sobota, 9. septembra 2017

Moja aktuálna starostlivosť o pleť

Pred pár rokmi som absolútne neriešila starostlivosť o pleť, maximálne nejaká alpa a čistiaci gél, nech mi to vysuší všetko čo má a pleti som nedopriala žiadnu hydratáciu. Ešte že prišli blogy a s nimi i pleťová starostlivosť, ktorá sa mi v rámci období mení a aktuálna sa mi osvedčila asi zatiaľ najviac.


Na odličovanie som si zvykla používať dvojfázový odličovač s Q10, ktorý nedráždi, rýchlo odstráni make-up a pomerne pomaly sa míňa. Tá malá fľastička má len 100ml a odličovač používam už 3 mesiace a stále v ňom je, nakoľko stačí len pár kvapiek na celkové odlíčenie.

Následne ide čistenie pleti namokro, kde používam stále čistiaci gél od Mixy, ktoré má zabraňovať vzniku akné a dokonalo vyčistiť pleť. No akné ma sem tam trápi stále, takže tomu by som až tak neverila, ale inak je gél skvelý. Stojí málo, dlho vydrží, praktická pumpička, skvelá vôňa a nevysušuje pleť. Gél nanesiem buď na mokrú konjac hubku a tak si krúživými pohybmi čistím pleť alebo najnovšie u mňa pribudla čistiaca sónická kefka Braun, ktorá vyčistí pleť jemno a dokonalo, že netreba používať ani píling. Úžasná investícia a odporúčam :))


Makový olej od Havlíka používam párkrát do týždňa, kedy moja pleť vyžaduje niečo extra alebo ho použijem na odlíčenie, no viac sa mi osvedčil iba na tú hydratáciu pleti.

Masku si stále pripravujem zo zeleného ílu, pár kvapiek čajovníkového oleja a vody. Maska pri pravidelnom používaní poriadne vyčistí pleť, zbaví nadbytočného mazu a udržuje pleť vo forme.


Po poriadnom odlíčení a vyčistení ma čaká už len dávka hydratácie. Na pleť nastriekam bylinnú hydratačnú vodu od Havlíka, ktorá je úžasná. Cez leto osviežila, viditeľne rozjasnila a hydratovala. Keď je pleť vlhká, nanesiem avokádový krém od Navie, ktorý je určený na mastnú aknóznu pleť. Obsahuje len pár skvelých zložiek. Používam ho zatiaľ cca 2-3 týždne, takže presné závery o ňom tu písať nebudem, ale zatiaľ sme si skvelo sadli a hodlám viac preskúmať značku Navia. 

Na oči nanesiem už len očný krém RENUSKIN, ktorý som mala v LookFantastic boxe. Nie je to najlepší krém pod oči, ale stále lepšie ako nič a chystám sa na kofeinový od Dulcie. Na pery už len balzám od Nuxe, ktorý bohužiaľ už melie z posledného a musím sa pozrieť po novom kúsku. 


10 komentárov:

  1. Vďaka za recept na pleťovú masku, zelený íl si plánujem kúpiť a tea tree oil už doma mám. Ten olej sa mi zdá, že samotný na akné nejako nefunguje, aspoň u mňa nie. Krém od Dulcie odporúčam, mám tento kofeínový na očné okolie a fakt dodáva hydratáciu. Lepšie sa mi vďaka nemu nanášajú aj krémové korektory pod oči. Spomedzi všetkých mnou vyskúšaných očných krémov ma práve tento prírodný zatiaľ zaujal najviac.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práveže ten tea tree olejček riadne pomáha aj sám o sebe, o pár dní mi skráti hojenie nejakej vyrážky :)

      a ďakujem za odporúčanie toho očného krému :)

      Odstrániť
  2. Jedinou zkušenost mám z makovým olejem od Havlíka který používám když začnu být extrémně ysušená. Zbytek produktů vypadá taky hodně fajn :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oleje sú celkovo zázrak pre pleť :) škoda že neboli tak rozšírené v mojej puberte :D

      Odstrániť
  3. zaujala ma tá tvoja maska z ílu a čajovníka :) to by bolo skvelé aj pre moju pleť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vyberala som si íl podľa recenzií, čo som ponachádzala a už má veruže dlho miestečko u mňa v poličke :) je skvelý

      Odstrániť
  4. Já bych aktuálně potřebovala zmizíkovací pero na akné.. :( protože ačkoliv jsem doufala, že se bráním statečně, tak stále vyhrává.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hormóny vedia spraviť šarapatu bohužiaľ, ale môže to byť aj zo stravy, mne veľmi pomohlo obmedzenie mliečnych výrobkov. Držím palce nech je to lepšie :)

      Odstrániť
  5. Tea tree vodičku bych si chtěla koupit, docela jsi mě článkem navnadila.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je to drahá záležitosť a mne už nejedenkrát veľmi pomohol :)

      Odstrániť

Ďakujem za každý komentár ♥

Blogger Template by DanyČuks