunu, ktoré sú vo výpredaji vo Fann za 10€. No azda najväčšou novinkou je u mňa práve čistiaca kefka s výmennou hlavicou za epilátor. Celú túto sadu som kúpila v 50% zľave v Tescu za 26€ a natešená som ju ihneď brala do košíka. Čistenie s ňou je úplne iný level ako len ručne, ... precízne, rýchlo a efektívne pleť vyčistí a pokožka po použití nie je podráždená. Vraj zvyšuje aj vstrebávanie krémov do pleti, ale to neviem posúdiť :))



Nevyhla som sa ani nákupom v predajni a na eshope Yves Rocher, kde som kúpila moje milované šampóny (proti vypadávaniu vlasov, na suché vlasy a na mastné vlasy). Zobrala som do zásoby aj ich skvelé voňavé sprchové gély a ako darček telové mlieko, ktoré vonia ako nejaký parfém, ale skôr obľubujem iné vône. Micelárna voda pre citlivú pleť bola pribalená k Emme + samozrejme zabudla som odfotiť aj ich vanilkový koncentrovaný sprchový gél, ktorý bol pribalený k Žene a život.


Nejaké drobnosti som si pokúpila aj v DM drogérii, kde prvé dva laky zľava a matný rúž ma stáli iba 1€ vo výpredaji (stále ešte prebieha), make-up od catrice som si musela kúpiť v najbledšom odtieni aby som ho mohla poriadne vyskúšať, ale žiaľ nebudeme kamaráti. Korektor som si kúpila už druhýkrát a hoci nie je najlepší a krycia schopnosť je minimálna, na denné nosenie ho mám rada. Potrebovala som už novú špirálu a kúpila som si toľko ospevovanú žltú od Miss sporty, ale zatiaľ tiež nie som moc nadšená. Matný lak od trend it up je skvelý a ten balzám od blistex tragédia. Ospevovaný, vychvaľovaný a je totálna na prd. Jediné, čo je na ňom pekné je vôňa. Po pár rázoch nefunguje vysúvanie a zasúvanie, musím nasilu ho zatlačiť, neskutočne ma po použití štípu pery a v zložení hneď na druhom mieste ropa? ...


V mojej zbierke pribudla aj telová pena, ktorá by mala hydratovať, no je to adept na najhorší produkt roku, spolu s vyššie spomínaným balzámom. Pena smrdí po alkohole, resp. nedá sa to ani nazvať penou, pretože to čo po dôkladnom potrepaní vystrekne je len akási čudná tekutá hmota a hydratácia je úplne nulová. Za to objednávka z bio-way ma nesmierne potešila a navyše som dostala ešte plné balenie mydla Mylo Žienka domáca, ktoré sa mi podarilo vyhrať na instagrame. Zubná kefka je úžasná, mäkká, dôkladne vyčistí zuby a navyše ekologická :)) .. a druhým produktom je avokádový krém, ktorý je určený na mastnú problematickú pleť a už si našiel čestné miestečko u mňa.


Čo pekného ste si za poslednú dobu kúpili Vy? Vyskúšali ste niečo z mojich noviniek alebo láka Vás niečo z toho na vyskúšanie?   

6 komentárov:

  1. Mam tu Balea penu a je super, uplna slehacka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto istú? Tak to potom mám asi vadný kus, pretože to moje je hodné hodiť do smetiaka akurát :)

      Odstrániť
  2. Ten makeup od Catrice se snažím si koupit už nějakou dobu, ale vždycky je vyprodaný, asi mi není souzen, protože ani na internetu není nikdy na skladě když se snažím si ho objednat :D
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u nás na SVK som vždy videla zatiaľ všetky odtiene, teda aspoň u nás v meste :D

      Odstrániť
  3. Ten Yves Rocher už jen na fotce vypadá tak hezky. Já si v poslední době taky nakoupila pár drobností, takže už se pomalu připravuje podobný článek. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak ten kartáček na zuby a avokádový krém na obličej mě zaujaly nejvíce! určitě se na ně juknu a vyzkouším je. Kartáček mám ale už objednaný jiný, měl by být taky ekologický. BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks